iskurepliikkejä

iskua vailla

Kertokaapas jotain iskurepliikkejä joita pojat on teille sanoneet tai toisinpäin

25

5891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skskldojve

Joillekin sä olisit vain muru, mutta mulle sä olet koko pulla

• ashgatiuasg

''Mie soitan suomirokkii''
      (tietäjät tietää :D)

• kristallimetsä

Jos joku sanois mulle noin nii syöksyisin sen sylii!!

• JNSboyboyasdgfdsa
        kristallimetsä kirjoitti:

Jos joku sanois mulle noin nii syöksyisin sen sylii!!

no toivottavasti tälläsiä löytys, pitää läpällä koittaa päättäreissä ja festareilla jne :DD

• paskoja vihanneksia;D

Maailman ihanin iskurepla !!

• the vittupäät <3
        paskoja vihanneksia;D kirjoitti:

Maailman ihanin iskurepla !!

Viinaa, tupakkaa, seksiä!!!

• jnzthj
        the vittupäät <3 kirjoitti:

Tuu Kukkonen alas sieltä puusta :D

• lupaatko seksiä?
        jnzthj kirjoitti:

Tuu Kukkonen alas sieltä puusta :D

Saat huomenna viinaa mutta seksiä en voi luvata!

• rakastan:D
        the vittupäät <3 kirjoitti:

"Akat vittu tulee akat vittu menee, mut rock'n'roll forever man"

"Jos tahdot tietää kuka oon, niin tee mulle tilaa sun kainaloon.."
        "Lootusasentoon liian levoton mä oon.."

Patu: Sen pitäs olla suomenkielinen ja kaksosanen niinku pelle miljoona ja eppu normaali
        Kukkonen(se blondi;D): Kalle Päätalo !
        Patu: häh?
        Kukkonen: eiks tua saatana oo suamee ja siinä on kaks sannaa että häh vaan vittu itelles.

• Tyttö 17

"Mä odotan niin kauan kunnes sä suostut mun kanssa ulos. Kaikessa on hyvä loppu, jos ei ole - ei ole vielä loppu. Ja sä oot se, jonka takia kannattaa odottaa onnellista loppua."

Hups, lähin ulos ja myöhemmin kihloihin :')

• azyzz

"Olikos sun vanhemmat jotaki simpukoita ku oot tollane helmi?"

• vitsi vitsi

Tuo naisten korvissa kuultuna:

Ai oon mä muka helmi... eli pallon muotone, jotkut läskithä näyttää palloilta tai omenalt, olen siis omenavartaloinen? Mulla ei oo siis tiimalasivartaloo. Mul ei oo muotoi ja oon vaa sulle pelkkä pallo eli....

HAUKUTSÄ MUA LÄSKIKS?!?!

Samal sä haukut mun vanhempia niljakkaiks olennoiks!

• raija-setä

iskurepla jolla mie oon kaikki mieheni ja naiseni hurmannu on ollu:
      Ruetaanko nussii?

• Asd10

Ootko sä saanu alkus saunassa, kun oot noin kuuma. Lähin kyllä silti kahville :--)

• EEnkellii

Sattuko, ku putosit taivaalta?

• poika983

Mitä sulla hupparin alla tai siistit farkut sulla ja samalla hipaset takamusta

• Silitämun X ja sanomua X

Silitä mun siiliä ja sano mua pihaharjaks

• TuhkaDippi

Oliko vanhempaa terroristejä ku oot tommonen pommi xd

• daayum

Päivän sana on jalat, tuu meille nii levitetään sanaa ;)

Tai sit voit kehuu ittees
      "Oonks jo kertonu et muo puri kuningas kobra lapsuudes? 5 päivää kestäneen kivun ja hikoilun ja kärsimyksen jälkee kobra kuoli ;)"

• Iskureplat hallussa :)

"Mä en nyt täs haluis tehä mitään vaikutusta.. Mut mä uin ilman kellukkeita.." "Jos sä olisit puu, mä kävisin sun luona kusella." "Mullon huoneessa vesisänky, tuutsä tekee mun kaa aaltoja? ;)" "Sä oot tollanen porkkana.. Mä tuun kuorii sut! ;)" "Jos kauneus ois tilkka maitoa, sä oisit vitun iso lehmä." "Voitsa tyhjentää ja tarkistaa sun taskut, koska musta tuntuu, et sä varastit mun sydämme.." "Mun vanhemmat oli mustekaloi ja mullon aikamoinen lonkero ;)" "Hei, voitsa antaa sun puhelinnumeron, koska mä hukkasin mun oman.. Pliis.." "Onks sulla kirjastokorttia? Sillä mä oon lainattavissa. :3"
        Siin oli jotai. :)

• Hyi sua keksi omas
        Iskureplat hallussa :) kirjoitti:

"Mä en nyt täs haluis tehä mitään vaikutusta.. Mut mä uin ilman kellukkeita.." "Jos sä olisit puu, mä kävisin sun luona kusella." "Mullon huoneessa vesisänky, tuutsä tekee mun kaa aaltoja? ;)" "Sä oot tollanen porkkana.. Mä tuun kuorii sut! ;)" "Jos kauneus ois tilkka maitoa, sä oisit vitun iso lehmä." "Voitsa tyhjentää ja tarkistaa sun taskut, koska musta tuntuu, et sä varastit mun sydämme.." "Mun vanhemmat oli mustekaloi ja mullon aikamoinen lonkero ;)" "Hei, voitsa antaa sun puhelinnumeron, koska mä hukkasin mun oman.. Pliis.." "Onks sulla kirjastokorttia? Sillä mä oon lainattavissa. :3"
        Siin oli jotai. :)

Et voi viedä Mikirotan reploja :(

• Chuck Norris

Hei miks täällä käytetään mun ylivoimasesti parhaita reploja ?

• helmibeibi
    • 13+17

Koska chuck norrissilla on kotona karhun talja - karhu ei oo kuollu, se ei vaa uskalla liikkuu.

tai

Chuck norris kävi jo marssila - siinä syy miksei siel oo elämää jäljellä

• Hassua:))

"Jos kauneus olis tilkka maitoo sää olisit ihan vitun iso lehmä" noin mulle on sanottu (läpällä) :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      121
      3972
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      177
      3823
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      26
      2591
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      8
      2374
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2163
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1746
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1352
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1291
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      22
      1247
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      969
    Aihe