Olen vuosia lakannut Synteko lakoilla ja toimivat erittäin hyvin. Käytän pääasiassa telattavia lakkoja.
Synteko lakat ovat parhaita
8
491
Vastaukset
- Ykslaattiamiäs
Se on selvä se! Pohjalakat kans tellalla? Onko tyyristä kamaa?
- ihanko totta ?
Minä taas tankkaan aina Nesteellä ja hienosti auto kulkee. Käytän pääasiassa dieseliä.
- öris
Trolli???..Synteko classic ei ainakaan ole telattavissa...
Tai kaikkeahan voi telata,lopputulos ratkaisee......
Ja pohjat kun vedät telalla..........heh heh - lattiamies pks
http://www.casco.fi/index.php?contentID=124&productcatID=444
Tietoa tietämättömille.- örkki
Kuten sanottu,kaikkea voi telata,lopputulos ratkaisee....
Mohari tai flotexi ehdottomasti 2-k,ei telaa. ( riski kuplille)
Varmaan vedät vielä pohjatkin telalla........
Lisäks uv suoja olematon,lattia keltainen 3-vuoden päästä....
Elä kehtaa jatkaa ilman että ilmoitat missä yrityksessä noita lattioita "teet"...
Syntekosta ei ole mitään pahaa sanottavaa,kovempaa kuin vesi litkut mut älä telaa....
- lattiamies pks
Suosittelen kokeilemaan Synteko lakkoja. Itse en enää muuta käytä.
- örkki
Suosittelet kokeilemaan..eiköhän kaikki liikeet ole jo käyttänyt aikoinaan
mutta siiirtyneet muihin tuotteisiin...
Tota syntekoa (classic) mun faija on vedellyt jo 80-luvulla...nykyään käytetään pääsääntöisesti vesiohenteisia.
Syyt: Ei tarvita hengitysmaskeja,uv-suoja olematon syntekossa, korkeat VOC arvot ja EU:n tuomat ihanuudet....
Lakassa ei sinäänsä ole mtn. vikaa,hyvä tuote, mutta on niitä muitakin aineita....
Lattiamies pks on varmaan just aloittelemassa hommia......ja firman nimi oli?
- lattiamies pks
Niin minäkin käytän vesiohenteisia Synteko lakkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613