Mikä ihme tätä palstaa nykyää vaivaa ku tullu ny näitä tyyppejä jotka valittaa siitä et met vaa temmelettään vapaasti tääl???
ocean-- joka on syvästi pettynyt itseensä ja on totaalisen sekaisin.
KAIKILLE!!!!
122
147
Vastaukset
Anonyymit ovat vain kateellisia, koska meillä on hauskempaa kuin heillä.
-Bussissa matkalla Savukoskelle. Ympärillä tyhjäpäisiä teinejä. Kärsin.- HeKeKee'd
Mitä sä siellä bussissa oikein hommaat? :D
HeKeKee'd kirjoitti:
Mitä sä siellä bussissa oikein hommaat? :D
En Itellan postimerkkieugenismiä, jos sitä luulit. XD
Kuuntelen tyhjäpäisten teinien juttuja siitä, että aamupalan syöminen lihottaa, joten nämä sankarit jättävät aamupalan väliin ja mussuttavat karkkia täällä.- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
En Itellan postimerkkieugenismiä, jos sitä luulit. XD
Kuuntelen tyhjäpäisten teinien juttuja siitä, että aamupalan syöminen lihottaa, joten nämä sankarit jättävät aamupalan väliin ja mussuttavat karkkia täällä.Mitä sä siellä Savukoskella?
HeKeKee'd kirjoitti:
Mitä sä siellä Savukoskella?
Ripari. Hyi helvetti, tai siltä tämä tuntuu. Olen ollut bussissa jo kuusi (6!) tuntia, eikä ole edes puolet matkasta mennyt.
Veikkaisin aamupalan syömättä jättämisen olevan haitallisempaa painonpudotukselle, silloin pitäisi olla tasaiset ruokailuvälit...
Ocean// Niinpä. Mieluummin tätä kuin seuranhakua...Aamupalan syöminen edistää aineenvaihduntaa, joten kannattaa paastota mieluummin iltapalasta...
Semmoinen neuvostoliittolainen terveyspropagandajulistekin oli, jossa oli lihava ja laiha nainen. Laiha sanoi: "Плотно завтракаю" (syön runsaan aamupalan) ja lihava "Плотно ужинаю" (syön runsaan lounaan.)
icepicked kirjoitti:
Semmoinen neuvostoliittolainen terveyspropagandajulistekin oli, jossa oli lihava ja laiha nainen. Laiha sanoi: "Плотно завтракаю" (syön runsaan aamupalan) ja lihava "Плотно ужинаю" (syön runsaan lounaan.)
Välillä tuntuu, etten tiedä mistään mitään, sillä aina jompikumpi tai molemmat teistä tulee tarkentamaan jossakin... En ole "kävelevä wikipedia" (Tietäjät tietää)
kurpizza kirjoitti:
Välillä tuntuu, etten tiedä mistään mitään, sillä aina jompikumpi tai molemmat teistä tulee tarkentamaan jossakin... En ole "kävelevä wikipedia" (Tietäjät tietää)
Tässä mie olen luokkalaisteni mukaan kunnostautunut.
icepicked kirjoitti:
Tässä mie olen luokkalaisteni mukaan kunnostautunut.
Onneksi minun ei tarvitse olla sinun kanssa yhtä aikaa historian tai uskonnon tunneilla.
kurpizza kirjoitti:
Onneksi minun ei tarvitse olla sinun kanssa yhtä aikaa historian tai uskonnon tunneilla.
No mutta, sinullahan olisi vain hauskaa, kun mie pätisin siellä ja väittelisin opettajan kanssa, ja sie voisit keskittyä vaikka laiskotteluun.
kurpizza kirjoitti:
Molemmat aineet kymppejä... Uskonnon opettajan mukaan esseeni oli "yliopistotasoa" kun vähän pädin ylöstempauksesta...
israelin-tukija kirjoitti:
Molemmat aineet kymppejä... Uskonnon opettajan mukaan esseeni oli "yliopistotasoa" kun vähän pädin ylöstempauksesta...
Mie sain kympin molemmista, vaikka historiantunnilla korjasin opettajaa pikkutarkasti sekä nauroin väärissä kohdissa. Uskontokin on kymppi, vaikka vattuilin opettajalle kokeessa väittämällä, että naulata on väkivaltainen ilmaisu.
icepicked kirjoitti:
Mie sain kympin molemmista, vaikka historiantunnilla korjasin opettajaa pikkutarkasti sekä nauroin väärissä kohdissa. Uskontokin on kymppi, vaikka vattuilin opettajalle kokeessa väittämällä, että naulata on väkivaltainen ilmaisu.
Olisin saanut historiasta kympin, jos olisin joskus viitannut tunnilla. Meidän uskonnonope oli aivan mahtava... Osui kuminpalasella takarivissä istuvaan oppilaaseen ja kertoili juttuja munkeista, jotka kävivät Hesellä... Historian ope ei ollut niin kiva. Muistiinpanovirheet olivat hauskoja...
"...tehtaat, pankit, maat tulisi ottaa pankin haltuun."
"Venäjä aloitti liikekannella panon..."
Minun kovastaus: "Hulluna vuonna, 1848, Marx ja Engels julkaisivat __________"
Vastasin: "Kirjan". Opettaja laittoi hymiön ja kirjoitti vereen "Kommunistinen manifesti". Nyt muistan sen lopunikääni.kurpizza kirjoitti:
Olisin saanut historiasta kympin, jos olisin joskus viitannut tunnilla. Meidän uskonnonope oli aivan mahtava... Osui kuminpalasella takarivissä istuvaan oppilaaseen ja kertoili juttuja munkeista, jotka kävivät Hesellä... Historian ope ei ollut niin kiva. Muistiinpanovirheet olivat hauskoja...
Vastasin: "Kirjan". Opettaja laittoi hymiön ja kirjoitti vereen "Kommunistinen manifesti". Nyt muistan sen lopunikääni.Vereen O.O !?!??!
kurpizza kirjoitti:
Vastasin: "Kirjan". Opettaja laittoi hymiön ja kirjoitti vereen "Kommunistinen manifesti". Nyt muistan sen lopunikääni.Kivan helppo kysymys. Meidän reilu-eikä-yhtään-natsi hissanopettajamme laittoi kyseiseen kokeeseen kysymyksen tyyliä "Kerro kommunistisen teorian kehittämisestä." Kusin sen, sillä minua ei silloin vielä kiinnostanut koko juttu paskan vertaa.
Vereen O.O !?!??!
*viereen
Syytän näppäimistöä. Paljastin nyt jotain täkäläisestä koulutusjärjestelmästä. Veristä puuhaa, jos ei kuuntele opettajaa...icepicked kirjoitti:
Kivan helppo kysymys. Meidän reilu-eikä-yhtään-natsi hissanopettajamme laittoi kyseiseen kokeeseen kysymyksen tyyliä "Kerro kommunistisen teorian kehittämisestä." Kusin sen, sillä minua ei silloin vielä kiinnostanut koko juttu paskan vertaa.
Uskonnossa oli essee vastauskonnonpuhdistuksesta. Kaikki eivät olleet edes kuulleet koko sanasta ja kirjoittaneet uskonpuhdistuksesta.
kurpizza kirjoitti:
Uskonnossa oli essee vastauskonnonpuhdistuksesta. Kaikki eivät olleet edes kuulleet koko sanasta ja kirjoittaneet uskonpuhdistuksesta.
*vastauskonpuhdistuksesta
Helkatti tämän läppärin kanssa. Lentää kohta ikkunasta ulos.kurpizza kirjoitti:
*vastauskonpuhdistuksesta
Helkatti tämän läppärin kanssa. Lentää kohta ikkunasta ulos.Arvaa vain, kuinka rentouttavaa on tapella kännykän hemmetin pienen näppäimistön kanssa tärisevässä bussissa, jossa on istuttu jo kahdeksan ja puoli tuntia, kun pojat ympärillä neuvottelevat, kuka heistä ottaisi Jeesukselta suihin.
icepicked kirjoitti:
Arvaa vain, kuinka rentouttavaa on tapella kännykän hemmetin pienen näppäimistön kanssa tärisevässä bussissa, jossa on istuttu jo kahdeksan ja puoli tuntia, kun pojat ympärillä neuvottelevat, kuka heistä ottaisi Jeesukselta suihin.
Mitäs rippikoulua sinä käyt? Miksi otitte Norskin mukaan?
kurpizza kirjoitti:
Mitäs rippikoulua sinä käyt? Miksi otitte Norskin mukaan?
Perus lutikkakirkon riparia. Asun Helsingissä, mutta leiri on Lapissa, hieno homma, Hermanni. Norski on yllättävän ovela.
icepicked kirjoitti:
Perus lutikkakirkon riparia. Asun Helsingissä, mutta leiri on Lapissa, hieno homma, Hermanni. Norski on yllättävän ovela.
Meillä leiri oli ihan täällä. (Kertoo paljon) Norski siis tuli kuokkavieraana mukaan... Toivottavasti ette joudu samaan huoneeseen... Varsinkin naistenvessatapauksen jälkeen...
kurpizza kirjoitti:
Meillä leiri oli ihan täällä. (Kertoo paljon) Norski siis tuli kuokkavieraana mukaan... Toivottavasti ette joudu samaan huoneeseen... Varsinkin naistenvessatapauksen jälkeen...
Sitä en halua uudestaan kokea. (Sori, IT.) Joudun opettelemaan jotakin pilipalipaskaa ulkoläksynä, "Jee."
icepicked kirjoitti:
Sitä en halua uudestaan kokea. (Sori, IT.) Joudun opettelemaan jotakin pilipalipaskaa ulkoläksynä, "Jee."
Käskyt, lähetyskäsky, uskontunnustus, isä meidän vai pienoisevankeliumi? Mutta eikö Norski olisi vaihtelua? Varsinkaan, kun sukupuolesta ole varma...
kurpizza kirjoitti:
Käskyt, lähetyskäsky, uskontunnustus, isä meidän vai pienoisevankeliumi? Mutta eikö Norski olisi vaihtelua? Varsinkaan, kun sukupuolesta ole varma...
Ne kaikki. Norskia en tahtoisi huonekaveriksi, sillä ties mitä tautejakin sillä on...
icepicked kirjoitti:
Ne kaikki. Norskia en tahtoisi huonekaveriksi, sillä ties mitä tautejakin sillä on...
Ja tauteja, joita ei ole vielä löydettykään...
- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Etkö jo saanut IT:ltä kaikki mahdolliset?
HeKeKee'd kirjoitti:
Etkö jo saanut IT:ltä kaikki mahdolliset?
Ei IT:llä tauteja ole, hän on hurskas mies!
icepicked kirjoitti:
Ei IT:llä tauteja ole, hän on hurskas mies!
Mutta ennen uskoon tulemista (Uskoon tai uskoon) hän kuului erilaisiin lahkoihin...
kurpizza kirjoitti:
Mutta ennen uskoon tulemista (Uskoon tai uskoon) hän kuului erilaisiin lahkoihin...
Viittaatko lestadiolaisten pedofiilikohuun?
icepicked kirjoitti:
Lestadiolainen en ole koskaan ollut... Ainoastaan (aatteellisesti) Jehovan todistaja ja parin "seurakunnan" aatteellinen jäsen, mutta kokoajan olen kuulunut EVL:en kirkkokuntaan...
- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Minä viittailisin siihen että lahkoissa (lestat, jehovat) ehkäisyn käyttö on kielletty, ja koska hän harrastaa irtosuhteita erään yöklubin naistenvessassa voin olettaa että hän on erittäin saastainen.
Ja muuten, ota mallia Tukijasta vaikkabsen HIVin uhalla. Hänellä ei ole univormufetissiä ja hän ei kirjoita sylki valuen fanifiktioita 13-vuotiaista pojista. israelin-tukija kirjoitti:
Lestadiolainen en ole koskaan ollut... Ainoastaan (aatteellisesti) Jehovan todistaja ja parin "seurakunnan" aatteellinen jäsen, mutta kokoajan olen kuulunut EVL:en kirkkokuntaan...
No mutta kyllähän nekin hässivät menemään minkä ehtivät käskyistään huolimatta.
HeKeKee'd kirjoitti:
Minä viittailisin siihen että lahkoissa (lestat, jehovat) ehkäisyn käyttö on kielletty, ja koska hän harrastaa irtosuhteita erään yöklubin naistenvessassa voin olettaa että hän on erittäin saastainen.
Ja muuten, ota mallia Tukijasta vaikkabsen HIVin uhalla. Hänellä ei ole univormufetissiä ja hän ei kirjoita sylki valuen fanifiktioita 13-vuotiaista pojista.Ei kortsua, eikä Trotskin sukupuolesta varmuutta....
HeKeKee'd kirjoitti:
Ja muuten, ota mallia Tukijasta vaikkabsen HIVin uhalla. Hänellä ei ole univormufetissiä ja hän ei kirjoita sylki valuen fanifiktioita 13-vuotiaista pojista.Ai niin joo, sie olet kolmetoista. XD
Hups. XD
Mistä päättelit, että minulla olisi uniformufetissi?icepicked kirjoitti:
Ai niin joo, sie olet kolmetoista. XD
Hups. XD
Mistä päättelit, että minulla olisi uniformufetissi?Ethän ole oksennellut viime aikoina...
*Kiitokset tästä painajaisesta*kurpizza kirjoitti:
Ethän ole oksennellut viime aikoina...
*Kiitokset tästä painajaisesta*Mille oksensit?
- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Ai niin joo, sie olet kolmetoista. XD
Hups. XD
Mistä päättelit, että minulla olisi uniformufetissi?Kuvittele Iltalehden otsikko: "Irstas teinipoika kirjoitteli seksifantasioita koulupojasta - jättikorvaukset pedofiliasta"
Ai unovormifetissi? Tähän on hyvin yksinkertainen vastaus joka on hyvin lyhyt ja jota ei tarvitse selitellä: Kommunismi. HeKeKee'd kirjoitti:
Kuvittele Iltalehden otsikko: "Irstas teinipoika kirjoitteli seksifantasioita koulupojasta - jättikorvaukset pedofiliasta"
Ai unovormifetissi? Tähän on hyvin yksinkertainen vastaus joka on hyvin lyhyt ja jota ei tarvitse selitellä: Kommunismi.Olemme molemmat alle suojaikärajan, joten tämä ei ole laitonta, lisäksi olisin efebofiili, mikä on sinänsä normaalia minun ikäiseltäni. Mitä niistä puna-armeijan univormuista voi edes sanoa... Солдаты, в путь, в путь..!
icepicked kirjoitti:
Mille oksensit?
Eikö jos sinä oksensit?
Meninkö liian pitkälle? Koulussakin käy näin, mutten olisi uskonut suolistosta...kurpizza kirjoitti:
Eikö jos sinä oksensit?
Meninkö liian pitkälle? Koulussakin käy näin, mutten olisi uskonut suolistosta...Miten niin enhän ole oksennellut? En ole, tosin.
icepicked kirjoitti:
Miten niin enhän ole oksennellut? En ole, tosin.
Minun on siis väännettävä rautalangasta. Olen yhtä sairas kuin HeKeKee ja sinä ja tämä on oikeastaan sinun vikasi...
Et ole kertonut sukupuoltasi, joten saatat olla tyttö.
Sukupuolitaudeista puhuessa tuli ilmi, ettei kortsua käytetty ja tuon ikäiset harvemmin käyttävät pillereitä...
Eli: On hyvä juttu, ettet ole oksennellut. Huomattavasti vähemmän ongelmaa siis.- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Olemme molemmat alle suojaikärajan, joten tämä ei ole laitonta, lisäksi olisin efebofiili, mikä on sinänsä normaalia minun ikäiseltäni. Mitä niistä puna-armeijan univormuista voi edes sanoa... Солдаты, в путь, в путь..!
Eli toisinsanoen et kiellä että sinulla on perversio sotilasasuihin? Nahkasaappaisiin? Koppalakkeihin?
HeKeKee'd kirjoitti:
Eli toisinsanoen et kiellä että sinulla on perversio sotilasasuihin? Nahkasaappaisiin? Koppalakkeihin?
Teen samoin kuin silloin, kun mutsi kysyi minulta, olenko kommunisti. Eli en myönnä enkä kiellä
Nahkasaappaat? Koppalakit? En tunnusta!
Voi teitä pikkusia :D oottasitta vaa iha rauhas että täytättä sen 16v.
Ja mien vielkää uskalla mennä naistenvessaan pelätessäni näkeväni siellä taas Trotskin ja IT:n paneskelevan. En halua edes tietää mitä Kurpizza siel teki. Epäilyttävältä vaikutti, sen voin sannoo.- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
Mitä minä tein? En kyllä muista olleeni missään vessassa! Näit varmaan harhoja...
Itseasiassa sä olit siellä. Mä kun näin mun kamerasta.
Ikävää, että aiheutimme sinulle traumat. XD
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen: Tämä ärsyttää ei-vakkareita. Juuri tämä, sekä aiheesta poikkeaminen; kuilu vakkarien ja muiden käyttäjien välillä -> sotilasasuperversio(ni?).icepicked kirjoitti:
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen: Tämä ärsyttää ei-vakkareita. Juuri tämä, sekä aiheesta poikkeaminen; kuilu vakkarien ja muiden käyttäjien välillä -> sotilasasuperversio(ni?).En ollut mukana! HeKeKee ja Ocean itse olivat mukana ja yrittävät nyt vierittää ongelman minun niskoilleni... Trotski voi todistaa, etten ollut mukana!
icepicked kirjoitti:
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen: Tämä ärsyttää ei-vakkareita. Juuri tämä, sekä aiheesta poikkeaminen; kuilu vakkarien ja muiden käyttäjien välillä -> sotilasasuperversio(ni?).Minä vakkarina ainakin rakastan aiheesta poikkeamista. Usein järjettömän aloituksen offtopicit on palstan järkevintä antia. Tosin ei aina (kts. tämä ketju).
kurpizza kirjoitti:
En ollut mukana! HeKeKee ja Ocean itse olivat mukana ja yrittävät nyt vierittää ongelman minun niskoilleni... Trotski voi todistaa, etten ollut mukana!
Hekellä oli kamera siellä? Se on varmaan ladannut jo videon jonnekin GayTubeen. XDXD
icepicked kirjoitti:
Hekellä oli kamera siellä? Se on varmaan ladannut jo videon jonnekin GayTubeen. XDXD
Sano noille etten ollut mukana...
Minä en tahallani poikkea aiheesta.- whaddup
icepicked kirjoitti:
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen: Tämä ärsyttää ei-vakkareita. Juuri tämä, sekä aiheesta poikkeaminen; kuilu vakkarien ja muiden käyttäjien välillä -> sotilasasuperversio(ni?).JUMAKAUTA KUN ÄRSYTTÄÄ PERKELE!!
Joo ei vaineskaan, tää on kaunista luettavaa(öh..?). - HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Jos mulla on tilaisuus rikastua, niin käytän sen kyllä!
santiny kirjoitti:
Minä vakkarina ainakin rakastan aiheesta poikkeamista. Usein järjettömän aloituksen offtopicit on palstan järkevintä antia. Tosin ei aina (kts. tämä ketju).
Tämähän on Suoliston parasta antia! Minulla olisi hemmetin tylsää ilman teitä.
icepicked kirjoitti:
Tämähän on Suoliston parasta antia! Minulla olisi hemmetin tylsää ilman teitä.
SANO NOILLE ETTEN OLLUT MUKANA!
Tai muuten rupean häijyksi...- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
Tai muuten rupean häijyksi...Kuules Pizza, fobba on jo jäljilläni naistenvessan salakuvaamisesta, mutta tuomioni ei varmaan lyhene jos väitän että et olisi ollut mukana siinä touhussa?
kurpizza kirjoitti:
Tai muuten rupean häijyksi...Etkö? Terveisin ystäväsi, joka on täyttänyt 16-vuotta menneisyytensä aikana...
kurpizza kirjoitti:
Tai muuten rupean häijyksi...Millä tavalla häijyksi... Okei, et ollut mukana!
icepicked kirjoitti:
Millä tavalla häijyksi... Okei, et ollut mukana!
Millä tavalla häijyksi? Joku kirjoitti kerran tarinan "Kurpizzan ja Motarin eeppiset häät"... Seuraava tänne ilmestyvä tarina olisi ollut "ET:n ja IT:n eeppinen yö naistenvessassa."
Mutta ei huolta, minulla on lausunto siitä, etten ollut paikalla. Kosto elää kuitenkin...- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Millä tavalla häijyksi... Okei, et ollut mukana!
Olihan se! Etkö tullut miettineeksi kenelle se jalkojasi kosketteleva käsi kuului?
HeKeKee'd kirjoitti:
Olihan se! Etkö tullut miettineeksi kenelle se jalkojasi kosketteleva käsi kuului?
Minulla ei ole jalkafetissiä...
kurpizza kirjoitti:
Millä tavalla häijyksi? Joku kirjoitti kerran tarinan "Kurpizzan ja Motarin eeppiset häät"... Seuraava tänne ilmestyvä tarina olisi ollut "ET:n ja IT:n eeppinen yö naistenvessassa."
Mutta ei huolta, minulla on lausunto siitä, etten ollut paikalla. Kosto elää kuitenkin...Ai vitsi. En mie halua muistaa yötämme.
HeKeKee'd kirjoitti:
Tukijalla tuntui silloin olevan niin monta kättä... Mutta tosiaan, eihän hän mikään Shiva ole, joten jos IT:n kädet olivat minun lanteillani, niin joku tosiaan näpläsi jalkaani. Kurpizza, valehteletkos?
- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
Minulla ei ole jalkafetissiä...
Jos tykkään räplätä kynsiäni niin minulla on kynsifetissi?
icepicked kirjoitti:
Tukijalla tuntui silloin olevan niin monta kättä... Mutta tosiaan, eihän hän mikään Shiva ole, joten jos IT:n kädet olivat minun lanteillani, niin joku tosiaan näpläsi jalkaani. Kurpizza, valehteletkos?
Minä en oikeasti ainakaan muista olleeni missään vessassa... Jospa se oli HeKeKee? Ottanut hiukan läheisempiä kuvakulmia?
- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
Minä en oikeasti ainakaan muista olleeni missään vessassa... Jospa se oli HeKeKee? Ottanut hiukan läheisempiä kuvakulmia?
Olit kovassa humalassa/niin kiihtynyt, ettet muista mitään.
HeKeKee'd kirjoitti:
Kyllä siellä aika hiljaista oli, siis muiden osalta.
HeKeKee'd kirjoitti:
Ja nytkö minä olin humalassakin? Et sinäkään mikään ninja ole... Taisit itse hiplailla jalkoja...
kurpizza kirjoitti:
Ja nytkö minä olin humalassakin? Et sinäkään mikään ninja ole... Taisit itse hiplailla jalkoja...
Checklist:
☑IT:n elin oli minun perseessäni.
☑Joku hiplasi jalkaani.
⬜Kuka?
⬜Onko IT:llä lisättävää?icepicked kirjoitti:
Checklist:
☑IT:n elin oli minun perseessäni.
☑Joku hiplasi jalkaani.
⬜Kuka?
⬜Onko IT:llä lisättävää?Elintaso tarkoittaa tasoa jolle elin nousee...
Elintaso tarkoittaa tasoa jolle elin nousee...
Tuo liitty asiaan kuinka?
Siel vessas oli kyl vähän ahasta
- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
Kopissako vai missä? O_O
Uuh aah aah, täähän menee jo kinkyksi.
HeKeKee'd kirjoitti:
Minkäs ikäisen sinä olitkaan? Eikö tuon ikäisinä vielä pelätty tyttö- ja poikapöpöjä?
HeKeKee'd kirjoitti:
IT:llä oli sellainen musta puvuntakki ja kauluspaita päällä. Ah.
icepicked kirjoitti:
IT:llä oli sellainen musta puvuntakki ja kauluspaita päällä. Ah.
Eli aika oli koulun päättymisen jälkeen... Hmhm... Samoihin aikoihin kuin rappiojonnet menivät rannalle ryyppäämään...
kurpizza kirjoitti:
Minkäs ikäisen sinä olitkaan? Eikö tuon ikäisinä vielä pelätty tyttö- ja poikapöpöjä?
Silloin kun mie olin lapsi, kyllä. Nykyään ne jo hässivät pitkin kyliä.
Eli aika oli koulun päättymisen jälkeen... Hmhm... Samoihin aikoihin kuin rappiojonnet menivät rannalle ryyppäämään...
Ja sie menit yökerhon vessaan.
kurpizza kirjoitti:
Trotski siis meni perässä?
Häi juotti minut humalaan! Ei ollut minun syytäni! Kaikki oli kirotun puvuntakin syytä! Ja solmion! Mie tiihän, että siulla oli solmio, sie yritit kuristaa miut sillä!
- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Silloin kun mie olin lapsi, kyllä. Nykyään ne jo hässivät pitkin kyliä.
Wanhat kunnon ajat, vai mitä? Meidän luokkalaiset katsoi pornoa jo kolmosella.
icepicked kirjoitti:
Häi juotti minut humalaan! Ei ollut minun syytäni! Kaikki oli kirotun puvuntakin syytä! Ja solmion! Mie tiihän, että siulla oli solmio, sie yritit kuristaa miut sillä!
En pue kravattia, se oli veneen ankkurointiin ja kiinnittämiseen suunniteltua köyttä...
icepicked kirjoitti:
"...siulla oli solmio..."
Minullako?HeKeKee'd kirjoitti:
Wanhat kunnon ajat, vai mitä? Meidän luokkalaiset katsoi pornoa jo kolmosella.
Mie näin muistaakseni ekan pätkäni tokalla, mutta mie vaan kelasin siitä, että tyhmiä isotissisiä naisia, ja suljin koneen.
kurpizza kirjoitti:
"...siulla oli solmio..."
Minullako?Ei kun Tukijalla! Hänellä taitaa oll myös kuristusfetissi...
icepicked kirjoitti:
Ei kun Tukijalla! Hänellä taitaa oll myös kuristusfetissi...
Vinhaa... Miksi minulla on kurkku kipeänä? Epäilyttävää...
Minuun sattuu henkisesti.
kurpizza kirjoitti:
Tervetuloa maailmaani.
Täällä riparilla ollaan kuin armeijassa. Siihen päälle vielä lässynlää-hiljaisuus klo 22.
icepicked kirjoitti:
Täällä riparilla ollaan kuin armeijassa. Siihen päälle vielä lässynlää-hiljaisuus klo 22.
Meil se aina veny ja kellään kiinnostannu vaik mentii vast kolmen aikhaan nukkuun.
ocean-- kirjoitti:
Meil se aina veny ja kellään kiinnostannu vaik mentii vast kolmen aikhaan nukkuun.
Täälläkin venytellään. Aamulla voisi mennä suihkuun, mutten halua, joten varmaan odotan kolme päivää. Sitten on pakko pestä tukka, joten sitten menen. Yhteissuihku on kidutusta. Varsinainen Hitler-jugend -leiri.
- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Täälläkin venytellään. Aamulla voisi mennä suihkuun, mutten halua, joten varmaan odotan kolme päivää. Sitten on pakko pestä tukka, joten sitten menen. Yhteissuihku on kidutusta. Varsinainen Hitler-jugend -leiri.
Hitler Jugend oli vapaaehtoista. Ainakin aluksi.
HeKeKee'd kirjoitti:
Hitler Jugend oli vapaaehtoista. Ainakin aluksi.
Tämäkin on "vapaaehtoista." Epäilys on osa uskoa, ei ole pakko tehdä mitään, tule nyt mukaan jne...
Aivan POISTOPUTKESTA. Sanaa ei edes sensuroida Sossu24:n toimesta, joten voin vapaasti kirjoittaa sen isoilla.- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Tämäkin on "vapaaehtoista." Epäilys on osa uskoa, ei ole pakko tehdä mitään, tule nyt mukaan jne...
Aivan POISTOPUTKESTA. Sanaa ei edes sensuroida Sossu24:n toimesta, joten voin vapaasti kirjoittaa sen isoilla.Onko kivaa olla nyt ylistämässä herraa ja totella Jumalan sanaa, hhhhesalainen hipsteri?
icepicked kirjoitti:
Aivan POISTOPUTKESTA. Sanaa ei edes sensuroida Sossu24:n toimesta, joten voin vapaasti kirjoittaa sen isoilla.Riparilla oli muuten kivaa, mutta opetustuokiot olivat tuskallisia.... Pappi selittää kaksi tuntia jostain valaistumisestaan bussissa...
Teillä alkaa hiljaisuus 22? Epäreilua! Meillä oli vielä jotain jumalanpalvelusta ja iltahartautta yhdentoista jälkeenkin.... Sitä ennen oli juoksutettu ja leikitty niin paljon, että jo yhdeksältä olisi voinut mennä nukkumaan...kurpizza kirjoitti:
Riparilla oli muuten kivaa, mutta opetustuokiot olivat tuskallisia.... Pappi selittää kaksi tuntia jostain valaistumisestaan bussissa...
Teillä alkaa hiljaisuus 22? Epäreilua! Meillä oli vielä jotain jumalanpalvelusta ja iltahartautta yhdentoista jälkeenkin.... Sitä ennen oli juoksutettu ja leikitty niin paljon, että jo yhdeksältä olisi voinut mennä nukkumaan...Tämä on perseestä. Oppitunti päättyi juuri, ja pakko todeta, että ei hemmetti mitä lässytystä.
//Hekekee, hyö eivät voi estää minua ajattelemasta!icepicked kirjoitti:
Tämä on perseestä. Oppitunti päättyi juuri, ja pakko todeta, että ei hemmetti mitä lässytystä.
//Hekekee, hyö eivät voi estää minua ajattelemasta!Hieno positiivinen asenne... Yritän saada suolistotarinaa loppuun....
kurpizza kirjoitti:
Hieno positiivinen asenne... Yritän saada suolistotarinaa loppuun....
Olen positiivisuuden mestari, ehdottomasti. Minulla on ikävä booxtv:tä.
icepicked kirjoitti:
Olen positiivisuuden mestari, ehdottomasti. Minulla on ikävä booxtv:tä.
Siis mitä?
icepicked kirjoitti:
Kohta on mehuhetki.
XD
Teillä hesalaisilla on karmean kuuloiset riparit onneksi itse asun täällä __________.kurpizza kirjoitti:
XD
Teillä hesalaisilla on karmean kuuloiset riparit onneksi itse asun täällä __________.Mehua, jätskiä & banskuja. Jee.
Aurinko aiheuttaa päänsärkyä.icepicked kirjoitti:
Mehua, jätskiä & banskuja. Jee.
Aurinko aiheuttaa päänsärkyä.Mikä aurinko?
Onko teillä joku ulkoruokailu?
Teillä tuskin on samanlaisia leikkejä kuin meillä... Ei tyynyrallia, ei vanhainkotia ei ponileikkiä...kurpizza kirjoitti:
Mikä aurinko?
Onko teillä joku ulkoruokailu?
Teillä tuskin on samanlaisia leikkejä kuin meillä... Ei tyynyrallia, ei vanhainkotia ei ponileikkiä...Ihan hyvä vaan, ettei ole leikkejä. Vihaan leikkejä, sillä leikkiessä minun on pakko puhua tuntemattomien kanssa.
Aurinko, ulkona! Ulkona on kaikenlaista "skabaa" ynnä muuta perseestä kotoisin olevaa aktiviteettiä.icepicked kirjoitti:
Ihan hyvä vaan, ettei ole leikkejä. Vihaan leikkejä, sillä leikkiessä minun on pakko puhua tuntemattomien kanssa.
Aurinko, ulkona! Ulkona on kaikenlaista "skabaa" ynnä muuta perseestä kotoisin olevaa aktiviteettiä.Täällä ei ole aurinkoa... Montako eriviestiä teillä on ollut?
Ponileikki on aina yhtä helvetillinen....
Onko teillä ollut sama ponileikki? Mennään piiriin ja aluksi yksi juoksee rinkiä ympäriinsä..? En osaa selittää paremmin. Laulu meni jotenkin "Täältä he tulevat poneillansa, pienillä, lihavilla poneillansa..."
Just se -.- hyi saakeli, jäin kerran viimiseksi.....
ocean-- kirjoitti:
Ikuiset traumat
XD
Se järkytys. Ensiksi mentiin pahaa aavistamatta rinkiin ja yhtäkkiä isonen alkaa loikkia ympäriinsä ja laulaa. Meillä oli vielä yli-iso ryhmä... Ei kai siinä mitään, jos jää viimeiseksi, mutta ensimmäisten joukossa ei ole kiva olla... Traumatisoivaa siltikin...
Vielä enemmän inhoan leikkejä, joissa pitää istua toisten syliin. Jaettiin joitain lappuja, joissa oli sukunimi ja luki esim: Kissa. Ja tuolille istumisjärjestys oli isä, äiti, poika, sisko, koira ja kissa. Meidän tuolilla kukaan ei ruvennut istumaan toisen syliin, ei tiedetty toisten nimiä edes kunnolla, niinpä kaikki kyyristyivät polvien varassa... Kunnes joku poika rojahti minun edessä olevan tytön syliin... Ei kivaa... Ei yhtään kivaa.kurpizza kirjoitti:
XD
Se järkytys. Ensiksi mentiin pahaa aavistamatta rinkiin ja yhtäkkiä isonen alkaa loikkia ympäriinsä ja laulaa. Meillä oli vielä yli-iso ryhmä... Ei kai siinä mitään, jos jää viimeiseksi, mutta ensimmäisten joukossa ei ole kiva olla... Traumatisoivaa siltikin...
Vielä enemmän inhoan leikkejä, joissa pitää istua toisten syliin. Jaettiin joitain lappuja, joissa oli sukunimi ja luki esim: Kissa. Ja tuolille istumisjärjestys oli isä, äiti, poika, sisko, koira ja kissa. Meidän tuolilla kukaan ei ruvennut istumaan toisen syliin, ei tiedetty toisten nimiä edes kunnolla, niinpä kaikki kyyristyivät polvien varassa... Kunnes joku poika rojahti minun edessä olevan tytön syliin... Ei kivaa... Ei yhtään kivaa.Minun pitäisi lukea pätkä jotakin itsekyhättyä rukousta, enkä viitsinyt sanoa, etten edes usko koko paskaan. Kaikki nukkuvat samassa huoneessa, ja minun sosiaalisuudentarpeeni tuli täyteen ensimmäisten viiden minuutin aikana.
Hmmm, no meil suunnilleen kaikki riparil oli meän koulust, vaan kaks outoo oli. Mut joo....
Olen seonnut kun lähin isoseksi, eka vuos meni just viel ois toinne jos jään lappii.Olet siis yhtä sekaisin kuin minäkin.
Seiskalla meillä oli norsujuoksua... Näen painajaisia vieläkin...
"Mikset mennyt rippikouluun?" ne kyselevät minulta. "Rippileiri on hauska ja onhan niitä ateisteillekin tarkoitettuja leirejä..."
Typerää sinänsä kysellä. Jokaisen oma-asia, käykö vai ei. Eihän siellä pelkkää jeesustelua (ainakaan meidän riparilla ollut) mutta kyllä sitä oli kiitettävästi mukana...Tulee mieleen 99% minun sukulaisistani: Miksi sinä hait sinne kauemmas lukioon etkä tuohon lähelle? Sitten sinun pittää herätä aikaisemmin jne. jne. Kaikki ovat valittaneet asiasta, mutta kun on 9 vuotta pyörineet ne samat kuspäät, olisi mukavaa kauempanakin asuvia kuspäitä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317411Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1062386
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981617
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341604Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141468Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4061451Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71434