Löytyykö pk-seudulta kokeilunhaluista naista alastonhierontaan..

Taitava hierojamies

Tantriseen,herkkään,sensuelliin,eroottiiseen hierontaan..? :)

Kaikki on mahdollista... Olen hieronut yli 10v ja osaan todellakin hieroa,mutta olen ymmärtänyt että ois markkinaa aikalailla myös tantriseen hierontaan..

Moni nainen puhunut sellaista mulle,mutta nyt siis kyselen täältä että onko totta? :) En uskalla ottaa vanhoja asiakkaita sellaiseen hierontaan kun kuitenkin pitää olla tarkka maineestaan. :)


Etsiskelen naista joka haluaisi kokeilla ihanaa hierontaa..salainen unelmani on päästä hieromaan ehkä juuri sinua siellä ruudun takaa..:) Eli hierontaa joka menisi just niin kuin haluat sen menevän eikä melkein..:) Haluan kunnioittaa naista tekemällä hyvää hänelle..

Olen herkkä käsistäni ja tykkään palvella naista parhaalla mahdollisella tavalla.. Joten se joka kirjoittelee mulle haluaa nauttia tuntikaupalla....hitaasti käyn kehosi läpi milli milliltä ja saat tuntea olevasi kuningatar..:) Aivan kuten naisen kuuluisikin saada olla. :)

..toivon että hetkestä tulee unohtumaton sinulle.....koska hetki on niin kaunis niin siirryt ajattomuuteen missä ajalla ei ole väliä..ainoa millä on väliä on olla läsnä 100% ja nauttia..mmm.. Tätä minä tarjoan sinulle..

Jään odottelemaan..kuka on se onnekas ja mitä haluat? Älä ujostele vaan kerro minulle rohkeesti millainen sinun unelmahierontasi on ja sitten toteutetaan se just sellaisenaan.

Ilo on minun puolellani..:)

Yht: [email protected]


T.Hieroja

8

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitava hierojamies

      Itse olen urheilullinen lähes 40v mies. :)

    • Vai Hieroja

      Taitaa olla niin, että sinulla on fyysinen tarve saada naista ja naamioit asian tuolla tavoin. Käsitteen hieroja voit unohtaa, koska tarjoat seksipalveluita . Rivien välistä luettavissa. Mikäli vahingossa olet joskus valmistunut oikeaksi koulutetuksi hierojaksi, et ole sitä enää ainakaan ammatillissa, eettisessä, moraalisessa ja juridisessa mielessä. Nyt kus sekaannut johonkin ja asianomainen ilmoittaa valviralle urasi on onneksi Hierojana päättynyt.
      Hyvää jatkoa uudelle urapolulle ja uravalinnalle. Olet häpeäksi ammatti hierojille.

      Lue hierojan eettiset säännöt www.khl.fi

      • pilluhieronta*nainti

        kyllähän tuohon jotku heikot lurppanaiset lähtee mukaan.....


      • Eikun selkähieronta
        pilluhieronta*nainti kirjoitti:

        kyllähän tuohon jotku heikot lurppanaiset lähtee mukaan.....

        Sinulle p*lluhieronta*nainti, sinulle kelpaakin ne heikot lurppanaiset, kun puhut tuohon sävyyn naisista ja sinä itse taidat olla se heikko lurppanainen tai mies, jolla ei ole asenteet ja itsetunto oikein kunnossa.

        Tuohon aloittajan ehdotukseen lähtee mukaan ne, jotka tarvitsee sitä. Ilman että on mikään heikko lurppanainen.


    • Taitava hierojamies

      Heh..sun sanoissasi on toki perää,MUTTA ole nyt tarkkana: tämä on nyt vapaa-aikaani ja vapaa-ajalla voi tehdä mitä haluaa. Molemminpuolin.

      Hienoa kuitenkin että löytyy moraalinvartijoita!:) Kiitos siitä. :)

      Tietäisitpä vaan miten monta kertaa vuosien aikana on ehdotettu asioita,flirttailtu..jopa koskettu luvatta genitaalueelle mua jne.. eli älä mua rupea syyttä moralisoimaan. Itse en ole koskaan poikennut säännöistä! Vaikka kuinka ois yritetty..en tarkoita että kovin moni sitä tekis,mutta ne naiset jotka haluavat muuta ne ne ovat uutteria.

      Tämän tietävät kaikki asiakkaani. Mutta sen sanon että sillä kovalla moraalilla on myös ollut hintansa. Joskus on miettinyt asiaa,että kannattaako olla liian tiukka.. Olen kuitenkin 100% pitänyt kiinni säännöistä,joten tästä en enää keskustele kenenkään kanssa!

      Jokainen tietää itse mitä tekee..myös sinä. :) Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin. Vapaa-aika ja työ ovat kaksi eri asiaa! :)

      T.Taitava hierojamies

    • Taitava hieroja

      Pakko vielä lisätä että itse olen käynyt noin 15krt elämäni aikana tantrahieronnassa ja mitä tekemistä sillä on seksipalvelujen kanssa??

      Jospa edes kerran menisit itse kokeilemaan ennen kuin tyrmäät senkin asian. Sitten voisit samalla perehtyä asiaan..miten tasapainottaa kaikki chakrat ja samalla parantaa koko kehon tasapainoa. Ja.. hieronta,hellyys,kosketus parantavat kaikki kehon vastustuskykyä ja aivoissa vapautuu hyvän olon endorfiinejä. :)

      Seksiä en ole etsimässä,mutta kylläkin hellää kosketusta ja nautinnollista olotilaa naiselle..

      Kaikkea hyvää ja halit kaikille. :)

      • mies60

        puhut asiaa.


      • Niin tai näin
        mies60 kirjoitti:

        puhut asiaa.

        Ei välttämättä puhu asiaa. Koska taka-ajatuksena voi seksin etsiminen. Minusta on tärkeää hierojan ammatissa myös pitää työ ja vapaa-aika erillään, eli seksi vapaa-aikaan, vaikka asiakas olisi kuinka viehättävä ja miten kiihottunut tahansa. En yritä moralisoida liikaa, enkä halua myöskään olla ilkeä vaan harmittelen sitä, miten moni hieroja käyttää asemaansa väärin ja asiakas myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe