Heippa
Kyselisin lähinnä tänä ja viime vuonna Mallorcalla taxia käyttäneiden kokemuksia km hinnasta?
Taxin hinta tänä päivänä 2014?
3
276
Vastaukset
- sweedy
15 euroo 20 km. Tällä viikolla!
- taxista
Km hinta ei ole tiedossa mutta tällainen linkki löytyi mistä voit katso hinnat.
Ensimmäiseen ruutuun syötät lähtöosoitteen ja toiseen määränpään,sen jälkeen klikkaat " VAMOS" ja tulee esille sekä päivä (dia) että ilta/yö (noche) hinnat.
Linkkin hinnasto piti paikkansa ainakin 2 viikkoa sitten.
http://www.taxi-calculador.es/local.php?country=es&city=Palma de Mallorca - Hyvät taksit
Kuukausi sitten Magaluffissa keskustassa yöllä rantsulta ylös hotelliin 3 -3,5 euroo. Palman vanhasta kaupungista Magaluffin Vista solille alkuillasta 23 euroo. Edullisia takseja, kantsii käyttää lyhyemmilläkin pätkillä, jos ei aina jaksa kävellä mäkisiä maastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817