Oletteko olleet sitä mieltä, että valmennuskurssien harjoittelukokeet ovat antaneet realistisen kuvan omasta osaamisesta muihin hakijoihin verrattuna?
Minä tuudittauduin hyvään uskoon omasta lääketieteen pääsykoeosaamisesta, kun vedin valtakunnallisesti hienoja tuloksia valmennuskurssien kokeissa.
Sitten niissä oikeissa kokeissa, siis ainoissa millä on mitään merkitystä mihinkään, tulikin hyvin vaatimaton suoritus. Monta helppoa tehtävää jäi tekemättä, kun olin niin toivottoman hidas ja nyt kun lopulta uskaltauduin katsomaan vastausananyysiä, niin niissäkin jotka ehdin tehdä on isoja virheitä.
En tiedä mitä ne valmennuskurssien kokeet mittasivat, mutta ei ainakaan pääsykoeosaamista! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Valmennuskurssien harjoittelukokeista
Penkin alle
2
144
Vastaukset
- vkn kurssilla myös
Mitä niistä kokeista sait? Monesko olit simuloidussa?
- olen viisas
Aivan paskoja kaikki kokeet kaikilla ja pääsy kokeet on kanssa ihan paskoja. Olen itse aina viimeinen kaikissa kokeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623