Hirsimökki Etelä-Savossa Virtasalmella

petteri4

Vuokrattavana hirsimökki erittäin rauhallisella paikalla juhannusviikoksi, mieluummin lapsiperheelle, ei nuorisojoukolle, myös koiran voi ottaa mukaan. Pienehkön kalaisan järven rannalla. Mökki n. 50 m2, k oh 2 mh, erillinen rantasauna, jossa saunatuvassa parisänky, kesäaitta, jossa myös parisänky, kesäkeittiö, jossa tilaa ruokailla ja istua iltaa. Makuupaikat 8 hengelle. Nuotiopaikka, lapsille leikkimökki leikkikaluineen. Lapsiystävällinen hiekkaranta. Sähkö, ulkohuussi, soutuvene. Hinta 520 euroa.

Yhteydenotot toini.karvinen@jao.fi

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petteri4

Juhannusviikko on nyt varattu. Kiitos yhteydenotoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      7605
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2837
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2203
    4. 41
      1545
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1333
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      79
      1101
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1086
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1054
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      894
    Aihe