Vastaukset 2
- klonkspoksklingklong
Pokswageneissa ominaisuudet sen kun lisääntyvät. Entisten lisäksi.
- osto mielessä
totta, öljyä lisätty runsaasti,
turbon akseli kulunut ja "pesässä" paljon öljyä,
kaistanvaihto automatiikka epäonnistunut,
moottorin tärinä,
koko auton tärinä matalien renkaiden ansiosta
Hienosti huomautettiin, keski-autoilija ajaa 32ooo kn takuuaikana, eli nyt ilmaiseksi korjatut joutuu maksamaan.
1 rengas asennettu tehtaalla väärinpäin, koska huomattiin 60 000 huollossa ja oli kulunut 2v ei takuu enää korvannut renkaan kääntöä.
Korjatkaa jos kirjoitin jotain väärin
VW takuu loppu tasan 2 v kuluttua.
NYT todella näki että ei ole maksettu testi, fiksusti oli virheet kirjoitettu, ei suoraan sanottu mutta vähänkin ymmärtävä kyllä tajuaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673