ajokorva

pöpi

oisko mitään tietoa minkä koirulin hankkisin itselleni metsästys mielessä?? ajokoira/dreeveri/mäyris/joku noutaja????
kertokaa!!!!!!!!!!
tai sitten joku muu koira!!??

6

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anskuli

...beaglea... Todella mahtava koira. Niin metsästys kuin seurakoiranakin... hinnaltaan noin 400€...ei siis kamalan tyyriskään...

• Krisse

Mä olen kyllä samaa mieltä että beagle. Tosi rakastettava luonne ja kokokin on sopiva. Voi harrastaa mitä vaan. Mahtava koira!

• tuleva dreeverin omistaja

Beaglella on taipumus karkailla ittekseen mettälle, jos sen kanssa ei paljoa liiku. Beaglellä on niin kova metästysvietti. Dreeveri sopii enemmän mettä/seurakoiraksi. Joskin sekin on kova vetämään narussa, eikä siitä juurikaan ole lenkkikaveriksi. Dreeveristä olen kuullut paljon hyvää. Meillä on 4 lasta (2v.-10v.) ja ulkoilemme paljon. Dreeverin sekoittaa usein Beagleen. Dreeveri on rakastettava koirarotu, joka pitää ulkoilusta.

• ei vedä

hihnassa, jos se koulutetaan, niinkuin kaikki koirat rotuun riippumatta pitää kouluttaa. Minulla on ajokoira; ei vedä taluttimessa, tulee luokse kutsuttaessa, tulee sivulle, tottelee muutekin hyvin.

On täysin urban legendaa, että ajokoira on täysin "villi" rotu.

Meillä ajokoira on mitä suuremmassa määrin sohvaperuna :) eritäin kiltti ja tottelevainen

• Krisse

Olen kyllä eri mieltä tuosta mitä beaglesta kirjoitit. Itselläni on beagle eikä se mihinkään karkaile, tosi irti sitä pidetään vain metsällä.
        Jos aikoo ottaa koiran niin sen kanssa on oltava valmis lenkkeilemään ja ulkoilemaan oli rotu mikä tahansa. Dreevereistä olen kuullu että ovat aika äksyjä, jotkut jopa oman perheen jäsenille.

• ajokoiran omistaja
        Krisse kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä tuosta mitä beaglesta kirjoitit. Itselläni on beagle eikä se mihinkään karkaile, tosi irti sitä pidetään vain metsällä.
        Jos aikoo ottaa koiran niin sen kanssa on oltava valmis lenkkeilemään ja ulkoilemaan oli rotu mikä tahansa. Dreevereistä olen kuullu että ovat aika äksyjä, jotkut jopa oman perheen jäsenille.

Aivan sama minkä ajokoiran ottaa kasvatiksi kunhan muistaa seuraavat seikat:

ole valmis liikkumaan koiran kanssa muulloinkin kuin metsällä.

Luulot pois heti alkuun.

Mitä kovempi metsästysvietti sen helpommin karkaa
        ja sen enemmän se vetää.

Kaikki ajokoirat ovat kuitenkin perheen sisällä ehdoton luottokoira

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe