Olen vuosia lakannut Synteko lakoilla ja toimivat erittäin hyvin. Käytän pääasiassa telattavia lakkoja.
Synteko lakat ovat parhaita
8
318
Vastaukset
- Ykslaattiamiäs
Se on selvä se! Pohjalakat kans tellalla? Onko tyyristä kamaa?
- ihanko totta ?
Minä taas tankkaan aina Nesteellä ja hienosti auto kulkee. Käytän pääasiassa dieseliä.
- öris
Trolli???..Synteko classic ei ainakaan ole telattavissa...
Tai kaikkeahan voi telata,lopputulos ratkaisee......
Ja pohjat kun vedät telalla..........heh heh - lattiamies pks
http://www.casco.fi/index.php?contentID=124&productcatID=444
Tietoa tietämättömille.- örkki
Kuten sanottu,kaikkea voi telata,lopputulos ratkaisee....
Mohari tai flotexi ehdottomasti 2-k,ei telaa. ( riski kuplille)
Varmaan vedät vielä pohjatkin telalla........
Lisäks uv suoja olematon,lattia keltainen 3-vuoden päästä....
Elä kehtaa jatkaa ilman että ilmoitat missä yrityksessä noita lattioita "teet"...
Syntekosta ei ole mitään pahaa sanottavaa,kovempaa kuin vesi litkut mut älä telaa....
- lattiamies pks
Suosittelen kokeilemaan Synteko lakkoja. Itse en enää muuta käytä.
- örkki
Suosittelet kokeilemaan..eiköhän kaikki liikeet ole jo käyttänyt aikoinaan
mutta siiirtyneet muihin tuotteisiin...
Tota syntekoa (classic) mun faija on vedellyt jo 80-luvulla...nykyään käytetään pääsääntöisesti vesiohenteisia.
Syyt: Ei tarvita hengitysmaskeja,uv-suoja olematon syntekossa, korkeat VOC arvot ja EU:n tuomat ihanuudet....
Lakassa ei sinäänsä ole mtn. vikaa,hyvä tuote, mutta on niitä muitakin aineita....
Lattiamies pks on varmaan just aloittelemassa hommia......ja firman nimi oli?
- lattiamies pks
Niin minäkin käytän vesiohenteisia Synteko lakkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti8413434Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322430Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori771996Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141825- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821450Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos241326- 541186
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231165- 311085