oisko jollai vinkkei mil sais 40% viinaa laimennettuu? :)
Vastaukset 11
kuse sinne pulloo
jos et tiiä millä viinaa laimennetaan tai mitä laimentaminen on, ei kannata viinaa koskea.
litkisit sitä rainbow siideriä äläkä koske koviin juomiin. pentu.- shpoppo
Etanoli liukenee hyvin veteen, joten pystyt helposti laimentamaan viina vedellä tai jollain juomalla, joka on suurimmaksi osaksi vettä.
- piece of cake
helppoa.
1. kaadat viinan/viinin kattilaan ja pienellä lämmöllä lämmität niin kauan kunnes juoma kiehahtaa.
2. sekoita 1rkl leivinjauhetta (1rkl/0,5l) leivinjauhe sitoo alkoholia ja näin sitä on helpompi laimentaa.
3. kaada viinan sekaan n.3dl vettä/mehua ja kiehauta.
4. nyt sinulla on 1l 20% viinaa. - cake of peace
ite oon kyllä käyttäny leivinjauheen tilalla ruokasoodaa, sekin toimii ihan yhtä hyvin :)
muuten aikalailla samanlaista reseptii oon siis käyttäny - lllll609
kuka vitun idiootti laimentaa viinaa
- valot päälle
Ei saatana, kaada lasin pohjalle viinaa oman mielen mukaan ja sitten kokista tai ihan mitä ikinä itse haluat siihen päälle ja juo.
- juyhbgdvfc
no ei tod toimi mikään viina limsa miksaus, ellei haluu jotain kamalan makusta paskaa, vaan kyllä se pitää kunnollista ohjetta käyttää..niin kuin tuossa ylempänäkin on hyvä ohje
- sinne meni rahat
En enää IKINÄ usko mitään ohjeita mitä löydän täältä suoli24:sesta..............mä oikeasti luulin että toi ylempänä oleva ohje ois jotenki toimiva/oikea...
Ensinnäkin tiiättekö kuinka hankala näin 14v tytön on saada viina pullo.. ja sitten toinen asia..tuolla reseptillä pilaa vaan juomat :(
Siitä tuli sellasta sameata aivan kamalalta maistuvaa litkua, joka ei noussut päähän YHTÄÄÄÄÄN!!? vittu mitä paskaa teki laitatte nettiin -.- fuck you- q5eaystfhy345q3wDT
Ahhahahahhaha :D onko joku oikeasti niin tyhmä että oikeasti kokeili tuota ohjetta? :D
ei jumalauta mitä idiootteja :D ehkä parempi jos vaan joisit mansikkamehua ja jättäsit alkoholi juomat viisaammille - tyhmät
Miksi 14v tytön ylipäätänsä pitäisi laimentaa viinaa? Et muitenkaan saisi juoda sitä.
- niinetjoo
alkoholi on syystäkin k-18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721116
- 651070
- 61862
- 93827
- 43687
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois235686- 50608
- 68602
- 40580
- 21574