Oletteko olleet sitä mieltä, että valmennuskurssien harjoittelukokeet ovat antaneet realistisen kuvan omasta osaamisesta muihin hakijoihin verrattuna?
Minä tuudittauduin hyvään uskoon omasta lääketieteen pääsykoeosaamisesta, kun vedin valtakunnallisesti hienoja tuloksia valmennuskurssien kokeissa.
Sitten niissä oikeissa kokeissa, siis ainoissa millä on mitään merkitystä mihinkään, tulikin hyvin vaatimaton suoritus. Monta helppoa tehtävää jäi tekemättä, kun olin niin toivottoman hidas ja nyt kun lopulta uskaltauduin katsomaan vastausananyysiä, niin niissäkin jotka ehdin tehdä on isoja virheitä.
En tiedä mitä ne valmennuskurssien kokeet mittasivat, mutta ei ainakaan pääsykoeosaamista! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Valmennuskurssien harjoittelukokeista
Penkin alle
2
260
Vastaukset
- vkn kurssilla myös
Mitä niistä kokeista sait? Monesko olit simuloidussa?
- olen viisas
Aivan paskoja kaikki kokeet kaikilla ja pääsy kokeet on kanssa ihan paskoja. Olen itse aina viimeinen kaikissa kokeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902827- 2071108
- 751023
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti165930- 66848
- 65812
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20666- 64655
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.91637Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57568