poskarit

kassu01

poltin tänää mun ekat poskarit

14

591

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setämies01

      otin poskeen ekakertaa itteltäni 14v, oon kuulu kans et kaikki ei saa otettuu poskareit

      • vira97

        wat?


    • Ketjupolttaja

      En oo koskaan polttanut poskareita :)

    • Polttakaa tosissanne

      hei hei hei hei hei..? Mitä ihmettä nyt oikeesti.. Olen polttanut kolmas luokasta lähtien henkeen...(en pidä siistinä, eikä kukaan kaverinikaan polttanut) Ja tiiätkö yhtään paljo rööki nykyää maksaa? Ei jumalauta oikeesti joku westin punanen maxi aski maksaa 5.50e.. ja siin on 25röökiä... Ja siis röökin idea on nousta päähän.. Eli tuntuu hassusti päässä... Mut se ei nouse päähän jos ei vedä henkee... eli oikeesti. Jos poltatte polttakaa kunnolla koska se on muuten vaan turhaa... Ja jos ette nyt jostain syystä osaa nii opetelkaa näin ilman röökiä kuiskaten ja samalla vedätte koko ajan henkeä sisään päin joka tavulla hee-voo-nen. sit ku alkaa sujuu nii sytyttäkää rööki ja vetäkää eka vaikka sinne vaa suuhun ja ette päästä ulos ja tehkää toi hevonen juttu sil savul... Ja sit ku tekniikka on hallus nii opitte vetää henkee ilman hevosta.. Eli sanoppa niille muille poskari kavereille et opetellaampa vetää hevoset, nii tiietään miks röökiä poltetaan... Koska sitten kun olet yläasteella ja kenties aikaisemminkin sinua pidetään pikku lissuna joka esittää röökin polttoa ja vetää poskareit.. Sitten ku vetää henkee näyttää et on tän jutun kaa tosissaa..

      • Kestäväkauneus

        Ristus mitä porukkaa. Idiotismin määrä on niin sanoin kuvailematon.


      • ...........oivoi

        Ei helvetti..................................


      • lukiolainen

        tupakasta saa parhaimman nautinnon kun polttaa tollaset 10 röökiä päivässä parin tunnin välein. henkeen tietysti pitää vetään, lievästi huippaa ja tulee hyvä olo ja alkaa maistuakin hyvältä. tätä pitää tehdä noin kaks viikkoa


    • lukiolainen

      Ja jatkoa edelliseen hyvään kommenttii..jos ylipäätänsä polttaa ottakaa henkeen, sillä poskiontelosyöpä on pahempi kuin keuhkosyöpä. (tarkoitan et poskisyöpä on vaikeampi poistaa, en sivuvaikutuksia). Juokaa muumilimsaa ja syökää karkkia pennut -.-

      • Polttakaa Tosissanne

        5/6 kommentti sulla. Kyllä mieluummin jättäis sen polton kokonaan, ja miettii uudellen sitten kun täyttää sen 18v. (Sanon minä, vaikka itsekkin olen vielä alaikäinen). Mut oikeesti mietikkää vähintää 10 kertaa ennenku alatte polttaa. Koska sit ku oot koukussa, nii se on jotain nii helvetillistä yrittää lopettaa. Ja haha.. kiitos kommentini kehuista :'D


    • asiantuntija134

      Ei poskiontelosyövältä välttis säily kos vetää vaan henkeen, pahimmassa tapauksessa saa keuhko -, poskiontelo -ja vatsasyövän

    • jujujuuu

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jooo mä alotin tupakoinnin nelosen lopus ja oon nyt kasil, ei se ei ole siistii mennä rööki suussa tuolla kadulla mutta teettte ittestänne pellen jos te jumaluta vedätte jtn poskareit xd ja kelatkaa nyt ku te meette rööki suussa tuolla ja vedätte poskareit ja vedätte joillaki potkulaudoilla ympäri keskustaa XD vai meettekö jonnekkin puskaa piiloo ettei kukaa nää? nyt ku te poltatte nii voin sanoo et teijän iho on nii paskas kunnos ku meette yläasteelle. mulla ei tullu mitää naamaa mutta mun kaveril sil on nii paskas kunnos naama että ette kuule uskokkaa ja kaikki vaan sen takia kun _ALOTTI POLTTAMAAN TUPAKKAA_ kannattaa lopettaa ennenku on liian myöhäst xd

    • nuuskaaja ukko

      Ei tupakointi ole järkevää. Itse aloitin, kun piti olla kovis, muidenkin röökatessa. Nyt 43v ja keuhkoahtauma ja syyn vieritin tietenkin töihin jossa pölyä ja muihin asioihin vaan lopulta oli pakko uskoa. Loppu juokseminen ja treenit kokonaan ja sairaseläkkeelle happipullon kanssa nyt. En lopettanut silti sillä nikotinin hali niin kova vaan lopulta oli pakko siirtyä nuuskaan ja pussinuuskaan.Nyt perempi jo hengittää eikä mitään ongelmia ikenien kanssa kuten jotkut pelottelee nuuskan suhteen.
      Ohjeeni teille nuorille siirtykää nuuskaan mielummin kun aika tulee jotta voitte itse sitä hakea sopuhintaan Ruotsista.

    • en voi hyvin

      Voi vittu nyt oikeesti, mistä teitä idiootteja sikiää?
      Älkää nyt ainakaan ite koskaan lisääntykö.

    • 20+16

      Voi ei, tätä keskustelua on ihan kauhea lukea. Hirveen aikasin ootte alottanu tupakoinnin ja vielä neuvotte muita tekemään samoin. Jos vielä sitä pitempään jatkatte nii ette voi muutaman kymmenen vuoden päästä sitä suositella enää kellekkään, sen verran suuret terveyshaitat siitä kuitenkin on.
      Keskustelun aloittajalle vielä: älä aloita tupakointia, se ei oo mikään hieno juttu eikä auta mitään. Tupakan tarkoitus ei ole siis nousta päähän niinkuin joku täällä sanoi, vaan vaikuttaa nikotiinilla mielihyväkeskukseen. Ja ennen kuin nikotiiniriippuvuus syntyy, täytyy polttaa aika kauan, se ei kellään valmiiksi ole. Se ns "päähän nouseminen" on tunne joka tulee vain tupakointia aloittaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe