www.kodinkonepalvelu.com

kodinkonepalvelu

LGn varaosiin erikoistunut verkkokauppa.

Olemme panostaneet nopeisiin toimituksiin.
Tuotteet toimitetaan aina omasta varastosta ja ovat asiakkaalla jo usemmiten seuraavana päivänä.

Kaukosäätimet.
Pesukoneiden ja kuivureiden osat.
Telkkareiden osat ja jalustat.
Kaukosäätimiä myös sony,samsung,finlux,la digital,humax digiboxeihin ja telkkuihin.

12

4211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LG ostag

      über, kiitos nopeasta toimituksesta. Pesukoneesta tuli kuin uusi. ***** ja papukaijamerkki.

    • spirok

      Paska ja jäykkä palvelu, lähetetään uudempi kaukosäädin ja silloinhan teksti-tv ei toimikkaan. Ei viitsitä edes neuvoa vanhoja ihmisiä miten teksti-tv saadaan toimimaan. Välttäkää tätä kauppaa...

    • Moi.-

      Oon tilannu jalustan tältä sivulta jo yli 1kk eikä kuulu vieläkään...

      • Osakarsson

        Tilasin kaukosäätimen, viikko mennyt ja ei ole tullut muuta kun kuluja, saas nähdä tuleeko oskaan mitään?


    • Odotellesssa

      Kolme viikkoa tulee täyteen kaukosäätimen tilauksesta.Ei ole kuulunut,vaikka mainostetaan nopeasta toimituksesta.Taitaa olla humpuukia?

    • Hjkjj

      Kaukosäädin tilattu ja maksettu verkkokauppaan ja ei vaan tule. Lähden hakemaan Varkaudesta S......!

    • Zeusson

      Onko joku oikeasti saanut tältä firmalta tilaamansa tuotteen?

      • CCZ

        Kyllä.
        Tilasin LG:n kuivausrummun korjaussarjan ja paketti taisi lähteä seuraavana päivänä.
        Sarjasta tosin uupui kondensaattori, mutta laittoivat sen heti tulemaan omana pakettinaan ilman mitään kummempia kun sähköpostilla siitä heille mainitsin.

        Mikäli joku empii, että tuleeko tilattu tavara koskaan perille niin heillä voi ottaa tilauksen Klarnan laskulla ja maksaa 14p jälkeen, jolloin tilaus on todennäköisesti jo saapunut, jos tavaraa on suoraan varastossa.Taisi olla muutama euro lisää, mutta näin tein itsekin oman tilaukseni kanssa.

        Loppu pelissä minulle kyllä jäi erittäin postitiivinen kuva tästä firmasta ja heidän asiakaspalvelustaan.


    • kaukokake72

      Ainakin minulle tuli seuraavana päivänä kaukosäädin ja vielä opastivat oikean valinnassa. Sain palvelua pikaisesti. Suosittelen kyllä.

    • Anonyymi

      Tilasin kaukosäätimen ja nähtiin vaivaa selvittää asiaa! Tänään sain säätimen ja homma toimi 10 arvoisesti!

    • Anonyymi

      Tilasin LG-jääkaappiin ovihyllyn. Kaikki sujui erinomaisesti, hylly oli perillä noin viikossa.

    • Anonyymi

      Tuli tilattua väärän kokoisia osia Samsungin pesukoneeseen. Kuitenkin palvelualttiilla toiminnalla saimme vaihdettua osat uusiin. Suuri suositus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe