Parhaat Minecraft videoiden tekijät

Ketkä mielestänne tekevät parhaita Minecraft youtube videoita?
111081
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Joppi oli ennen ylivoimaisesti paras,nyt jotenki taantunut. Tarttis uuden kaverin? Exel ihan huono kans. Katselen nykyään tuntemattomampia videon tekijöitä. Niistä löytyy tosi hyviä.

Äänestä
  • wildeem ja mastermcpvp

Äänestä

• Sethbling xisumavoid simplysarc squirtdude (jesper the end) asdjke (mumbo jumbo) noi suluis o vaa et erottaa välit ku suluis o yks nimi

Äänestä

Joppi, Juizzien, MasterMcPvP ja SirJansson sekä wildeem.

Äänestä

Vallaton100 Osa 60 eteenpäin. aivan älyttämän hauskaa!!
Toki sen ensimmäisetki on hyviä muttei hauskoja ;D

Äänestä

Ehdottomasti wildeem!! Youtube kanavan nimi: deliwien
minecraft nick: wildeem
Pelaa HYVIN monipuolisesti ja ei oo mikään 3v poika. :D
Sillä on oma minecraft serveri.
Serverin nimi: WildyCraft
Serverin IP: mc.wildeem.com tais olla. :D

Äänestä

tinttitonttu1, se ei ole enään wildeemin servu siä on uudet omistajat

Äänestä

Master pelaa muita pelejä kun minecraft JONNE XD MASTER PELAA KOKO PÄIVÄN MINEÄ LOL . Master minä pidän sun videoista vähän.minä en pidä masterista olen homo.

Äänestä
  • Katsokaa video nimeltä legensheromaster

Äänestä

Lopeta toi oot masterin kamu kerron sille. Se on minun veljeni :)

Äänestä

Miks käytät SubezPvP nimimerkkiä vaik et oo SubezPvP? Ja en kyl usko et olisit masterin veli oot vaa joku jonne joka haluu huomiota.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

MaInaaja kirjoitti:

Ketkä mielestänne tekevät parhaita Minecraft youtube videoita?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu