Roskapostia vain tulee...

Olen tehnyt maistraatin väestötietojärjestelmään ilmoituksen jossa kiellän mainokset ja osoitetietojeni luovutuksen ilman lupaani. Olen saanut sieltä vastauksen luvutuskiellon kirjaukseta. Miksi ihmeessä suomi24 edelleen luovuttaa tietojani kaikenmaailma roskapostifirmoille ja vippien tarjoajille??
7215
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Suomi24 posti on uudistuksen jälkeen ihan sökö ROSKAPOSTI.
maksoin jopa muutaman egen että ROSKAPOSTI vähenisi, ei apua
PASKAA TULEE EDELLEEN TUUTIN TÄYDELTÄ !
PASKALÄHTEEN TORJUNTAKAAN EI OLE ENÄÄN UUDESSA POSTISSA MAHDOLLISTA !!!!!!!!!!!! NO NIIN ENSIN MENI TREFFIPALSTA IHAN PASKAKS JA NYT POSTI !!!

Vaihtakaa postintoimittajanne johonkin muuhun, Elisaan ja luukkuun ainakin ensitöikseni vaihdan. HYVÄSTI SUOMI24 PASKA !

Äänestä

Uusi postiohjelma mukamas helppokäyttöinen ja roskapostivapaa!? Kattia kanssa, nytkin poistin 66 roskapostia, vanhahan oli selkeä, toimi hyvin ja roskapostimääräkin oli vain kymmenes osa nykyisestä. Mielelläni maksaisin jos saisin vanhan ohjelman takaisin. Nyt jos maksan niin vähentääkö se roskapostimäärää ja selkeyttää ohjelmaa, ei varmaankaan...

Äänestä
  • allekirjoitan.
    Miten poisto onnistui?
    Minulla ne aukeaa,toinen toisen perään automaattisesti.
    Eli kun yritän poistaa,ne ikäänkuin on avattava.
    Tai en vaan osaa.
    Postissa ei mitään vikaa!!!:)

Äänestä

SAMA KYSYMYS minulla, kuin edellä:

" Miten poisto onnistui?
Minulla ne aukeaa, toinen toisen perään automaattisesti.
Eli kun yritän poistaa, ne ikäänkuin on avattava. "

Lisään: ne ON avattava, ei voi muutoin poistaa!

Älytöntä!!!

Äänestä

Sähköposti on onnettoman hidas entiseen verrattuna, sekä roskapostia riittää................

Äänestä

Todella surkea on uusi sähköposti,ei voi muuta sanoo

Äänestä

"mailin uudistus" , onneton lopputulos. !

Hidas, kuin hämäläinen. Ja Roskapostia tulee,. Lieneekö se 24. uudistuksen tarkoituskin ? Edellisessä versiossa torjunta onnistui jotenkin.

- Ottakaa vanha takasin käyttöön. Onnettoman Syvältä tämä on.

Ps: ei tarvi avata, ruksaa vaan saapuneita listalta.
- Tällähän 24 kirjaa paljon käyttöä sivulleen, kun porukka tuhoaa saapunutta Skeidaa.
- Onneksi tätä ei ole pakko käyttää .

Äänestä

Kommentoi aloitusta

KIELTO kirjoitti:

Olen tehnyt maistraatin väestötietojärjestelmään ilmoituksen jossa kiellän mainokset ja osoitetietojeni luovutuksen ilman lupaani. Olen saanut sieltä vastauksen luvutuskiellon kirjaukseta. Miksi ihmeessä suomi24 edelleen luovuttaa tietojani kaikenmaailma roskapostifirmoille ja vippien tarjoajille??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu