Onko kellään koiraa otettu Paulen Family kennelistä tallinnasta?
Chihuahua tallinnasta
6
363
Vastaukset
- meemmi
Itselle ainakin tulee tallinnasta chihuahua mutta en olisi tuosta niin varma että onko luotettava :/ kun ei netistä löydy kenneliä tai mitään tietoa.
- Hälärin omistaja
Luinko oikein,sinulle tulee shihu tallinnasta ja et tiedä onko luotettavaa,jos näin on pitäisi hälytyskellojen soivan aika lujaa,eikä nettisivuja..
Pentutehtilua sanon minä.Nyt hälärikello soimaan jos kellon omistat.Perua äkkiä tilaus.
- napunapu)
On luotettava meillä ja monella tutulla paulenilta chihu. Aina on ollut terveitä hyväluontoisia koiria. Voin suositella. Ei useallakaan virolaisella kasvattajalla ole nettisivuja.vei ne ole mikään tae hyvästä kennelistä.
- Miks sieltä
Yleensäkään en ymmärrä mikä piru ajaa suomalaiset hankkimaan koiria ulkomailta? Suomessakin yllinkyllin tarjontaa, kodin vaihtajia ja pentuja. Miks täytyy olla niin erikoinen että ulkomailta pitää saada, hinta?? Huono peruste.
- paulen familyn puppy
Hinta. Itse oon ottanut tallinnasta pennun. Säästin satoja ja koira rek ja hyvältä kasvattajalta. Mitä pahaa siinä on?. Koiralla ei ole koskaan ollut sairauksia eikä polvissa vikaa.
Itsellä toinen chihuahua suomalaiselta kasvattajalta (suvikasteen kenneli) ja tämänkanssa jouduttu käymään lääkärissä yhtenään. Lisäksi koiralla on lääkkeillä hoidettava epilepsia. Kummatkin yhtä rakkaita silti. - turha mollata
On ja täysin on terve ja reipas koira. On tällä kasvattajalla ainakin facebook sivut koirista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192