Niin, onko kenelläkään tietoa / kokemuksia tuosta hotellista (Deturin huoneisto)?
Olemme kohta matkalla sinne, joten olisi kiva kuulla muiden kommentteja tulevasta hotellilstamme.
Myös kaikki matkavinkit ym. otetaan mielellään vastaan!
Kiitokset!
MY DREAMS huoneistohotelli
2
462
Vastaukset
- alanyaan
Kesällä olin tuossa hotellissa. On ihan kiva ja siisti ja todella hyvällä paikalla. Keskusta on todella lähellä kävelymatkan päässä ja itäinen ranta kivenheiton päässä. Lisäksi vieressä on iso ruokakauppa. Henkilökunta on mukavaa, tosin ehkä vähän liian uteliasta. Mutta niinpä nuo turkkilaiset on.. :)
- ofelia
Tämä hotelli oli hyvällä paikalla lähellä itäistä rantaa. Pienehkö uima-allas tien toisella puolella,rakennuetyömaa aivan vieressä, tosin siellä ei juuri silloin rakennettu mitään. Rauhallisella paikalla, hieman epäsiisti. Pyyhkeet vaihdettiin pyynnöstä, vuodevaatteita ei kertaakaan viikon aikana. Siivoojalle kuului myös tiskaaminen. Vessapapereita ei saa laittaa pyttyyn. Hyvätasoinen AFRA-market noin 100m päässä ja MIGROS-markettiin n.300m. Ilmastointi kannattaa ottaa,hinta 35 euroa viikko. Ystävälliset virkailijat,allaspojat seurallisia. Viihdyimme,toivottavasti sinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059