LGn varaosiin erikoistunut verkkokauppa.
Olemme panostaneet nopeisiin toimituksiin.
Tuotteet toimitetaan aina omasta varastosta ja ovat asiakkaalla jo usemmiten seuraavana päivänä.
Kaukosäätimet.
Pesukoneiden ja kuivureiden osat.
Telkkareiden osat ja jalustat.
Kaukosäätimiä myös sony,samsung,finlux,la digital,humax digiboxeihin ja telkkuihin.
www.kodinkonepalvelu.com
14
6001
Vastaukset
- LG ostag
über, kiitos nopeasta toimituksesta. Pesukoneesta tuli kuin uusi. ***** ja papukaijamerkki.
- spirok
Paska ja jäykkä palvelu, lähetetään uudempi kaukosäädin ja silloinhan teksti-tv ei toimikkaan. Ei viitsitä edes neuvoa vanhoja ihmisiä miten teksti-tv saadaan toimimaan. Välttäkää tätä kauppaa...
- Moi.-
Oon tilannu jalustan tältä sivulta jo yli 1kk eikä kuulu vieläkään...
- Osakarsson
Tilasin kaukosäätimen, viikko mennyt ja ei ole tullut muuta kun kuluja, saas nähdä tuleeko oskaan mitään?
- Odotellesssa
Kolme viikkoa tulee täyteen kaukosäätimen tilauksesta.Ei ole kuulunut,vaikka mainostetaan nopeasta toimituksesta.Taitaa olla humpuukia?
- Hjkjj
Kaukosäädin tilattu ja maksettu verkkokauppaan ja ei vaan tule. Lähden hakemaan Varkaudesta S......!
- Zeusson
Onko joku oikeasti saanut tältä firmalta tilaamansa tuotteen?
- CCZ
Kyllä.
Tilasin LG:n kuivausrummun korjaussarjan ja paketti taisi lähteä seuraavana päivänä.
Sarjasta tosin uupui kondensaattori, mutta laittoivat sen heti tulemaan omana pakettinaan ilman mitään kummempia kun sähköpostilla siitä heille mainitsin.
Mikäli joku empii, että tuleeko tilattu tavara koskaan perille niin heillä voi ottaa tilauksen Klarnan laskulla ja maksaa 14p jälkeen, jolloin tilaus on todennäköisesti jo saapunut, jos tavaraa on suoraan varastossa.Taisi olla muutama euro lisää, mutta näin tein itsekin oman tilaukseni kanssa.
Loppu pelissä minulle kyllä jäi erittäin postitiivinen kuva tästä firmasta ja heidän asiakaspalvelustaan.
- kaukokake72
Ainakin minulle tuli seuraavana päivänä kaukosäädin ja vielä opastivat oikean valinnassa. Sain palvelua pikaisesti. Suosittelen kyllä.
- Anonyymi
Tilasin kaukosäätimen ja nähtiin vaivaa selvittää asiaa! Tänään sain säätimen ja homma toimi 10 arvoisesti!
- Anonyymi
Tilasin LG-jääkaappiin ovihyllyn. Kaikki sujui erinomaisesti, hylly oli perillä noin viikossa.
- Anonyymi
Tuli tilattua väärän kokoisia osia Samsungin pesukoneeseen. Kuitenkin palvelualttiilla toiminnalla saimme vaihdettua osat uusiin. Suuri suositus!
- Anonyymi
Minulle osui todella nopea toiminta ja vastattiin postiin iltasella. Thanks
- Anonyymi00014
Ostin pesukoneen luukun lukon. Nopea toimitus vuorokausi ja vähän päälle, hinta hyvinkin kilpailukykyinen ja osa laatua. Kone toimii taas. Kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502