^^
Ihan oikeesti, oon aina miettinyt tätä. Olen siis tyttö.
Mielestäni kulli on 100000% kiihottavampi ku pillu, mutta ottakaa kantaa...
pojat, mikä siinä pillussa viehättää??
66
5566
Vastaukset
- lesbo(ko)14wee
Olen tyttö ja hetero mutta silti pillu on kiihottavampi ja en tiedä miksi. Kulli on vaan ruma ja iso möhkäle. Olen myös miettinyt että olenko lesbo kun pillu kiihottaa mutta kai se vielä selviää :)) kaikilla on eri mieltymykset. Muuta en osaa sanoa
- KUOLE
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
koska pillu on kiihottavampi oon itekkin tyttö
Ime munaas persenaama. Sut pitäis listiä saatana
- snif
eise välttämättä iso ole:/
KUOLE kirjoitti:
Ime munaas persenaama. Sut pitäis listiä saatana
sopii yrittää. saanpahan kiusata suakin niin et menetät elämänhalus
- tapaittesjosluettän
snif kirjoitti:
eise välttämättä iso ole:/
homojaa
- DonKyösti
Joo, on se kuumana aurinkoisena kesäpäivänä pari tuntia laiturilla seisseen ahvenan katkuinen fileeruttu vaan ihana!
http://www.getbig.com/boards/index.php?action=dlattach;topic=113339.0;attach=127656;image
http://epicsaholic.com/pics/3703/big-fat-ugly-women-hairy-pussies-pics.jpg - IsoKyrpä_ja_seisoopi
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
koska pillu on kiihottavampi oon itekkin tyttö
Tämä on väärä palsta tämmöiseen, eiköhän siirrytä tuonne perussuomalaisten osastolle.
- 15 poika
"mikä siinä pillussa viehättää"
No totta kai kaikkia poikia alkaa kiinnostaa noi asiat, kun murrosikä alkaa ja vastauksena mietippä mitä ajattelisit jos olisit poika. - kiimainen poika
Niinpä.pojilla pyörii pillu ja tissit mielessä ja tytöillä taas kulli.
- pillunimun
Nojoo mutta ei pillu oo minkää näköne. Mutta kulli mun mielestä paljo ihanempi ja kiihottavampi
- fdihkjh
pillunimun kirjoitti:
Nojoo mutta ei pillu oo minkää näköne. Mutta kulli mun mielestä paljo ihanempi ja kiihottavampi
Tietenkin ajattelet noin, koska ilmeisestikin olet heterotyttö. Jos olisit heteropoika, niin olisit kyllä toista mieltä :D
Se on se lisääntymisvietti. - Seksuaalinen
Stereotypistä. Minulla (olen tyttö) ja kaverillani (poika) pyörii kummallakin mielessä kulli, pillu, tissit ja perse, sillä molemmat sattuvat olemaan biseksuaaleja. Ja voin kyllä sanoa pillun olvan kiihottavampi, kuin kulli, ja perse voittaa tissit.
- vitunpell3t
Seksuaalinen kirjoitti:
Stereotypistä. Minulla (olen tyttö) ja kaverillani (poika) pyörii kummallakin mielessä kulli, pillu, tissit ja perse, sillä molemmat sattuvat olemaan biseksuaaleja. Ja voin kyllä sanoa pillun olvan kiihottavampi, kuin kulli, ja perse voittaa tissit.
Nää on näitä mielipide kysymyksiä syö paskaa ja pasko ruokaa
- tissitjaperse
Tissit ja perse
- girlikabumbumbow
ei se pillu kiinnosta vaan se mihin sitä käytetään
- pillunimun
Jaahas
- tyttö100
Kusemiseen
- tavaIIinen poika
Se että pillu on osa tyttöä.
- nuoret hurjat
Muna pillu AH AH!
- poikka14
Se kiihottaa ku miettii et bikineis ei ookkaan mitää täytettä ja et oiss se erilaine pojilla. Se housujen tyhjyys kiinnostaa;) ja miltähä tuntus jos uidessa hieman osuu jalka tytön haarojenvälii;)) kiihotus maximus.
- ioutr
poikka14 kirjoitti:
Se kiihottaa ku miettii et bikineis ei ookkaan mitää täytettä ja et oiss se erilaine pojilla. Se housujen tyhjyys kiinnostaa;) ja miltähä tuntus jos uidessa hieman osuu jalka tytön haarojenvälii;)) kiihotus maximus.
uuh.. Mäkin kiihotun ihan älyttömästi siitä et uidessa osuis jalka tai joku muu tytön haarojen väliiin.
- OpettajanKO
poikka14 kirjoitti:
Kiihotus äärettömyys
"Kiihotus maximus"
Vitun autisti- Jyyysten
Mutsis on autisti
- kikkeli kovana ;)
Pillussa kiinnostaa se että sinne voi työntää jäykistyneen kikkelin ja liikutella sitä kikkeliään edestakaisin märässä, liukkaassa lämpimässä pillussa, se tuntuu hyvältä ja pillusta lähtevä litisevän lätisevä ääni kuulostaa erittäin kiihottavalta.
Tottakai huipentuma on (varsinkin ilman kondomia) kun poika laukeaa ja kikkelistä valuu lämmintä siemennestettä pilluun. Sekin on kiva kun sitten ne siemennesteet valuvat pikkuhiljaa sieltä pillusta ulos merkkinä siitä että pilluun on äsken lauettu. - pööööööööööööööö
Se johtuu siitä, että pojilla on penis, jonka ovat kosketelleet ja kalunneet ja kokeilleet sillä kaiken, mutta pillua eivät.
Poikia ei kiinnosta nähdä tai saada penistä, koska se "on jo nähty".
Sensijaan pillu on äärimmäisen kiinnostava. "Sinne voi kuulemma pistää jotain sisään" "siinä on klitoris" "sitä ei tarvii ku hieroo kun masturboi" "siin on vissin jotkut häpyhuulet"
Mieti, mikä peniksessä kiinnostaa, tee siitä pilluversio, ja tiedät, miksi. - wertytmt
Ristus että sinä jaksat vielä. Koitas nyt jo jättää tuo paskanjauhanta, ja syö ne lääkkeet ajallaan, mitä lääkäri on määrännyt.
- UUUUUUHH
Se-kun tiukka,kostea,lämpöinen pillu puristuu kyrvän ympärille ja alat hitaasti liikuttamaan sitä ahtaassa puristuksessa edestakaisin......
- Hetero12
Pillunimun . Haluutko antaa pillu ku en oo pitkää aikaa saanu
- Wertuers
Koska pillu on ahdas, märkä ja lämmin. Kyrpää voi siellä liikutella ja voi laittaa kurmat sisälle. Voisi tehdä tuota vaikka vuosikausia tuntumatta miltään!
- Nihklojoo
Niin pehmeä hieman kostea ja niin ihanan tuntuista työntää kulli sinne sisään aah ouuhhh aaaaahh oooh
- Jukka529
Tuntuu hyvälle työnnä syvälle
- siinäpämielipiteeni
Miehenä sanoisin, että pillu on yksi luonnon hienoimmista luomuksista, jopa taiteellisesti katsoen, niitä on monenlaisia eri häpyhuuli varioineen. Enkä tähän päivään asti ole nähnyt yhtäkään rumaa pillua, vaan kaikki on omanlaisensa. Naisille ja tytöille tuntuu taas olevan suorastaan tuskaa se, että häpyhuulet ovat erikokoiset, tai roikkuvat, tai sitten ei ole sisäisempiä huulia lainkaan, ja häpeävät omia pillujaan, miksi, sitä en ole miehenä ikinä ymmärtänyt, jos yksilöllisyyttä hävetään. Toinen mikä pillussa kiehtoo on tuoksu ja maku. Varsinkin ovulaation aikaan pillu on ihanimmillaan maun ja tuoksun puolesta. Itse pidän vielä siitäkin, että ei ole pesy kyseisenä päivänä kun touhuiluun aletaan. Pillu menettää pestynä ison osan kiinnostustaan, ja on kuin raakaa kanan filettä haistelisi ja nuolisi, ei siis maistu miltään, eikä liioin tuoksu miltään.
- EeroEtikka
Lämmin, ahdas ja täydellisin paikka työntää penis. Sitte se näyttää upealta kun kuormat lentää sisälle ja sitten ku sitä kyrpää liikuttelee edestakaisin niin tulee kiihottava ääni siitä, aivan kun tunkisi jotain johonkin kosteaan/märkään.
- poika16666
vois lyhyesti vastata että se pillun muoto. Pillu on vaan yksinkertasesti maailman söpöin asia. Oli häpyhuulet millaset tahansa niin pillu on aina söpö. Itseäni kiihottaa myös pillun tuoksu ja se maku mikä välittyy nuolemalla.
- ölkjh
Luulisin että jos on hetero, niin se muoto ja kun se on niin erilainen kun kulli. Myös se mitä enempi on testosteroideja sen ihanammalta näyttää.
- jaakko.kiivanen
puistoon ja sex
- ANALKING69
lörs lärä
- tapaittesjosluettän
vitun homot tappakaa ittenne
hyväksykää se asia että ette ole heteroja, kaikki vihaa teitä, ni. - Hurjistunut_pyllynalle
Se vitun puuro tungetaan pilluun vikisemättä saatana. Eihän sitä kyrpään voi tunkea joten siksi pillu.
- hedero
mikäköhä siinä kiinostaa ,mietipä vähä
- pervo1
Kuuleppas pillu on hyvä ja lämmin ja sinne on kiva työntää potkö ja kova kulli sisään
- niijustii
Nonii lampaanpanijat, loppu se haaveilu.
- Nollanolla
Siihen löytyy erittäin hyvät biologiset syyt, kyllä sä vielä ymmärrät joskus.
- 2299
Pillussa kiinnostaa se kun se on sileä ja hienon näköinen. Kikkelissä ärsyttää se kun se jäykistyy. Siksi mä haluan pillun kikkelin tilalle.
- jonijonne
Se johtuu hormoneista, siis testosteroideista. Jo minulla ois pillu en kyllä antais kenenkään nussia sitä.
- wtger
Siinä viehättää se, että sen omistaja on nainen eikä mies. Ja sitten muistaa että naisessa on monia muitakin hyviä puolia, paljon pillua parempiakin juttuja. Ja minusta on ihan hyvä että on vielä naisia joita ei pillu nappaa.
- 2299
Niin naisessa on paljon hyviä tissit ja Kuhmo perseet.
- kikkelitodellakinkovana
Tuossapa se on sanottu pari vuotta sitten.....
19.6.2014 19:56
Pillussa kiinnostaa se että sinne voi työntää jäykistyneen kikkelin ja liikutella sitä kikkeliään edestakaisin märässä, liukkaassa lämpimässä pillussa, se tuntuu hyvältä ja pillusta lähtevä litisevän lätisevä ääni kuulostaa erittäin kiihottavalta.
Tottakai huipentuma on (varsinkin ilman kondomia) kun poika laukeaa ja kikkelistä valuu lämmintä siemennestettä pilluun. Sekin on kiva kun sitten ne siemennesteet valuvat pikkuhiljaa sieltä pillusta ulos merkkinä siitä että pilluun on äsken lauettu.
nimim. kikkeli kovana ;) - tytt000
Pillu on ällöttävä. Penis on paljon kiihottavamman näköinen (isot varsinkin)
- 244464
Pillu on pojille yhtä kiihottava kuin tytöille kyrpä
- snf
Se on kai sisäänrakennettu, että pillu kiinnostaa, jos ei niin olisi niin pahapa olis jatkaa sukua. Varmaan joskus aikojen alussa ihmislajille tuli joku geenivirhe (mutaatio) kun niitä homoja lykkää aina sillontällön, tuntuu että nykyään vielä nopeemmin kun ennen, mutta ehkä hyvä niin muutenhan tämä maapallo täyttyis vielä nopeemmin.
- Ihanko_tosi
Villi veikkaus, viehätys saattaa olla siinä miltä se tuntuu.
IHANUUS !
- Vitunidiootti
Ettei vaan sattuisi olemaan sukupuolella jotain tekemistä asian kanssa?
- kyrphä
Pillu !!!! PYH !!! KUNNON VITTUA EI KORVAA mikään !!!!! Noita pikkupilluja riittää vikisemään.....siihen se loppuukin .....VITTU ON.......
Oikeassa olet "kyrphä" Näitä pikkupilluja ( -18) on tullut "nuohottua" pilvin pimein !!!!! Niillä mitdään tolkkua ole.....Ei mitään tietoa tekniikasta....niillä riittää,kun levittää reidet !!!!! 30 kymppinen jo osaa vaatia rakastelua (Ei nussimista / panoa........ Nuoriso nussii ja roiskii reisille hmmmm..... Oppikaa pennut rakastelemaan parianne,ei nussimaan :)
- sdgdgdf
Eiköhän se ero rakastelun ja panon välillä ole siellä omien korvien välissä eikä "tekniikassa".
- Kylmis_Jr
Minne kohtaan jyystäminen kuuluu?
- Tytönpillupojanpeni
Pillusta ei tuu spermaa ja voi työntää sisälle . Se siinä viehättää
- Anonyymi
Koulussa luettiin kirjaa jossa kerrottiin mieheille sanotun menkää lisääntykää ja täyttäkää maa. Ja kun he näin tekevät niin jotkut pitävät sitä vääräänä.
- Anonyymi
Niin se vaan heteroiden kohdalla menee, heterojätkät on heikkona pilluun ja kulli taas ällöttää.
Heteropimut taas rakastaa kullia eivätkä pidä pillusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578397Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123259Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262420Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801940Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3491638Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010