Eli olisikohan tämä ilmakivääri riittävän tehokas ja tarkka varisten ja maalitaulun ampumiseen
http://www.sissos.fi/tuote/hatsan-sniper-125-6-35-mm-230-m-s/6416173015132/
Jos ei ole hyvä niin kannattaisiko olla 4,5; 5,5 vai 6,35mm ilmakivääri ja saa ehdottaa malleja hinta max. 300€
Ja ammusten kannattaako olla kuparipäällysteisiä vai tavallisia? Pyöreä-, tasa- vai teräväpäisiä?
6,35mm ilmakivääri?
14
3002
Vastaukset
- ilmakkoa ostamassa
Eli millä kaliiperilla on paras kantomatka ja tarkkuus
- utew
6,35mm on tehokas
- Hatsan bt 65 cal.25
Eläinten ampuminen ilmakolla on laitonta!Sulle ei sais myydä ees hernepyssyä.
- airgun man
Aloittajalle. On tehokas, asholet vaan pöllyää kun tuolla ampuu. Etenkin
jos tuuppaa sieltä kautta.
säädät tähtäimet 25m päästä ja sitten kokeilet 30,40 ja 50m paljonko tarttee
korjata yläkoroa ampuessa. Panokset on tärkeitä, H&N baracuda ja JSB Exact
on hyvät panokset..- airgun man
Ai niin, panoksista vielä. Pyöreä kärkiset on parhaita ja merkit nuo mitä mainitsin.
- Anonyymi
Jos jäät kiinni varisten ampumisesti ilmakolla, niin on aika turha myöhemmin hakea ruutiaselupaa.
- Anonyymi
Eikös tuo variksien ampumisen mahdollinen aikomus ole jo vanhentunut rikos,onhan siitä aikomuksestakin jo yli kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo variksien ampumisen mahdollinen aikomus ole jo vanhentunut rikos,onhan siitä aikomuksestakin jo yli kymmenen vuotta.
Varisten ampumisen aikomus ei ole rikos, joten se ei voi vanheta rikoksena eli asiana aina ajankohtainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varisten ampumisen aikomus ei ole rikos, joten se ei voi vanheta rikoksena eli asiana aina ajankohtainen.
Ompiko pahakin rikos jos luopuu aikomuksesta ampua varista ilmakolla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompiko pahakin rikos jos luopuu aikomuksesta ampua varista ilmakolla ?
Tansseihin mennessä on ollut aikomus mutta ilman on jäänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tansseihin mennessä on ollut aikomus mutta ilman on jäänyt.
Ei ihmisen tansseihin pidä menmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisen tansseihin pidä menmän...
Niin mutta jos hetero taipumukseni ohjaa aikomustani musiikki ryhmä liikunnan pariin.???
- Anonyymi
Minkä tahansa haittaeläimen ampuminen ilmakiväärillä on laitonta, vaikka henki lähtisikin. Kuitenkin jos haluaa välttämättä lakia rikkoa ja varmistaa nopea hengenlähtö, niin PCP-ilmakivääri on paras valinta, missä lähtönopeus on lähempänä 300m/s ja käyttää raskasta luotia.
- Anonyymi
Siis rottaa ja hiirtähän saa ampua ilmakiväärillä sisätiloissa ....Joten pitää jättää siis ovi auki ja kun tuholainen pahaa aavistamatta astuu sisätiloihin voi antaa palaa...eikun siis ilmaa...En siis tykkää rotista ja hiiristä edes pihalla.Käsi ylös joka haluaa rottien oikeuksia puoltaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402