Ajateltiin varata matka Madeiralle tammikuun alussa. Hotelli olisi Pestana Carlton Madeira. Minkälainen kyseinen hotelli on? Onko hintansa väärtti?
Minkälaiset kelit ovat muuten tammikuussa? Pärjääkö shortseissa? Tarkoituksena olisi vaeltaa, mutta myös ottaa aurinkoa parina päivänä.
Madeiralle tammikuussa
3
1009
Vastaukset
- Madeira-fani
Kannattaa ottaa tuulta pitäviä vaatteita mukaan ja sadevarusteita myös.Tarkenee kyllä shortseissakin
Ja hyvät kengät,maasto on nousua ja laskua ja patikointia varten tukevapohjaiset kengät.Hotellia en muista vaikka nimi on tuttu,yleensä siellä on hyvät hotellit.Saarella tuulee tietenkin ja kun on talvikausi,saattaa olla myös pilvisiä päiviä.Kannattaa vuokrata auto ja katsella saaren huikaisevia näkymiä! Ja mennä omatoimisesti busseilla vaan.
Saari on ihana paikka,hyvää matkaa teille!! - Madei
Pestana Carlton sijaitsee hyvällä paikalla. Kävelymatka keskustaan ja Lidon uimalaan. Hotelli on jo hiukan vanha, mutta Pestana yleensä takaa laadun ja erinomaisen aamiaisen. Itse en ole ko. hotellissa ollut. Madeiraa kannattaa tutkia muualtakin kuin vain Funchalissa olemalla. Nunnalaakso on yksi huikaisevimmista nähtävyyksistä hienoine maisemineen. Saari on eripuolilta aivan erinäköinen. Niin shortsit: kyllä päivällä niissä pärjää, illaksi kannattaa varautua pitkähihaisiin ja pitkälahkeisiin asusteisiin.
Vaeltelu sitten vaatiikin jo eri varusteet.
Funchalin kauppahallissa kannattaa viettää tuokio ja aistia aitoa hallitunnelmaa kalamyyjineen. Itse olen taas menossa jouluksi haistelemaan hallin ihania tuoksuja. Madeiralla tavataan. - kallionkieli
siellä voipi ostaa lomaosakkeen .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770