Hei. Mulla on tuommoinen uudehko astianpesualtaan sekoittaja keittiössä. Onkelmana on se, että ne tiivisteet pitäis vaihtaa kun vesi pursuaa sen hanan saumoista. Vanhempiin semmoisiin hanoihin kun olen vaihtanut niitä, niin oon saanu ne vaihdettua helposti. Siellä laskuputken takanahan on se kolo, jota painaen pitäis saaha se putki irti. Sitä painaen saan sen putken hiukan irti ylöspäin ja saan sen liikkumaan valtoimenaan sivusuunnassa. Mut kun yritän saaha sitä nostettua enemmän, niin se ei nouse, vaik painan sitä koloa.Hirveästi en oo uskaltanut nostaa sitä. Vessan hanoissahan tarvitaan se työkalu jos halutaan vaihtaa ne tiivisteet, mut pitäisköhän tässäkin tarvita semmoista? Jos tiedätte ratkaisun tähän ongelmaan, kertokaapa.
Hanan tiivisteiden vaihto.
Neuvoja kaipaava
3
5885
Vastaukset
- kiinteistönhoitaja
Reippaasti vaan nitkutat ylös, taitaa olla juntturassa =)
Oon paljon vaihtanut oraksen huulitiivisteitä.
Kai on oraksen hana? - kokemusta
Hei itsellä hiukan sama ongelma vaihdoin sen vaalean sekottajan nyt valskaa edelleen tiivisteistä. Onko vika muovissa joka on kraanan ja pöydän välissä jossa on tuo astianpesukoneen jakaja vai missä? Uuden ton 32 euroo maksavan sekottajan jossa musta tiiviste rengas laitoin mut edelleen vuotaa käytön jälkeen. Nyt mietinnässä tarvineeko uuden hanan?
- 113
Helppo nakki..
http://www.youtube.com/watch?v=M3FLOXe9owE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893