Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

viinan laimennus

hihiminä

oisko jollai vinkkei mil sais 40% viinaa laimennettuu? :)

11

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuse sinne pulloo

      jos et tiiä millä viinaa laimennetaan tai mitä laimentaminen on, ei kannata viinaa koskea.

      litkisit sitä rainbow siideriä äläkä koske koviin juomiin. pentu.

    • shpoppo

      Etanoli liukenee hyvin veteen, joten pystyt helposti laimentamaan viina vedellä tai jollain juomalla, joka on suurimmaksi osaksi vettä.

    • piece of cake

      helppoa.

      1. kaadat viinan/viinin kattilaan ja pienellä lämmöllä lämmität niin kauan kunnes juoma kiehahtaa.

      2. sekoita 1rkl leivinjauhetta (1rkl/0,5l) leivinjauhe sitoo alkoholia ja näin sitä on helpompi laimentaa.

      3. kaada viinan sekaan n.3dl vettä/mehua ja kiehauta.

      4. nyt sinulla on 1l 20% viinaa.

    • cake of peace

      ite oon kyllä käyttäny leivinjauheen tilalla ruokasoodaa, sekin toimii ihan yhtä hyvin :)
      muuten aikalailla samanlaista reseptii oon siis käyttäny

    • lllll609

      kuka vitun idiootti laimentaa viinaa

    • valot päälle

      Ei saatana, kaada lasin pohjalle viinaa oman mielen mukaan ja sitten kokista tai ihan mitä ikinä itse haluat siihen päälle ja juo.

      • juyhbgdvfc

        no ei tod toimi mikään viina limsa miksaus, ellei haluu jotain kamalan makusta paskaa, vaan kyllä se pitää kunnollista ohjetta käyttää..niin kuin tuossa ylempänäkin on hyvä ohje


    • sinne meni rahat

      En enää IKINÄ usko mitään ohjeita mitä löydän täältä suoli24:sesta..............mä oikeasti luulin että toi ylempänä oleva ohje ois jotenki toimiva/oikea...
      Ensinnäkin tiiättekö kuinka hankala näin 14v tytön on saada viina pullo.. ja sitten toinen asia..tuolla reseptillä pilaa vaan juomat :(
      Siitä tuli sellasta sameata aivan kamalalta maistuvaa litkua, joka ei noussut päähän YHTÄÄÄÄÄN!!? vittu mitä paskaa teki laitatte nettiin -.- fuck you

      • q5eaystfhy345q3wDT

        Ahhahahahhaha :D onko joku oikeasti niin tyhmä että oikeasti kokeili tuota ohjetta? :D
        ei jumalauta mitä idiootteja :D ehkä parempi jos vaan joisit mansikkamehua ja jättäsit alkoholi juomat viisaammille


      • tyhmät

        Miksi 14v tytön ylipäätänsä pitäisi laimentaa viinaa? Et muitenkaan saisi juoda sitä.


    • niinetjoo

      alkoholi on syystäkin k-18

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe