Tiiättekö hyvin isoja ostareita Recifessä? Kiitos :D
Recife, ostoskeskukset?
3
787
Vastaukset
- Jani
... keskustasta Olindaan päin on iso ostoskeskus,
mitä meinasit ostaa?- Lilli
Moi!
No lähinnä hmmm... vaatteita, kengiä, laukkuja, koruja... loputon lista. Eli kiinnostaa tietää et saako aito kamaa edullisemmin tai sitten onko siellä ns. "aitoa"...? Onko edullista? Muistatko ostarin nimen? - Jani
Lilli kirjoitti:
Moi!
No lähinnä hmmm... vaatteita, kengiä, laukkuja, koruja... loputon lista. Eli kiinnostaa tietää et saako aito kamaa edullisemmin tai sitten onko siellä ns. "aitoa"...? Onko edullista? Muistatko ostarin nimen?kaikki "normaaleille" ihmisille tarkoitettu on
halpaa. Kai sieltä jotakin eurooppalaisia merkkituotteitakin myyviä liikkeitä löytyy
(hintataso lienee hirveä), mutta mitä järkeä
niitä sieltä tänne asti on raahata?
Kyllä noi nopeasti selviää kun paikan päälle
pääset. Kysymällä löytää aina perille
(vaikka ostoskeskukseen), varsinkin kun
taksit ovat halpoja ja ainakin minun kokemuksieni mukaan luotettavia (eivät sitten puhu sanaakaan
englantia, eli jos et hallitse portugalia niin selvitä matkakohde ennen taksiin astumista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843