31.7.14 on Helsingissä , Narinkkatorilla , Kampissa tapahtuma jossa puhuvat.mm. Lauri "Late" Johansson ja Ex-raskaan sarjan nyrkkeilijä Jukka Järvinen ja musiikissa Jukka Tolonen. Myös muita vähemmän tunnettuja entisiä rikollisia on mukana kertomassa elämänmuutoksesta. se kuvataan ja tulee myös tv:stä.
Vastaukset 5
- Nonninonni
Moninkertainen murhaaja Lauri "Late" Johansson patsastelee aikanaan paratiisissa, kun esim. Mahatma Gandhi paistuu ikuisuuden helvetissä. Reilu peli.
- d.w.
Me emme tiedä Gandhin iankaikkisuuskohtaloa. Vain Jumala sen päättää.
- ihan puhki utelias
Taidan mennä uteliaisuudesta kuuntelemaan.
- Tarkennus
Tarkennus, ettei tapahtuma tule suorana lähetyksenä tv:ssä vaan joskus myöhemmin koosteena AlfaTV:llä.
- yessirboss
Uusi ex crim day taas 1.8.15 kampissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487