eli anime/manga tai Fantasia faneja?
onko porukkaa keskustelemaan tai tradeemaan tavaraa tai kaikkee siihen liittyvää etc
Anime/manga faneja Tai fantasia?
6
182
Vastaukset
- Chibi
Oon aina ollut legendaarisen hopeanuolen (Nagare boshi gin) fani... Oli pakko ostaa sen sisar sarja: Ginga legend weed... Sääli,että vain kolme ensimmäistä manga-kirjaa on englanniksi... loput on japaniksi... VIELÄ =)
- Akira
Tosin itse olen sen nähnyt vain Vhs:änä
Mutta se oli Todella hyvä.
Onko muita?
Itse Olen sellaisen Sarjan Kuin Inuyasha Suuri fani!
- Kartiotrolli
Ootte noloi
- 18+4
Puhuu heebo joka ettii 11vuotta vanhan postin -_-
Hayao Miyazakin elokuvat ovat erittäin hyviä. Samoin Vampire hunter D- elokuvat.
Itte tykkään Hopenuolesta, Weedistä & Chi's sweet homesta :3 Noist paras on kyll ehdottomasti Hopenuoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429