Olen kuntoutustuella ja myöhemmin tarkoitus hakea jatkoa/eläkettä.
Millaisia jatkoja yleensä myöntävät? 3kk? 6kk? 12kk?
Kuntoutustuki ja sitä lisää.
2
206
Vastaukset
- viimesijainen sossu
Eiköhän se riipu pitkälti lääkärin lausunnoista ja kuntoutussuunnitelmasta. Miten pitkään kuntoutuksesi arvioidaan kestävän? Kuntoutustuen saannin perustehan on suunnitelma ja tavoittena työkyky.
Varsinainen eläke yleensä myönnetään vasta sitten kun kuntoutus on käytynä loppuun eikä hakija ole kuntoutunut takaisin työelämään.
Minäkin olen hakenut kuntoutustukea joka evättiin kun suunnitelma ei riittänyt eli käsittääkseni se on tärkeässä roolissa.
Työttömyystuki taas evättiin karenssin takia kun en kyennyt töihin/kurssille. Sairauspäivärahaakaan en saa kun siitä käytetty enimmäisaika. - the eeend
Totta, kyllähän siihen vaikuttaa monet asiat ja sittenhän sen näkee kun sen aika on.
Tylyiltä kyllä kuulostaa nuo hylkäämiset, mutta kai siellä on niin viisaat ja taitavat päättämässä näistä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358