Taas menee meikällä hermot. Ostin syksyllä koneen ja en ole käyttänyt wordia kuin vasta nyt. TOTTAKAI tääkin on muuttunut maksulliseksi. Tai eka kuukausi on ilmainen ja sitten pitää löytyä rahaa.
Onko mitään keinoa käyttää wordia jatkossa ilmaiseksi???
Miten word ilman rahaa
4
181
Vastaukset
- pill kates
Office paketin Word on AINA ollut maksullinen.
Jos ilmaista kirjoitusohjelmaa haluat, lataa OpenOffice tai LibreOffice. Sen Writer ajaa saman asian ja on ILMAINEN. - ojoijoij
kyllä mulla ainakin on ollut ennen ilmainen word. Mutta yhtäkaikki kiitos vinkistä.oko
- 2010starter
googlaa (Mirosoft) Office Starter 2010
kyseinen ohjelma sisälsi Wordin ja Excelin hieman rajoitetummat
versiot täysiin verrattuna, oli/on ilmainen eikä sisällä mitään
käytön aikajoitusta (ei ollut siis Trialware) mutta näyttää mainoksia (Adware) näytön oikeassa reunassa eli käytännössä toimii isoilla näytöillä paremmin. Lukee ja tallentaa Wordin ja Excelin tiedosta. Näköjään saa toimimaan myös Widows 8:ssa vaikka suunniteltu Win 7:lle.
Microsoft ei ole enää paiin vuoteen asentanut sitä uusiin
PC-kneisiin. Oli siis laillinen ja kokonaan ilmainen, mainosajoitteinen Microsoftin oma ohjelma. Muistaakseni törmäsin joskus myös dokumenttiin missä verrattiin
täysversion ja tämän version eroja, mitkä olivat melko pieniä (jotkin tavallisen käyttäjän kannalta merkityksettömät eritysiominaisuudet puuttuivat,
muistaakseni kommentit ja makrot yms.)
Itse en käytä tätä ohjelmaa vaan Libreofficea, sillä Libreoffice lukee/muokkaa
myös Powerpoint-tiedostoja, mutta jos on tottunut MS:n ohjelmiin niin
tämä voiisi olla maksuton vaihtoehto. - trtrtrttr
Kingsoft Office on myös ilmainen vaihtoehto. Se tukee hyvin Microsoftin omia formaatteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132772
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521936Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4411611Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531513Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661432Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641298Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251286Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141236- 621103
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23958