Olen vuosia lakannut Synteko lakoilla ja toimivat erittäin hyvin. Käytän pääasiassa telattavia lakkoja.
Vastaukset 8
- Ykslaattiamiäs
Se on selvä se! Pohjalakat kans tellalla? Onko tyyristä kamaa?
- ihanko totta ?
Minä taas tankkaan aina Nesteellä ja hienosti auto kulkee. Käytän pääasiassa dieseliä.
- öris
Trolli???..Synteko classic ei ainakaan ole telattavissa...
Tai kaikkeahan voi telata,lopputulos ratkaisee......
Ja pohjat kun vedät telalla..........heh heh - lattiamies pks
http://www.casco.fi/index.php?contentID=124&productcatID=444
Tietoa tietämättömille.- örkki
Kuten sanottu,kaikkea voi telata,lopputulos ratkaisee....
Mohari tai flotexi ehdottomasti 2-k,ei telaa. ( riski kuplille)
Varmaan vedät vielä pohjatkin telalla........
Lisäks uv suoja olematon,lattia keltainen 3-vuoden päästä....
Elä kehtaa jatkaa ilman että ilmoitat missä yrityksessä noita lattioita "teet"...
Syntekosta ei ole mitään pahaa sanottavaa,kovempaa kuin vesi litkut mut älä telaa....
- lattiamies pks
Suosittelen kokeilemaan Synteko lakkoja. Itse en enää muuta käytä.
- örkki
Suosittelet kokeilemaan..eiköhän kaikki liikeet ole jo käyttänyt aikoinaan
mutta siiirtyneet muihin tuotteisiin...
Tota syntekoa (classic) mun faija on vedellyt jo 80-luvulla...nykyään käytetään pääsääntöisesti vesiohenteisia.
Syyt: Ei tarvita hengitysmaskeja,uv-suoja olematon syntekossa, korkeat VOC arvot ja EU:n tuomat ihanuudet....
Lakassa ei sinäänsä ole mtn. vikaa,hyvä tuote, mutta on niitä muitakin aineita....
Lattiamies pks on varmaan just aloittelemassa hommia......ja firman nimi oli?
- lattiamies pks
Niin minäkin käytän vesiohenteisia Synteko lakkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241325
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411209Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331111Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611092Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57976- 63881
- 83851
- 65667
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30610- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32529
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 32499
- 65488
- 29469
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 51451
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423