DETUR-LENNOT

Epätietoinen

ONKO TEILLÄ TIETOA..

-Ovatko Detur-lennolla juomiset todella ilmaisia? Siis myös ALKOHOLI?

Kiitokset jo etukäteen vastauksista!

Ps.. Myös muita matkavinkkejä otetaan mielellään vastaan, kohta Alanyassa.. :)

11

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILMAISIA

      juomia saa ilmaiseksi Detur-lennoilla koska ne ovat reittilentoja.

      • tööt

        lennot eivät kyllä ole reittilentoja vaan chartereita turkish airlinesilla.


    • larppa

      kantsii muistaa tilata samalla kertaa kaikki mitä haluaa juoda.sillä emot eivät juoksentele kovinkaan moneen kertaan lentokonetta päästä päähän!!

    • lennot

      Välillä Helsinki-Antalya lennot nimenomaan eivät ole charter lentoja.

    • Alanyasta 10.10.2004

      Moi

      Juomat joo ilmaisia, mutta kaikki loppui, kun istuttiin koneen puolivälissä.

      Tullessa viime lauantaina, kone 5 tuntia myöhässä.

      • Alanyaan lähdössä

        Selaillessani tekstitv:tä lauantaina osuin lentoaikataulujen sivuille ja huomasin, että Antalyasta tullut lento on todella paljon myöhässä!! Ihmettelin, koska useimmiten tulevat kohtuullisen ajallaan. Mietin missä on ollut vikaa, onko tästä tietoa ja kuinka meni odotus? Muutettiinko hotellilta lähdön aikaa vai jouduitteko odottamaan kentällä?


      • matkalainen

        Joo,eihän ne tarjoile ja kanna viinaa koko matkaa,
        mutta meijän lennolla oli koneen takaosassa
        'baari' auki koko matkan ja itse haimme juomamme
        sieltä,ja hyvin toimi!!!!!!!!!!
        jos istut paikallasi koko matkan ei kukaan
        ¨sulle viinaa tule tyrkyttämään..ole reipas ja
        hae itse juomasi,kyllä palvelu pelaa!
        oltiin matkalla kesäkuussa!


      • Alanyasta palautunut
        Alanyaan lähdössä kirjoitti:

        Selaillessani tekstitv:tä lauantaina osuin lentoaikataulujen sivuille ja huomasin, että Antalyasta tullut lento on todella paljon myöhässä!! Ihmettelin, koska useimmiten tulevat kohtuullisen ajallaan. Mietin missä on ollut vikaa, onko tästä tietoa ja kuinka meni odotus? Muutettiinko hotellilta lähdön aikaa vai jouduitteko odottamaan kentällä?

        Moi

        Hotellilta lähdettiin 11.30 ja lento oli 5 tuntia myöhässä, jota odotettiin kentällä. Klo 21 päästiin ilmaan.


      • Alanyasta palautunut
        matkalainen kirjoitti:

        Joo,eihän ne tarjoile ja kanna viinaa koko matkaa,
        mutta meijän lennolla oli koneen takaosassa
        'baari' auki koko matkan ja itse haimme juomamme
        sieltä,ja hyvin toimi!!!!!!!!!!
        jos istut paikallasi koko matkan ei kukaan
        ¨sulle viinaa tule tyrkyttämään..ole reipas ja
        hae itse juomasi,kyllä palvelu pelaa!
        oltiin matkalla kesäkuussa!

        olishan sitä voinut hakea, mutta kyllä palvelua pitäisi sen verran olla, että ruuan kanssa saa muuta kun pelkkää Giniä. Ruoka ja lentoemännät liikkui kun oltiin 2,5h lennetty.

        Ei muiden lentoyhtiöiden koneissa itse tarvi juomia hakea ja läikytellä ahtailla käytävillä.


    • Epätietoinen

      Kaikista vastauksista! Lisää vielä tietoja otetaan mielellään vastaan :)

      • zibra

        Olin toukokuussa sekä nyt kuun vaihteessa Marmariksessa Deturin matkalla. Toukokuussa sait vielä esim.muutaman oluen paikallesi, mutta nyt eivät antaneet kuin yhden heti ja sen jälkeen saa kylläkin haettua "baarista" takaosasta.
        Ja tietenkin ilmaista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe