Miksikö Vaasassa esiintyy rasismia. Kyllä kun näen sitä työnkin puolesta niin en voi muuta todeta kuin sen, että kyllä nämä tummaihoiset, varsinkin miehet, ovat itse hyvin pitkälle itse syypäitä näihin rasistisiin juttuihin. Istuin Noorassa pienessä tuiterissa ja myyjä tulee kysymään, että tarvitsetko kyytiä kotiin? Ajattelin, että tämähän hienoa palvelua kun kysytään, että tarvinko taxia. Ja paskat, joku mutis odottaa takapihalla, en muista mikä henkilöauto, ja on valmis viemään sinut kotiin ( ehkä) 10 eurolla. Sanoin sille, että lähes kuule vittuun ennenkuin pieksen ja tilaa mulle oikea taxi. Tämä saatana rupee huuteleen, että olen rasisti? voi jumalauta. Vai olen minä rasisti kun en ota mustaa taxia. Olen sitten rasisti.
Miksikö Vaasassa on rasismia
8
1401
Vastaukset
- Ruotsinkielinen mies Vaasasta
Kaverin tyttöystävä(hän on ruotsinkielinen) kävi kerran Nooraan. Hän tilasi ruotsiksi ja vastaus oli "Täällä me vaan puhumme suomea". No hän lähti pois sieltä ja hän pani pieni ilmoitus Vasabladet minkälainen palvelus saa Noorassa.
Ja muistakseni oli joku häirö joku sokea ihmisten opaskoiran kanssa. Opaskoirat saa viedä sisään ravintolaan. Mutta se ei pääsi sinne ja pari poliisit oli syöneet siellä samaan aika. Se tuli lehteen myös.
Tosi hyvä ruoka mutta surkea palvelu...- kyynel ;(
Härregyyd! Eikö se saanu serviissiä på svenska. Voi hellanlettas sentään. hjälpa hjälpa! Polis! Vasabladet! ;D
kyynel ;( kirjoitti:
Härregyyd! Eikö se saanu serviissiä på svenska. Voi hellanlettas sentään. hjälpa hjälpa! Polis! Vasabladet! ;D
Mitä teet jos memet Närpiöön ja et saa palvelu suomeksi?
- sama
Ruotsinkielinen mies Vaasasta kirjoitti:
Mitä teet jos memet Närpiöön ja et saa palvelu suomeksi?
Enpä ainakaan vinkuisi pohjalaisen yleisöosastolla.
sama kirjoitti:
Enpä ainakaan vinkuisi pohjalaisen yleisöosastolla.
No mä vaan kertoi mitä mä tiedän on tapahtunut Noorassa.
Ja se on se että heillä on vähän outoa asiakaspalvelu. Ja mä annoin esimerkkiä.
- Hypatia
Missä maailmassa sinä oikein elät? Vaikuttaa aika ahdistavalta. Jos sun itsetunto perustuu ihonväriin tai kansalaisuuteen, niin ehkä kannattaisi katsoa peiliin? Me eletään maailmassa eikä Vaasassa, ehkä kannattais joskus käydä Vaasan taqi Suomen ulkopuolella?
- ????
Joka kulki aina amiksessa Vihree pilotti takki päällä?
- Late
enpä ole käyny amista, en
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117