esiasennettuja sovelluksia pystyy sittenkin poistamaan ilman roottaamista

vihdoinkin

Esiasennettuja sovelluksia pystyy poistamaan sovellusten hallinnasta painamalla pois päältä ja pakota lopetus. Näin sain poistettua dripadvisorin, chatonin, ereadzin ja muita samsungin turhia esiasennuksia. Järjestelmä varoittAa virheistä mutta poistakaa vain ne sovellukset jotka löytyvät play kaupasta.

9

4064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pysty poistamaan kokonaan.

      • en tahdo sovellusta

        ei niin. Minulla Giossa loppui muisti ja yritin poistaa sellaiset 2 kappaletta, jotka on toisessa puhelimessa. Hangouts ja äänihaku. Ilmoitti poistaneensa ne, mutta sen jälkeen on kuitenkin tullut aika ajoin päivitys. Olen tyhjentänyt ilmoitukset, mutta työntää niitä päivityksiä vähän väliä. Kun sitten yritän päivittää, känny ilmoittaa, että muisti ei riitä. Olenkin tehnyt aina välillä niin, että olen poistanut päivityksen asennuksen ja sitten päivittänyt sen minkä tarjoaa. Silloin päivittää. Vähän aikaa mennään näin. Sitten taas känny ilmoittaa, että on päivityksiä ja taas tyhjennän ilmoitusalueen. Minusta olisi kyllä hienoa, kun näihin android puhelimiin saisi sovellukset niin, että voisi kokonaan tarvittaessa poistaa! On paljon sovelluksia joita ei käytetä (en minä ainakaan) vievät vain turhaa tilaa. Ja GooglePlaysta voisi tarvittaessa asentaa, jos sitten haluaisikin käyttää!


      • aloittajaaa
        en tahdo sovellusta kirjoitti:

        ei niin. Minulla Giossa loppui muisti ja yritin poistaa sellaiset 2 kappaletta, jotka on toisessa puhelimessa. Hangouts ja äänihaku. Ilmoitti poistaneensa ne, mutta sen jälkeen on kuitenkin tullut aika ajoin päivitys. Olen tyhjentänyt ilmoitukset, mutta työntää niitä päivityksiä vähän väliä. Kun sitten yritän päivittää, känny ilmoittaa, että muisti ei riitä. Olenkin tehnyt aina välillä niin, että olen poistanut päivityksen asennuksen ja sitten päivittänyt sen minkä tarjoaa. Silloin päivittää. Vähän aikaa mennään näin. Sitten taas känny ilmoittaa, että on päivityksiä ja taas tyhjennän ilmoitusalueen. Minusta olisi kyllä hienoa, kun näihin android puhelimiin saisi sovellukset niin, että voisi kokonaan tarvittaessa poistaa! On paljon sovelluksia joita ei käytetä (en minä ainakaan) vievät vain turhaa tilaa. Ja GooglePlaysta voisi tarvittaessa asentaa, jos sitten haluaisikin käyttää!

        Huomasin itsekkin tuon. Lopetetut ohjelmat menee poisto kansioon ja play kaupassa lukee ohjelman kohdalla ei käytössä ja sen pystyy sallimaan sieltä. Mutta poistuivat sentäån sovellusvalikosta ja ram muistia viemästä ja niiden koko pieneni.


    • Ainoastaan roottauksen kautta voi poistaa nämä kokonaan.

      • aloittajaaa

        Pääasia on se että sain suljettua ne ram muistia viemästä. Niiden kokokin pieneni hieman. Mutta kun puhelimena on s4 4g niin tein tuon vain akun kestoa parantaakseni. Ccleanerin mukaan ne oli koko ajan päällä ja veivät ramia. No nyt eivät vie.


    • Ccleaneria ei saa Android laitteisiin joten kyse taitaa olla jostakin muusta ohjelmasta.

      • Kyllä saa

      • se sovellus

        Clean Master


    • Turhien ohjelmien poisto.miten se tehdään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe