asun maalla,lähin linja-auto asema 7km päässä ja lähin linja auto menee 3km päässä klo 8.00 aamulla.
sairaalaan 100km matkaa ja aika klo 8.00 aamulla sairaalassa, no tilasin kimppataksin kun ei ole kyytiä kun 8.00 pitää jo olla leikkauksessa
no 4kk päästä kelasta tulee kirje, :et ole oikeutettu kimppakyytiin ja 800e lasku 3.kerran käynnistä sairaalassa leikkauksissa.
ei auttanut selvitys kelaan eikä soitto...sanoivat että maksa taksi itse sairaalaan tai mene muulla...
voiko tämä olla tottakaan? entäs ne muut kimppakyytiläiset samassa autossa...saako nekin 800e laskun?
kela perii kimppataksimatkan rahat täytenä
2
113
Vastaukset
- camping on pop
juu näin se menee, nyt on ruennut laskuja tipahtelemaan kyydeistä. eli perua ajat tai mennä kävelemällä sen 100km ja ottaa teltta mukaan yöpymistä varten.
- IhmettelenItsekin
Kuka asuu noin metsässä ja ei ole käytössä autoa millä liikkua? Miten käyt kaupassa tai asioilla.
Kela ei ohjeittensa mukaan korvaa taksilla ajelua ylenmäärin jos siihen ei ole lääketieteellistä tarvettta. Vuositasolla Kela maksaa 50 miljoonan euron edestä matkakuluja eli ihan törkeän paljon.
Olisi pitänyt kysyä etukäteen sairaalasta miten menetellään. Vaihtoehtona olisi ollut tulla sairaalaan vähän myöhemmin jos leikkaus olisi voinut olla vähän myöhemmin tai sitten sairaalaan olisi voinut tulla päivää aikaisemmin.
Sitä ihmettelen myös jos laitetaan maksamaan koko matkalta vaikka kyseessä oli kimppakyyti. Voisiko asiasta vielä valittaa johonkin hallinto-oikeuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984