Ostin saksanpaimenkoiran, kun ajattelin, että se on mukava kaveri monenlaiseen puuhaan. Ajattelin, että voisimme kokeilla eri lajeja ja valita niistä itselle ja koiralle parhaimman. Koira on näyttelylinjainen ja melko vietitön, joten mitään kisatykkiä siitä ei ikinä tule. Ilmavainun avulla etsiminen sitä lähinnä kiinnostaa. Toivoisin silti yhteisöllistä harrastusta. Mutta sitten - harrastusseuroihin on hyvin vaikeaa päästä, jos ensitöikseen rehellisesti ilmoittaa, että koira ei ole huippuluokkaa eikä itselläkään ole erityistä tarvetta kisailla. Missä tavalliset pulliaiset harrastavat ja mitä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia tosikoista harrastajista?
Tosikot harrastajat
5
271
Vastaukset
Et varmastikaan ole yksin ajatustesi kanssa. Niin paljon kuin koiria tulee jatkeeksi, sitten sitä vielä ollaan olevinaan vallan päteviä; yksikin koirankusettaja tuossa kehuskeli, miten tää on niin heidän rotu, aina ollut noita, ja päläpälä; no miksei he vieläkään ole oppineet mitään ja saaneet koiraa edes jotenkin hallintaan, vaan roikutaan hihnan päässä painona ja melkein jaksetaan pidellä...
Pihalla kuin lumiukko kesähelteellä, saman verran yhteisöllisyyttä kuin näkemystä sosiaalistamisesta.- PAHA 1 :)
Varmaan ehkä palveluskoiraliiton puolelta voisi joku hakuporukka löytyä... Mites sitten ihan näyttelyt, kun on näyttelylinjainen?
- Flick.
Hakeudu Palveluskoiraliiton hakuryhmään.
- sakuuros
Moro ,,tai sitten sellaiseen seuraan jossa harrastetaan,,,yleensä pääsee mukaan,,,jos seura PK seura
- Vinkkelijä
Kannattaa ottaa yhteyttä oman paikkakunnan pk-seuraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049