palvelu kaupungin sairaalan päivystyksessä on täysin ala arvoista..kävin 18.7 niska kipujen takia minut vastaanotti joku venäläinen "lääkäri" joka esitti kaksi kysymystä mihin sattuu ja oletko raskaana johon vastasin niska kipeä ja olen raskaana jolloin tämä"lääkäri" sanoi että ei voi auttaa nyt sitten sain postista laskua 21euroa eli 130mk tuollaisesta nk palvelusta olen valittanut asiasta käynti päivästä asti monelle eri taholle ja kirjallinen valitus on vetämässä haluaisin tietää muita ketkä on joutunut tämän nk lääkärin huijaamaksi. suututtaa maksaa tyhjästä mutta menee luottotiedot jos ei maksa törkeää rahastusta.... tämä "lääkäri on vaalea silmälasit noin 40v puhuu huonoa suomea
todella törkeää!!!!!
niina
1
591
Vastaukset
- epra
Minä puolestani menin hyvin kutiavana Salon terkkariin, niin hyvin tympääntyneen oloinen hoitaja käski mennä työterveysasemalle tutkimuksiin.Menin samantien yksityislääkäriin ja sain tautiin rohdot ja kutina lähti.Mitä tästä opimme,maksamme veroja ja eikä meidän arvauskeskukset toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084