Mikä vika Tammerkoskessa?

OPET HEI!!!!

Miksi jälleen Tammerkosken lukio on Tampereen hännillä? Nyt jo huonoin.

Ennen se oli hyvä lukio.
Saatan itsekin aloittaa siellä ensi syksynä. Olen huolestunut, koska haluaisin kunnon opetusta ja tehokasta oppimista.

Keskiarvoraja oli viimeksikin samaa luokkaa kuin suositun Kalevan lukion. Silti tulokset surkeat. Onko opettajat ihan surkeita? Muuta en keksi selitykseksi.

Opet haloo. Please koittakaa nyt ryhdistäytyä ettei tarvi pettyä jos sinne tulee valituksi!

9

5614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tamluun

Samaa mäki oon miettiny. Hakenu sinne 9,3 keskiarvol, milläköhän arvosanoil pääsee sielt...

• ytyhfggfhsf

Jos teidän oppimisenne on opettajasta riippuvainen olette vain paskoja.

• Ent. oppilas

Moro.

Tammerkoskessa on todella hyviä opettajia -ainakin reaali-aineissa sekä englannissa. Opetuksen tasossa ei ollut mitään vikaa -pari poikkeusta, mutta saattoi johtua ihan henkilökemioista.

Tulokset tippuivat osittain, koska Tammerkoski yhdistettiin Kaarilan lukion kanssa (heillä oli alunperinkin huonommat keskiarvot). Lisäksi koulussa levisi eräänlaista perseilyä oppilaiden keskuudessa talvella/keväällä. Tsemppaamisen sijasta otettiin kisaa kenellä menee huonoiten.

Tästä johtuen oppitunneilta lintsattiin sekä kursseja keskeyteltiin. Keskittymiskyky monilla ulottui korkeintaan kännykän räpläämiseen. Kokeista ei päästy läpi, eikä niihin luettu. Monet ajattelivat vain, että käyvät lukiota vielä yhden vuoden lisää ''stressittömästi''.

• tammerkoskentallaaja

Tammerkoskessa on hyvät opettajat. En oikeestaan yhdestäkään opettajasta löydä moitittavaa. Susta ittestäs se oppiminen kiinni on. Sinne hopihopi:)..

t: vajaan 9 keskiarvolla kyseiseen lukioon mennyt ja E:n papereilla valmistunut.

• Taikacicero

Tammerkosken lukiossa ei ole mitään vikaa. Siellä nuoret saavat kasvaa rauhassa aikuiseksi. Taideopiskelijat eivät halvenna herkkiä sielunkumppaneitaan vaan auttavat eteenpäin kuten useimmat opettajatkin. Rehtori pitää yllä rauhallista ja toisia kunnioittavaa ilmapiiriä yllä

• ovvaa

Ei mitään vikaa. Hyvä koulu.

• Anonyymi

Tyttäreni aloitti taidelinjalla viime syksynä. Asuu TOAS vanhan Domuksen alakerrassa. Väitti olevansa alakerran ainoa suomalainen 🤣 Ehkä myös taidelukiossa on eri painopisteet kuin huipputulokset... Tyttöni 9,9 keskiarvo on vaihtunut 7-9 numeroihin ja muutakin elämää on löytynyt ❤ Olis kyllä kiva, että poikkeasi kotonakin rahanpyynnin asemasta...
        T. amitsun erityisope

• Anonyymi

täynnä nistejä

• Anonyymi

Samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe