Galleria android-tabletissa

muuten hyvin

Miten Galleriassa voi järjestää kansioon esim. kuvat ja videot erikseen ja nimetä ne uudestaan Nyt ainakin minulla on Luettelo kohdassa sikin sokin videot ja kuvat.

17

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten hyvin

      Tarkoitin Albumin ruurukkonäkymää en luettelo. Olen siirtänyt videot ja kuvat Galleriaan tikulla pöytäkoneesta.

      • muuten hyvin

        Kommentoin vielä että nämä kuvat ja viedeot jotka ovat Galleriassa siirsin suoraan johdolla pöytäkoneesta tablettiin.


    • Luomalla uuden albumin galleriaan.

    • muuten hyvin

      Miten se tehdään neuvoisitko?

    • Gallerian asetuksista ainakin S3 mallissa.

      • hyvä ohje tärkeä

        Miten sinä saat luotua uuden kansion siellä galleriassa. Antaisitko ohjeen,


      • hyvä ohje tärkeä kirjoitti:

        Miten sinä saat luotua uuden kansion siellä galleriassa. Antaisitko ohjeen,

        S3 mallissa on gallerian yläosassa albumin luonti painike. En tiedä onko tämä muissakin malleissa.


    • muuten hyvin

      Poistin tuon vanhan version Gallergia Pois käytöstä tabletin omasta Asetuksesta kohdasta Tallentaminen ja Sovellukset. Tyhjensin myös välimuistin, mutta en tietenkään tietoja. Latasin Play-kaupasta Galleria KK sovelluksen. Samantapainen on myös Galleria, jossa on vihreä kuviointi. En tiedä, kumpi on parempi, sano sinä mielipiteesi

    • muuten hyvin

      Se vihreä on Gallery ISC ja toinen on Callery KK

    • En valitettavasti osaa sanoa koska käytän ainoastaan Androidin vakio galleriaa enkä ole käyttänyt koskaan muita.

    • muuten hyvin

      Joo hyvä tietää. minulla meni kirjaimet sekasin vai muuttuiko järjestys lähetyksessä.
      Tarkoitin tätä ICS Gallery enkä ISC

    • muuten hyvin
    • muuten hyvin

      Vapunen selvennän vielä, että minulla on kuvat siirrettynä tablettiin pöytäkoneelta kansioihin noin 5-12 kuvaa yhdessä kansiossa. Niitä kansiota on 14, joista puolet videokansiota. Tarkoitus olisi laittaa nämä kahteen eri kansioon, joiden toisen sisällä ovat videot ja toisen sisällä kuvat. Miten tämä järjestely tapahtuu Galleriassa.

    • Jos tuota kohtaa ei ole galleriassa niin se ei onnistu.

    • muuten hyvin

      Valokuvat logon sisällä näkyy videot ja kuvakansiot erikseen kohdasta: Laiteella olevat. Vetää vain tabletin vasemmasta laidasta toiminnot esiin. Galleriasta en löytänyt ryhmittelyä.

    • muuten hyvin

      Lisään vielä. Toiminnot tulevat esille kun napauttaa vasemman yläreunassa olevaa Kuvat kohtaa.

    • muuten hyvin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe