Hei!
Onko kenelläkään kokemuksia Matka-Montesta matkanjärjestäjänä? Entä millainen Luxor on lomakohteena?
Luxor/Matka-Monte
2
606
Vastaukset 2
- matkailija
Olimme viime keväänä Matka-Monten matkalla Luxorissa ja lähdemme taas ensi maaliskuussa Luxoriin saman matkanjärjestäjän matkalle. Olemme käyneet aikaisemmin Aurinkomatkojen, Fritidsresorin ja Deturin matkoilla Egyptissä ja Matka-Monten matka oli järjestetty ihan yhtä hyvin kuin em. Jos jotain miinusta pitää sanoa, niin oppaitten ammattitaito ei ollut kovin hyvä. Luxorihan on aivan mahtava paikka nähtävyyksineen. Siellä riittää nähtävää viikon jokaiselle päivälle, on Karnakin ja Luxorin temppelit, Länsiranta, jossa on kuolleitten laakso ym. Kävimme myös Monten järjestämällä Denderan laivaretkellä, se oli hintansa väärti.
- eina
Luxor on todellinen "ulkoilmamuseo". Mihin käätyi pää, siellä oli palanen tuhansien vuosien takaista kulttuuria. Ja Niili on oma lukunsa. Vain ne pyramidit puuttuivat, mutta näkyivät sentään lentokoneesta.
MatkaMonte oli ihan ok. Emme menneet Karnakin yö-shown jälkeen muille valmiille retkille. Osaan itse hyvin englantia ja rakastan historiaa, mutta se show oli minullekin vaikea seurata. Tällä järjellä menisin temppeliin päivänvalolla. Varoitus innokkaista kaupustelijoista yms: "money no prblem" on suomeksi, että rahaa menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4031557- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht407633- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474