ei nyt ihan saa mutta 95euron hintaan olis
turun seudun HONGON:gissa myytävänä lähinnä
customeille tarkoittetuja pyöränostureita
ovat joskus muistaakseni jossain pyytäneet 150-
euron paikkeilla vastaavista pukeista on aika tukevaa tekoa ja on helposti modivoitavissa
erillaisiin pyötiin toimii kyllä tuollaisenakin
on pyörät alla joten helpottaa liikuttelua ja
kiristysliinoille on myös omat kiinnitys korvat
en ole vielä testannua mutta eiköhän viikonlopun
jälkeen olla viisaampia terviisiiiii....
NO NYT NIITÄ SAA
3
1195
Vastaukset
- Pave
Arvaanpa näin etukäteen, että halvalla ei saa hyvää?
Yleensä ainakin kaikki halvat tunkit sun muut tuntuu olevan sellaisia hieman epävarmoja viritelmiä. Mitenkähän nyt? Kerroppa ensi viikolla kokemuksiasi!- jiijii
tämä pelko mullakin on mutta näyttää olevan
niin "vahvaa"patarautaa olis ihme jollei kestä
eniten askarruttaa se tunkki sydeemi että nostaako se edes mitään on kyllä kokoa ja näköä
mutta se ei ole mikään tae no näkyypähän ja näinhän lupasin että palaan astialle ja näin myös teen oli lopputulos mikä vaan terviisiiiii.... - xtz 750
Härveli on varsin tukeva ja siinä on mekaaniset lukot, ei jää mopo pelkästään tunkin varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745