Ei käynnisty. seissyt 9kk bensat vaihdettu uusi akku kaasarin kalvot ok kaikki pitäis olla ok vi...tu muutako sahaa ja sahaa toki voin viedä motolle mutta maksaa köyhälle.Onko mitään ensiapua tai neuvoa SUUR KIITOS.
Virago 535
4
523
Vastaukset
- Mika...
Missä kunnossa tulpat? yleensähän tuo johtuu siitä että pyörä ei saa joko kipinää tai bensaa. Joten kun vaihdat tulpat (tai tarkastat, niiden kunnon ja tuleeko kipinä) siis tiputa tulpan reiästä tippa bensaa suoraan sylinteriin, niin pitäisi ainakin pyörähtää.
Toisaalta jos olet itse kaasarin kalvot vaihtanut, niin sulla varmaan on jonkinverran ainakin jo homma hallussa eli minun neuvoista ei liene sinulle apua. Sen tietää kuitenkin nykybensoilla, että jos siellä on 9kk ollut bensat kaasarissa, niin se on sellaista valkoista tauhkaa täynnä että on varsin työläs putsattava. Toisaalta jos olet jo kaasarin purkanut niin olet sen myös varmaan puhdistanut.
Jos bensan saanti on varmistettu, niin sitten pitää metsästää se kipinä sinne tulpan kärkeen niin kaikki käymisen edellytykset pitäisi olla kasassa.- jammu liikkeelle
Kipinä tulee molempiin tuluppiin mutta bensa ei mene palotilaan en enää ymmärrä oon kyllä saabin ja ladojen ja tatsuneitten kaasarit purkanu ja kasannu tämä on nyt mysteeri,on se ny perkele ettei yhtä mopoa saa käyntiin.Kaikki neuvot tervetulleita.
- JAMMU LIIKKEELLE
kiitos mika asiallisesta vastauksesta.Mutta pyörä on nätti ku päättäjäis ruusu en lepää ennenku se KÄY
- TheZombie
Joko on vika löytynyt, minulla kyrvähti viimekeväänä itselläni bensapumppu. Tarkasta tuleeko tavaraa pumpun jälkeen ja sen jälkeen saako virtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289