Hei! Onko kukaan onnistunut lataamaan android puhelimeensa Dradom quest 8 -peliä. Itse löysin sen jo play-kaupasta, mutta siellä sanottiin myös, että sovellus ei ole laitteellesi sopiva. Minulla on Samsung galaxy tab 3, ja käyttöjärjestelmähän on uusimmasta päästä, enkä ymmärrä miksi lataaminen ei onnistu. Muistiakin on riittävästi, RAM muistia laitteessa ei ole kun 1 G, mutta kunnon muistia löytyykin sitten vielä ainakin 5 G. Osaako joku sanoa, miksi kyseinen peli ei sovellu laitteeseeni.
Huom! Tarkastin kyllä, että sovellus on androidille sopiva, eikä se ollut se versio, joka oli kehitetty IOS :lle
Dragon quest 8 android
3
130
Vastaukset
- k799
Hei. Itse sain ladattua sen Galaxy tab 3:lle. Versio oli 4.2.2. Kokeile sammuttaa tabletti ja kokeilla ladata uudestaan.
- kysymys23
Sammutin eikä toiminut. Tämä teksti epäsopivuudesta tuli nimenomaan esille play-kauppa sovelluksessa. Itse nettisivuilla se ei sano mitään epäsopivuudesta. Hintaa on kuitenkin yli 20 euroa niin en tiedä viitsinkö ladata niin kallista peliä, kun on mahdollisuus, että se ei välttämättä toimi. Mitä kautta sinä latasit sen? Voitko myös sanoa toimiiko hyvin tabletilla? Lagittaako yhtään?
- kysymys23
kysymys23 kirjoitti:
Sammutin eikä toiminut. Tämä teksti epäsopivuudesta tuli nimenomaan esille play-kauppa sovelluksessa. Itse nettisivuilla se ei sano mitään epäsopivuudesta. Hintaa on kuitenkin yli 20 euroa niin en tiedä viitsinkö ladata niin kallista peliä, kun on mahdollisuus, että se ei välttämättä toimi. Mitä kautta sinä latasit sen? Voitko myös sanoa toimiiko hyvin tabletilla? Lagittaako yhtään?
Ei kun oho, lukee se siellä play-nettisivulla pienellä myös. Löysin Dragon quest 8 siis tuollaisielta sivulta kun www.apktablet.net. Sieltä se ohjaa haluamaansa paikkaan ja kysyy millä haluan suorittaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839