Alaston suomi

asdfghjklöä

Mitä olette mieltä kyseisestä sivustosta?

19

6795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ok sivusto

      Monien mielestä ällöttävä sivusto.

      Omasta mielestäni AS on ihan sama kuin joku kuvake tai qruiser tai facebook. AS:ssä ihmiset vaan ovat useimmiten ilman vaatteita. Kaikista parhaimpia käyttäjiä on ne jotka esittelevät itseään, niin että kasvotkin näkyy. Eli heidät tunnistaa kuvasta.

      Alaston ihminen on mun mielestä muutenkin yliarvostettu asia. Alastomassa ihmisessä ei ole mitään ihmeellistä. Silti iltapäivälehdet ovat päivittäin täynnä juttuja, joissa jonkun julkkiksen peppu on vilahtanut ym. hohhoijakkaa.

    • Vegssu

      Löytyy sieltä toisinaan silmäniloa.

    • nudeboy

      Itselläni on profiili as:ssä ja mun mielestä sivusto ei todellakaan ole ällöttävä! Just ihan huippu, silmäniloa ja parhaimmillaan voi löytää hyvää panoseuraakin ;)

      Hyviä blogeja ja käyttäjät on aidompia kuin jossakin qruiserissa. Toki löytyy niitä idiootteja alastomasta suomestakin, mut niistä ei kannata välittää, jos kroppa on kunnossa, voit olla varma siitä, että saat viestejä koko ajan, mikä johtaa tutustumiseen ja lopulta makkariin ;D;D

      Jos haet panoseuraa, tuo sivusto on sinua varten, näet mitä on tarjolla. Toki kuvasta kannattaa katsoa se, milloin se on julkaistu, joku vuonna 2008 julkastu kuva ei vakuuta. Kun löydät mukavanolosen tyypin voit pyytää vaikka hänet skypeen tai vaihtaa numeroita ja sopia treffit ;)

      Kuvia voi myös arvostella painamalla :ssaa. Jos saat paljon plussia voit päästä viikon top100-listalle ja täten saada paremmin huomiota... Itse olen päässyt top100-listan ykköseks 5kertaa ja se on yllättävän kivaa! Kun huomaat kuvasta, että sen arvosana on vaikka päivän aikana 30, kannattaa käydä katselemassa sitä listaa ja katsoa miten menestyt :P

      Sivusto on lihatiski, mitään vakavaa sieltä ei kannata hakea. Naamakuvia en suosittele laittamaan, kyllähän se maalaisjärkikin sen jo sanoo miksi ei. Ja heteroita on paljon, ne on komeita, mutta jätä ne rauhaan!

    • Podän AS:stä

      Hyvä sivusto, vaikka viestien vaihto hiukan hankalaa. Seksiseuraa olen saanut useasti ja toisin kuin qruiserissa sieltä saa myös naisseuraa, qruiserissa enempikin naisia etsiviä,lesboja.

      Silmäniloa löytyy ;)

    • Mitä ihmettä?

      " Naamakuvia en suosittele laittamaan, kyllähän se maalaisjärkikin sen jo sanoo miksi ei."

      Anteeksi, mutta voitko sanoa miksi ei kannata pistää naamakuvia? Ihmettelen?

      Sivustolla on paljon profiileita jossa on pelkkiä naamakuvia, siis niin että ei näy alastonta vartaloa ollenkaan. Sitten on näitä ihmisiä, jotka laittavat itsestään alastonkuvia, niin että myös naama näkyy, eli heidät tunnistaa kuvasta. Ja mun mielestä semmoset profiilit jossa reilusti näytetään myös naama ovat parhaita!
      Ja näitä profiileita on yllättävän paljon.

      ....Mutta edelleen jää epäselväksi, se että miksi sun mielestä ei kannata pistää naamakuvaa kyseiselle sivustolle? Vaadin selitystä! Mitä pahaa siinä on jos ihminen haluaa esitellä itseään sellaisella sivustolla jolla se on sallittua.

      Ja voin paljastaa että täältä löytyy sellainen ihmine, jolla näkyy myös kasvot kyseisellä sivustolla.

      • nudeboy

        Ei siinä mitään pahaa ole, jos laittaa kuvan naamasta ;P
        Se o jokaisen oma päätös.
        Tosin hiukan ihmettelen juurikin niitä profiileja, joissa on pelkkiä naamakuvia, vaikka kysessä on ALASTON suomi eikä mikään galtsu!
        Juu paljonhan niitä profiileja on, joissa näkyy myös naama, mut ne on silti pienen pieni vähemmistö.

        Mitäs ihmettelemistä siinä on, jos joku ei halua laittaa kasvokuvaa näkyville??
        Kato ku jotkut haluaa pysyä tunnistamattomana, niin on se varmaan sun mielestä outoa... Jotkut saattaa jopa muokata kuvista tatuoinnit piiloon! :O

        Kaikki ei halua, et joku tunnistaa vaikkapa yökerhossa ja huutaa toiselta puolelta "moi! Sähän oot se yks tyyppi As:stä, mä oon se yks tyyppi joka on sua jo pitkään häiriköinny! Pakko sanoo et sulla on hevetin iso kyrpä, lähekkö panee?"

        Vielä nykyäänkin joku homo voi olla kaapissa! Ei sellainen laita kuvaa naamasta kaikkien nähtäville ja se on ihan ymmärrettävää. Tai ukkomiehet- ja naiset, jotka elää seksittömässä liitossa ja heidän pitää etsiä seuraa muualta.
        Jos etsii seuraa, niin kasvokuvan voi näyttää sit jossain muualla, tai laittaa sen näkyviin pelkästään kavereille sekin vaihtoehto on :)

        Syitä miksi joku ei laita kasvokuvaa näkyville on ihan yhtä monta kuin on niitä "kasvottomia"


      • Barru
        nudeboy kirjoitti:

        Ei siinä mitään pahaa ole, jos laittaa kuvan naamasta ;P
        Se o jokaisen oma päätös.
        Tosin hiukan ihmettelen juurikin niitä profiileja, joissa on pelkkiä naamakuvia, vaikka kysessä on ALASTON suomi eikä mikään galtsu!
        Juu paljonhan niitä profiileja on, joissa näkyy myös naama, mut ne on silti pienen pieni vähemmistö.

        Mitäs ihmettelemistä siinä on, jos joku ei halua laittaa kasvokuvaa näkyville??
        Kato ku jotkut haluaa pysyä tunnistamattomana, niin on se varmaan sun mielestä outoa... Jotkut saattaa jopa muokata kuvista tatuoinnit piiloon! :O

        Kaikki ei halua, et joku tunnistaa vaikkapa yökerhossa ja huutaa toiselta puolelta "moi! Sähän oot se yks tyyppi As:stä, mä oon se yks tyyppi joka on sua jo pitkään häiriköinny! Pakko sanoo et sulla on hevetin iso kyrpä, lähekkö panee?"

        Vielä nykyäänkin joku homo voi olla kaapissa! Ei sellainen laita kuvaa naamasta kaikkien nähtäville ja se on ihan ymmärrettävää. Tai ukkomiehet- ja naiset, jotka elää seksittömässä liitossa ja heidän pitää etsiä seuraa muualta.
        Jos etsii seuraa, niin kasvokuvan voi näyttää sit jossain muualla, tai laittaa sen näkyviin pelkästään kavereille sekin vaihtoehto on :)

        Syitä miksi joku ei laita kasvokuvaa näkyville on ihan yhtä monta kuin on niitä "kasvottomia"

        Joitain selvästi pelottaa kasvottomuus. Ymmärttettävää, mutta oikea asenne olisi kyllä se, että ollaan naamiaisissa, jokainen paljastaa itsestään, mitä haluaa ja sillä tavoin voit tutustua ihmisiin uudesta kulmasta.

        Alaston suomi tuo esiin alastomuutta. Sen pitäisi olla luonnollista.


    • moikkaff

      AS sivustolla ärsyttää toi Top 100-lista!

      Siellä on miesten ja naisten listat erikseen. Mutta melkein AINA Miesten TOP-100 listan kärjessä on joku transseksuaali. Siis mies, joka on pukeutunut naiseksi. Ja useimmiten koko 100-listan Top 25 on ainakin puolet transuja.

      Transuilla pitäis olla omat listat!

      • 1234567890+

        Joo oon samaa mieltä! Transuille oma kategoria. Nytkin top 5:ssa on 3transua :O


    • lfjuifbjhjbughjghg

      Unohtu kysyä, Voisko siitä tehdä ylläpidolle jonkun pyynnön,et teksivät transuille oman listan?
      Kyllähän se silmään pistää, et miesten listalla on melkein pelkästään "naisia" ja komeet miehet ei pääse listalle ja jäävät pimentoon :/

    • AS on jämähtänyt!

      Mun mielestä transut vois pistää naisten listalle. Katotaan sitten vieläkö keikkuvat top 100-listan kärjessä!

      Ylläpidolle vois kyllä tosiaan pistää pyynnön transujen omasta listasta, mutta en usko että toteutuu. Alastonsuomi ei ole muutenkaan kehittynyt yhtään mihinkään suuntaan pitkään aikaan. Sielläkin rahastetaan aika paljon käyttäjiä, (VIP) mutta silti sivusto ei tunnu kehittyvän/ muuttuvan mihinkään suuntaan.

      Tosta top 100-listasta esimerkikis vois tehdä semmoisen, että jos pääse top 1 sijalle, niin se käyttäjä pitäisi palkita vaikkapa 3 kuukauden VIP-ajalla tms. palkinto. Tämä varmaan innostaisi ihmisisiä ottamaan laadukkaampiakin kuvia. Mutta nyt se 1 sija on lähinnä ihan sama ku ei sitä välttämättä edes itse huomaa jos ei tajuu käydä katsomassa!

    • Matheew

      Onkos Niko Brotkin vielä käyttäjänä, tuo idolsissa tai vastaavassa pyörähtänyt jätkä taisi päästä jo pikkuisen lehtiinkin asiasta.

    • Flamingoboy

      Liikaa naisia. Eihän sieltä löydä miesten kuvia kuin kovalla hakemisella.

    • sadgköioäpoip

      en mä nyt sanois että naisia on liikaa... Ehkä jotain 20% ja loput miehiä.

    • Varovaisuutta

      Alastonsuomi on hieno paikka mut tosiaan kannattaa pistää sinne itsestään sellaisia kuvia joiden leviäminen netissä ei häiritse.

      Oli kyseessä alastonsuomi, facebook, irc galtsu, kuvake, qruiser tai mikä tahansa kuva galleria sivusto, IKINÄ ei sovi pistää nettiin itsestään kuvia tai tietoja jotka haluaa pitää salassa.

      Netissä ja etenkin facebookissa kuvat ja viestit leviää kaikkialle, eikä niitä kaikkia välttämättä saa ikinä pois.

    • elrklfkljf

      noista transuista top100-listalla, nytkin top-25:ssa on 11kpl :( heille pitää saada oma lista.

    • homotulos

      Sivuston nimeksi voisikin muuttaa homosuomi.com suurin osa sivustolla pyörivistä miehistä näyttää olevan jonkin sortin homoja ja hinttareita. Miehenä erittäin rasittavaa kun lisäät kuvan niin 10 homo ja hinttaria käynyt pällistelemässä kuvia ja naisia on vähemmistö. Että eipä paljoa kiinnosta kuvia lisätä kun homot vaan kattelevat kuvia ja kommentoivat vaikka VITUN SELVÄÄN LUKEE OMASSA SANASSA ETTÄ HAEN VAIN JA AINOSTAAN SEURAA NAISESTA. Mutta ilmeisesti kaikki homot on niin tyhmiä etteivät osaa lukea vaan heille pitää takoa vastaus pesäpallomailalla päähän

    • Viimeinen kommentti oli 2016-09-04 01:54:01, sitten huomasin 1 viesti poistettu, erikoinen tapa tuoda esille joku keskustelu ja se kommentti sitten poistetaan.

    • En tunne tuota sivustoa, mutta onko se Eestin gay foorumi vielä hengissä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe