Helvettiin liittyviä kokemuksia?

47

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesus_love_you

Onko kellään teistä taivaaseen liittyviä kokemuksia?olisi sinun pastorin_poika pitänyt kysyä! eikä mitään helvettiin liittyviä kokemuksia?!
      minulla on paljonkin NS helvettiin liittyviä kokemuksia , mutta haluan puhua vain Jeesuksesta en saatanasta,en halua antaa saatanalle mitään painoarvoa
      !
      vain yksin Jeesus

1.Vain yksin Jeesus, Hän mulle riittävi, vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni.
      2xVain luona ristin hiljaa vartoen saan kaiken Hältä, mä mitä tarvitsen.

todellakin JEESUS minulle riittää Häneltä rauhan saa sydämeen. muut jos hylkää JEESUS EI HYLKÄÄ MILLOINKAAN. saan Häneltä kaiken minkä tarvitsen.

2.Kuin virva tulten tuo liekki häilyvä, on täällä onnekkainkin elämä.
      2x Pois rientää hetket onnen päivien; Vain Jeesus antaa voi onnen ainaisen.

3.Vain Jeesus riittää, kun kaiken peittää yö ja sydän tuskan täyttämänä lyö.
      2x Kun kuljet kautta korven pimennon, vain Jeesus riittää, Hän yksin luonain on.

Herra on hyvä paimeneni.(Psalmi23) Ei minulta mitään puutu,virvoittavien vetten äärelle Hän vie minut lepäämään.

4.Vain Jeesus riittää, kun myrskyt raivoaa ja aallot uhkaa purren upottaa.
      2x Oi auta, Herra! huudan tuskassain. Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain.

Totisesti sydämmessäni on rauha,vaikka myrskyt pauhaa.

5.On luonain Jeesus, kun silmäin sulkeutuu ja päärly portit mulle avautuu.
      2x On luonain Hän, kun jätän tämän maan ja Isän kotiin mä muutan ihanaan.

On ihanaa miten saamme olla kerran taivaassa Herran kanssa ikuisesti. siel ei ole kipua,tuskaa,murhetta enää ole. Odotan sitä ihanaa päivää kun kerran saamme nähdä rakkaan Vapahtajamme. Tule Herra Jeesus. Aamen.
      Jeesus elää ja Hän kerran tulee hakemaan omansa ja se aika on lähellä.

• Pastorin_Poika2

Voin kertoa miksi en mennyt tuota kysymyatä kysymään. Moni ei pysty enää kuuntelemaan evankeliumia. Kaikki on kuultu ja niistä uudelleen kuuleminen sattuu. Joitakin ihmissieluja on todella vaikeaa tavoitella enää tämän kautta. Jotkut jotka lukevat blogiani, ovat kokeneet demonin kosketuksen. Ja paras ns lääke näille on totuus demoneista ja saatanasta. Ja tässä vaiheessa astuu Jumala kuvioon, sillä Hänen kautta esim manaus on ainoastaan mahdollista.

Uskon että tämä osa-alue on minun kutsumukseni. Alue josta kirkoissa ei tykätä puhua. Sellaisessa kirkossa taidat sinäkin istua, "Jesus_loves_you".

Herran rauhan ja rakkauden tavoitteleminen on sitä mitä minäkin tavoittelen. Mutta tavoittelen myös täydellistä kuuliaisuutta Häntä kohtaan. Ja ehkä et ole itsekään tietoinen siitä, mutta saatat kyseenalaistaa Jumalan antamaa tehtävää minulle.

• just näin
        Pastorin_Poika2 kirjoitti:

Voin kertoa miksi en mennyt tuota kysymyatä kysymään. Moni ei pysty enää kuuntelemaan evankeliumia. Kaikki on kuultu ja niistä uudelleen kuuleminen sattuu. Joitakin ihmissieluja on todella vaikeaa tavoitella enää tämän kautta. Jotkut jotka lukevat blogiani, ovat kokeneet demonin kosketuksen. Ja paras ns lääke näille on totuus demoneista ja saatanasta. Ja tässä vaiheessa astuu Jumala kuvioon, sillä Hänen kautta esim manaus on ainoastaan mahdollista.

Uskon että tämä osa-alue on minun kutsumukseni. Alue josta kirkoissa ei tykätä puhua. Sellaisessa kirkossa taidat sinäkin istua, "Jesus_loves_you".

Herran rauhan ja rakkauden tavoitteleminen on sitä mitä minäkin tavoittelen. Mutta tavoittelen myös täydellistä kuuliaisuutta Häntä kohtaan. Ja ehkä et ole itsekään tietoinen siitä, mutta saatat kyseenalaistaa Jumalan antamaa tehtävää minulle.

Olen samaa mieltä. Tämä on reitti, jota pitkin nykynuorison tavoittaa, jos tavoittaa.
        Harvassa kirkossa saa enää apua riivaukseen. Siihen ei enää uskota, vaikka itse Jeesus ajoi riivaajia ulos. Tai ehkä sitä pelätään ja siksi sivuutetaan. Joka tapauksessa tuhoisaa uskovalle henkilölle, joka kärsii saastaisista hengistä.

• just näin kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Tämä on reitti, jota pitkin nykynuorison tavoittaa, jos tavoittaa.
        Harvassa kirkossa saa enää apua riivaukseen. Siihen ei enää uskota, vaikka itse Jeesus ajoi riivaajia ulos. Tai ehkä sitä pelätään ja siksi sivuutetaan. Joka tapauksessa tuhoisaa uskovalle henkilölle, joka kärsii saastaisista hengistä.

En olisi voinut pistää paremmaksi.

• hkjjgjg

Jumala ja jumala... minä en alkaisi harhanäkyjen takia satuolentoihin uskomaan. Kokemuksia voi pohtia ja selittää myös ilman jotain tuhatvuotisiin uskontoihin hurahtamista. Ihmismieli on monimutkainen juttu ja vastaavia kokemuksia kyllä voi tulla kenelle hyvänsä. Mistään ns. yliluonnolisesta ne eivät todista.

• Pastorin_Poika2

Käsitän pointtisi, mutta siinä vaiheessa kun alkaa tapahtumaan ja joku ulkopuolinen on todistamassa jotakin paranormaalia, mihin olet mukaan vedetty.. Mitä sitten? (Käy lukemassa blogistani sen niminen juttu kuin: "Demonien aiheuttamat jäljet elämässäni")

• gjghtykkh

Ja selitys sille, miksi piirtelit enkelietä ja piruja jo 8-vuotiaana: koska olit pastorin poika. Sinut oli jo pienestä pitäen aivopesty kristinuskon ajatusmaailmaan, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Nykyään sitten suodatat kaikki kokemuksesi noiden käsitysten mukaan. Ei siinä mitään, on minullakin varmaan harhakäsityksiä, kuten kaikilla ihmisillä jossain määrin. Mutta tuollaiseen roskaan kuin jumala tai sielu tai demoni en kyllä ala uskomaan.

• pastorin_poika2

Kiitos tuosta huomiosta sen suhteen että olen saattanut piirtää den kuvan pelkästään senkin pohjalta että olen pastorin poika. Se on ihan pätevä selitys.

Jos saan kysyä - et varmaan ole kokenut mitään luonnotonta?

• dtyuhgfdhfghgfh

Kannattaa käydä lääkärissä jos kuulet olemattomia ääniä..saatat kärsiä skitsofreniasta.

• Jesus_love_us

Rukoilen puolestasi ja toivon sinulle pastorin_poika kaikkea hyvää!

• Taistelija 2

Kiitos,kiitos pastorin p.Tätä juuri tarvitaan!Olen itse taistellut muka uskovaisen ihmisen kanssa,joka sanoisinko kiroaa elämääni!On pimeyden käytössä!Olen myöskin joutunut kulkemaan erittäin kivikkoisen tien juuri henkimaailman alueella.

• Uskovaiset voivat olla joskus niitä pahimpia. Puhutko sinä uskovasta ystävästä vai seurakuntalaisesta? Molempiin ihmisiin on oma lähestymistapa, mitenkä pääset vapaaksi toisen epätasa-arvoisesta kohtelusta. Olen käynyt saman läpi. Ja siitä vapaaksi pääseminen oli todella suuri helpotus.

• Son of Abaddon

Lähetän saatanan hengen tämän palstan kristittyjen niskaan ensi yönä ja kuulu kolkutus yöllä kello 3:33. Enkelit ovat siipirikkoja ja jumala on sokea.

• Ainut ongelma on se, että sinä et voi käyttää pimeyden voimia aseenasi. Mutta, me, kristityt ollaan saatu Jumalalta vallan: (Evankeliumi Luukkaan mukaan 10:19 - "Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.") Tuon raamatunkohdan perusteella sanon sinulle, Son of Abaddon - Mikään ei tule vahingoittamaan meitä, sillä mitätöin uhkauksesi Jeesuksen nimessä.

• 0+9
        pastorin_poika kirjoitti:

Ainut ongelma on se, että sinä et voi käyttää pimeyden voimia aseenasi. Mutta, me, kristityt ollaan saatu Jumalalta vallan: (Evankeliumi Luukkaan mukaan 10:19 - "Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.") Tuon raamatunkohdan perusteella sanon sinulle, Son of Abaddon - Mikään ei tule vahingoittamaan meitä, sillä mitätöin uhkauksesi Jeesuksen nimessä.

Pastorin poika, kun haluat tavata riivattuja ihmisiä niin annanpa vinkin mistä sellaisen löydät. Käypä suomi24 Raamattupalstalla ja tutustu reknimimerkki "Teuvo Suniin", niin näet riivatun ihmisen. Hän kertoo saavansa sanottavansa suoraan henkivalloilta ja pilkkaa mm sovitusverta ja Paavalia.

• 0+9 kirjoitti:

Pastorin poika, kun haluat tavata riivattuja ihmisiä niin annanpa vinkin mistä sellaisen löydät. Käypä suomi24 Raamattupalstalla ja tutustu reknimimerkki "Teuvo Suniin", niin näet riivatun ihmisen. Hän kertoo saavansa sanottavansa suoraan henkivalloilta ja pilkkaa mm sovitusverta ja Paavalia.

Ok, no. En minä niitä varsinaisesti etsi, koska ne tuntuu tulevan luokseni. Mutta, eiköhän tämäki ole yksi niistä keinoista. En ihan oikeasti haluaisikaan törmätä niihin, vaikka aika monta kertaa olenkin ajanut riivaajia ihmisistä.

Ja mikäli Teuvo on oikeasti riivattu, hän pyytäköön henkilökohtaisesti apua. ( Minä en pysty auttamaan ketään - ainoastaan Jumala.)

• 0+9 kirjoitti:

Ja jos rehellisiä ollaan, en henkilökohtaisesti näe miehessä riivaajan merkkejä, enkä viestejä siitä että hän pilkkaisi raamattuun liittyviä seikkoja.

• Asia selvä

Ja jos rehellisiä ollaan, en henkilökohtaisesti näe miehessä riivaajan merkkejä, enkä viestejä siitä että hän pilkkaisi raamattuun liittyviä seikkoja.

Kertoo sinusta paljon jos et näe Sunin toiminnassa mitään väärää.

• Asia selvä kirjoitti:

En nähnyt muuta kuin evankeliumia. Kaikkea mistä häntä syytetään - en ole havainnut. Kopiokaa vaikka sen tekstiä.

• Asia selvä kirjoitti:

Että en tässä lyhyessä ajassa ainakaan ole nähnyt mitään.

• 0+9

Että en tässä lyhyessä ajassa ainakaan ole nähnyt mitään.

Suni sanoo esim Jeesuksen sovitusverta saatanan vereksi.

• 0+9
        0+9 kirjoitti:

Suni sanoo esim Jeesuksen sovitusverta saatanan vereksi.

Pastorin poika, yksinkertaisin keino Sunin mielentilan havaitsemiseksi on kun tulet Raamattupalstalle ja esität kysymykset johon tiedät riivatun tietyllä tavalla vastaavan.
        Olen varma että suni on riivattu.

• 0+9 kirjoitti:

Pastorin poika, yksinkertaisin keino Sunin mielentilan havaitsemiseksi on kun tulet Raamattupalstalle ja esität kysymykset johon tiedät riivatun tietyllä tavalla vastaavan.
        Olen varma että suni on riivattu.

Ok. No, kiitti tiedosta, mutten välttämättä mene miestä härnäämään. Ja niin tai näin - jos tämä Suni on niin riivattu mitä sanot, eiköhän se törmää näihin joku päivä.

Ja Jeesuksen sovitusverestä en menisi sanomaan sanallaankaan mitään pahaa/herjaavaa.

• Asia selvä

Ok. No, kiitti tiedosta, mutten välttämättä mene miestä härnäämään. Ja niin tai näin - jos tämä Suni on niin riivattu mitä sanot, eiköhän se törmää näihin joku päivä.

Ja Jeesuksen sovitusverestä en menisi sanomaan sanallaankaan mitään pahaa/herjaavaa.

Pastorin pojalla näyttää menevän tosipaikan tullen pupu pöksyyn, vaikka kehuskelee suurilla teoillaan.

• Asia selvä kirjoitti:

Pastorin pojalla näyttää menevän tosipaikan tullen pupu pöksyyn, vaikka kehuskelee suurilla teoillaan.

En ihan tajua täysin. Olen ajannut riivaajia neljästä eri ihmisestä. Mikäli ihminen joka on pahan hengen vallassa, ei tule henkilökohtaisesti pyytämään apua, en suostu härnäämään ketään. Siinä riivattuna oleminen piileekin. Mikäli joku ei päästä itse demonista irti, en voi olla avuksi, vaikka Jeesuksen nimeen rukoilisinkin.

Ja, aina on muistettava - kunnia on aina Jumalan. Sillä vastaavissa tilanteessa olen ollut aina Herrassa.

• Asia selvä kirjoitti:

Mutta en tiedä. Voin lähestyä asiaa ottamalla häneen suoraan yhteyttä ja kysyn että miksi hänestä puhutaan pahaa. Katsotaan myöntääkö hän pilkanneen Jeesuksen sovitusverta. Mikäli siinä vaiheessa käy ilmi että hän riivattu, voin kysyä että haluaako hän vapautua.

• Nyt puhut

Mutta en tiedä. Voin lähestyä asiaa ottamalla häneen suoraan yhteyttä ja kysyn että miksi hänestä puhutaan pahaa. Katsotaan myöntääkö hän pilkanneen Jeesuksen sovitusverta. Mikäli siinä vaiheessa käy ilmi että hän riivattu, voin kysyä että haluaako hän vapautua.

Asiaa pastorin poika. Ongelma on se että Teuvo ei ymmärrä olevansa riivattu ja näin ollen hän ei tajua pyytää apua. Teuvo luulee että itse Jeesus puhuu hänelle ja käskee solvata sovitusverta ja armoa.

• Nyt puhut kirjoitti:

Asiaa pastorin poika. Ongelma on se että Teuvo ei ymmärrä olevansa riivattu ja näin ollen hän ei tajua pyytää apua. Teuvo luulee että itse Jeesus puhuu hänelle ja käskee solvata sovitusverta ja armoa.

Jeesus käskee pilkata Jeesuksen sovitusverta? Ook..

Käyn ehkä kysymässä pari kysymystä, äijältä.

Onko se oikeasti 70 vuotias?

• 0+9

Jeesus käskee pilkata Jeesuksen sovitusverta? Ook..

Käyn ehkä kysymässä pari kysymystä, äijältä.

Onko se oikeasti 70 vuotias?

Luit oikein, Teuvo luulee että Jeesus käskee pilkata sovitusverta saatanan vereksi.

Teuvo on syntynyt 1.3.-37. Eli hän on jo 77 vuotias.

• Nyt puhut kirjoitti:

Jaa no, Sunin vastausta odotellessa. On aika aktiivinen S24:ssa, joten vastaus saattaa tulla aika piankin.

• 0+9 kirjoitti:

Luit oikein, Teuvo luulee että Jeesus käskee pilkata sovitusverta saatanan vereksi.

Teuvo on syntynyt 1.3.-37. Eli hän on jo 77 vuotias.

Ei Teuvo ole pahemmin vastaillut. Lähetin eilen viestiä hänelle.

• Kertoo paljon

Jaa no, Sunin vastausta odotellessa. On aika aktiivinen S24:ssa, joten vastaus saattaa tulla aika piankin.

se että Suni ei uskalla vastata sinulle...

• Kertoo paljon kirjoitti:

Hmm. Merkillistä. Mistäköhän mahtaa johtuaa. Kyseenalaistin vain hieman noita juttuja mitä olette kertoneet. Kyselin vain että pitääkö paikkaansa että mitä sillä on sanottavaa sen suhteen. Oliko liikaa? :D

Nyt kun en saanut mieheltä vastausta, päätin kirjoittaa "Raamattu" -palstalle Jeesuksen sovitusverestä. Katsotaan miten käy.

Tein niin kuin sanoitte: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12288818#comment-68173549

En näe vastausta siltikään. Kertokaa, mitä mieltä olette? Mistä tämä johtuu? Koska ettekö te ole niitä, jotka sanoivat että Suni on riivattu? Jos te rohkenette niin sanomaan, vastatkaa tähän kysymykseen.

• 0+9 kirjoitti:

Tuli juteltua Teuvon kanssa. Voin myöntää että hän vaikuttaa riivatulta, mutta hän ei kaipaa apua, joten en valitettavasti voi miestä auttaa. Jumala ei pakota ketään päästämään irti demoneista.

• pastorin_poika kirjoitti:

Tuli juteltua Teuvon kanssa. Voin myöntää että hän vaikuttaa riivatulta, mutta hän ei kaipaa apua, joten en valitettavasti voi miestä auttaa. Jumala ei pakota ketään päästämään irti demoneista.

Tunnen Teuvon lähemmin 22 vuoden takaa ja sitä ennen olin puolituttu jo neljä vuotta. Olen seurannut hänen kirjoitteluaan sen 22 vuotta, vuodesta -05 lähtien netissä ja juuri nettikirjoittelu paljasti hänet minulle riivatuksi ja valehtelijoiden valehtelijaksi.

Hänen missionsa on houkutella joku uskovainen tunnustamaan uskonsa ja sen jälkeen hän repii tämän uskovaisen uskon kappaleiksi.

Teuvo vaikenee nykyisin siitä mistä hän ennen puhui avoimesti että hän kirjoittaa suurimman osan herjakirjoituksistaa automaattikirjoituksena hengiltä, jonka Teuvo kuvittelee olevan jeesus.

• Elä rauhassa

On kyllä jännä miten ihmismieli voi nähdä monet tapahtumat "demonien" ja "pahuuden voimien" aikaansaannoksina, ja nähdä sellaiset voimat taustavaikuttajina, esim. ihmisissä, jos asiat eivät elämässä mene toivotulla tavalla.

Tähän sekavaan touhuun auttaa parhaiten se, että laittaa oman elämänsä suhteet kuntoon ja hyvälle tolalle. Silloin ei tarvitse vaivata päätään pahuuden voimilla. Se voi olla ihmismielen keino ulkoistaa oman elämän ongelmat, vaikka syyt olisivat omassa mielessä ja teoissa.

• Njaa. No minä pyrin ainakin purkamaan kaikki mahdolliset luulot demineista. Eräs tuli kertomaan että näki unta demineista - kerroin tälle että alitajunnalla oma keino kertoa asioista. Eikä demoni itsessään välttämättä liity asian yhteyteen.

• Son of Abaddon

Pastorin poika sano terveiaiä Anulle:)

• Kuka se on? Sinä joka yritit kirota väkeäni.

• Hella

Pastorin pojan kannattaisi käydä juttelemassa psykiatrille noista harhoista ja paranoiasta...

• Tuo onkin seuraava aihe josta kirjoitan. Olen ollut pääpsykiatrin puheilla, joka antoi diagnoosin, että olen terve mies. Olen turvallisuusalalla, jolloin on myös tehty perusteellinen terveystarkastus - ei mitään.

Blogini uusi merkintä käsittelee mielisairauksiin liittyviin näkyihin. Olen henk koht nähnyt hallusinaatioita väsyneenä, myös kuumehouruun liittyviä harhoja. Jokainen joka on nähnyt paranormaalin näyn, tietää sen laadun eron.

• Khorne

• Khorne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      423
      3631
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1368
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1246
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      960
    Aihe