Etteks te siellä Suomi24.ssä saa tätä postia toimimaan?? Jos olen merkannut postin lukemattomaksi, niin seuraavan kerran postissa käydessä se muuttaa tämänkin tiedon taas harmaaksi, eli luetuksi. Sitten ihmeellisiä täppejä ilmestyy postien eteen ja avaa, sulkee ja poistaa niitä, vaikka itse en ole niitä edes valinnut mukaan.
Vanaha oli hyvä, tämä uusi on täysin ala-arvoinen!!
Siis kerran vielä!
6
163
Vastaukset
- Risse
Ei ne meitä kuuntele. Onhan se nyt nähty, kun uudesta postista valitettiin todella paljon, mutta ei.
- villanelli1
Aivan mahdoton tämä uusi postiversio! Avautuminen kestää ikuisuuden ja senkään jälkeen ruudulla ei ole muita kuin saapuneen postin laatikko. Vastausviestiä ei saa lähetetyksi eikä poistaminen toimi ollenkaan.
Voi Luoja kun olisi helpompaa uuden postiosoitteen ilmoittaminen kaikkille niille, joille se tarvitsee ilmoittaa, niin häipyisin näiltä sivuilta iäksi. Eikö tosiaan uutta versiota ole mahdollista saada toimimaan tai eikö ole mahdollista palata vanhaan niin kauan, että uusi versio on toimintakykyinen. Nyt menee hermot ja ennen kaikkea palaa aikaa ja rahaakin tämän keskeneräisen kanssa seikkaillessa.- Komppaan
Mistä tämmöisiä virityksiä tulee?
- Nokia Lumia 820
Sähköpostiin pääseminen puhelimella jäi haaveeksi sähköpostin uudistamisen jälkeen, ei toimi, niin ei toimi. Onko tähän tulossa muutosta lähiaikoina? Sähköpostin vaihtaminen on melko työläs projekti, kun sitä on kymmenen vuoden aikana tullut jaettua suuntaan jos toiseen, joten mielellään pitäisin tämän sähköpostin.
- aunetar
Miten saan lukuikkunan oletuksena piiloon? Eli haluan klikata auki vain tietyt viestit listasta. Tuohan avaa kyselemättä viimeisimmän viestin - ihan sairaan "tietoturvallista"..
- Suumi
Kaikkien aikojen huonoin sähköposti sovellus mitä on tullut vastaan, uudistuksen jälkeen aukeaa kun sattuu bitit kohdalleen vai liekkö auringon pilkut vaikuttaa toimintaan. Ottakaa nyt lusikka kauniisti käteen ylläpidossa ja palauttakaa vanha posti sovellus, tämä uusi on aivan susi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836