Niin, onko kenelläkään tietoa / kokemuksia tuosta hotellista (Deturin huoneisto)?
Olemme kohta matkalla sinne, joten olisi kiva kuulla muiden kommentteja tulevasta hotellilstamme.
Myös kaikki matkavinkit ym. otetaan mielellään vastaan!
Kiitokset!
MY DREAMS huoneistohotelli
2
483
Vastaukset
- alanyaan
Kesällä olin tuossa hotellissa. On ihan kiva ja siisti ja todella hyvällä paikalla. Keskusta on todella lähellä kävelymatkan päässä ja itäinen ranta kivenheiton päässä. Lisäksi vieressä on iso ruokakauppa. Henkilökunta on mukavaa, tosin ehkä vähän liian uteliasta. Mutta niinpä nuo turkkilaiset on.. :)
- ofelia
Tämä hotelli oli hyvällä paikalla lähellä itäistä rantaa. Pienehkö uima-allas tien toisella puolella,rakennuetyömaa aivan vieressä, tosin siellä ei juuri silloin rakennettu mitään. Rauhallisella paikalla, hieman epäsiisti. Pyyhkeet vaihdettiin pyynnöstä, vuodevaatteita ei kertaakaan viikon aikana. Siivoojalle kuului myös tiskaaminen. Vessapapereita ei saa laittaa pyttyyn. Hyvätasoinen AFRA-market noin 100m päässä ja MIGROS-markettiin n.300m. Ilmastointi kannattaa ottaa,hinta 35 euroa viikko. Ystävälliset virkailijat,allaspojat seurallisia. Viihdyimme,toivottavasti sinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675