Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena.
Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puolessa välissä 2 viikoksi. Lento on Bangkokiin, jossa muutama päivä ja sitten Kuala Lumpur. Lisäksi pitäisi löytää suht. edullinen ja rauhallinen kohde Thaimaasta ottaen huomioon sadekauden. Olen tutkaillut sadetilastoja heinäkuulta. Valinta ei ole lainkaan helppo, vaikka kohteita on pilvin pimein.
Kaipaisin ehdotuksia.
Mihin Thaimaassa heinäkuussa
1
218
Vastaukset
- Miksi juuri Thaimaahan
Jos sateen määrä on kriteeri, niin heinäkuussa Keski-Thaimaa on paras. Kohteita esim. Pattaya, Rayong, Sametin saari ... Mutta kyllä Aasiassa on heinäkuussa parempiakin vaihtoehtoja, miksi ihmeessä haluatte heinäkuussa juuri Thaimaahan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835