6,35mm ilmakivääri?

ilmakkoa ostamassa

Eli olisikohan tämä ilmakivääri riittävän tehokas ja tarkka varisten ja maalitaulun ampumiseen

http://www.sissos.fi/tuote/hatsan-sniper-125-6-35-mm-230-m-s/6416173015132/

Jos ei ole hyvä niin kannattaisiko olla 4,5; 5,5 vai 6,35mm ilmakivääri ja saa ehdottaa malleja hinta max. 300€

Ja ammusten kannattaako olla kuparipäällysteisiä vai tavallisia? Pyöreä-, tasa- vai teräväpäisiä?

14

3002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmakkoa ostamassa

      Eli millä kaliiperilla on paras kantomatka ja tarkkuus

      • utew

        6,35mm on tehokas


    • Hatsan bt 65 cal.25

      Eläinten ampuminen ilmakolla on laitonta!Sulle ei sais myydä ees hernepyssyä.

    • airgun man

      Aloittajalle. On tehokas, asholet vaan pöllyää kun tuolla ampuu. Etenkin
      jos tuuppaa sieltä kautta.

      säädät tähtäimet 25m päästä ja sitten kokeilet 30,40 ja 50m paljonko tarttee
      korjata yläkoroa ampuessa. Panokset on tärkeitä, H&N baracuda ja JSB Exact
      on hyvät panokset..

      • airgun man

        Ai niin, panoksista vielä. Pyöreä kärkiset on parhaita ja merkit nuo mitä mainitsin.


    • Anonyymi

      Jos jäät kiinni varisten ampumisesti ilmakolla, niin on aika turha myöhemmin hakea ruutiaselupaa.

      • Anonyymi

        Eikös tuo variksien ampumisen mahdollinen aikomus ole jo vanhentunut rikos,onhan siitä aikomuksestakin jo yli kymmenen vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo variksien ampumisen mahdollinen aikomus ole jo vanhentunut rikos,onhan siitä aikomuksestakin jo yli kymmenen vuotta.

        Varisten ampumisen aikomus ei ole rikos, joten se ei voi vanheta rikoksena eli asiana aina ajankohtainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varisten ampumisen aikomus ei ole rikos, joten se ei voi vanheta rikoksena eli asiana aina ajankohtainen.

        Ompiko pahakin rikos jos luopuu aikomuksesta ampua varista ilmakolla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompiko pahakin rikos jos luopuu aikomuksesta ampua varista ilmakolla ?

        Tansseihin mennessä on ollut aikomus mutta ilman on jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tansseihin mennessä on ollut aikomus mutta ilman on jäänyt.

        Ei ihmisen tansseihin pidä menmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisen tansseihin pidä menmän...

        Niin mutta jos hetero taipumukseni ohjaa aikomustani musiikki ryhmä liikunnan pariin.???


    • Anonyymi

      Minkä tahansa haittaeläimen ampuminen ilmakiväärillä on laitonta, vaikka henki lähtisikin. Kuitenkin jos haluaa välttämättä lakia rikkoa ja varmistaa nopea hengenlähtö, niin PCP-ilmakivääri on paras valinta, missä lähtönopeus on lähempänä 300m/s ja käyttää raskasta luotia.

    • Anonyymi

      Siis rottaa ja hiirtähän saa ampua ilmakiväärillä sisätiloissa ....Joten pitää jättää siis ovi auki ja kun tuholainen pahaa aavistamatta astuu sisätiloihin voi antaa palaa...eikun siis ilmaa...En siis tykkää rotista ja hiiristä edes pihalla.Käsi ylös joka haluaa rottien oikeuksia puoltaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe