Canon eos 40D

morimekka

Olen aikoinaan ostanut Canon eos 40D kameran, ja nyt uusien jyrättyä ohitse, ajattelisin myydä tämän kyseisen kameran. Kysyisinkin teiltä mielipiteitä, mitä voisin pyytää setistä, johon kuuluu tuon kameran runko, 18-55IS objektiivi, akku ja laturi sekä muistikortti? Tämähän on jo aika vanha malli, niin sillä haluan kuulla mielipiteitä teiltä. On siis toimiva ja kaikin puolin mahtava kamera.

3

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita huutonettiin ilman hintavarausta.
      kun seuraat huuotnetin/torin hintapyyntöjä niin huomaat ettei tarjouksia tule, siksi ilman pohjahintoja.
      tuolla kameralla ei ole kuin käyttöarvo, samoin monella tuoreemmalla mallilla.
      arvioisin että kymppeihin jää hinta, jos menee lainkaan.
      yksi vaihtoehto on antaa se jollekkin sukulaislapselle tai jotain :)

• janhans.

Eiköhän tuosta setistä kuitenkin vielä pari satkua saa. Kyllä noi vanhemmatkin kamerat aikas hyvin kaupaksi menee, kun oikeasti seuraa noita myyntipalstoja.Katso vaikka huutonetin ja Digicamera.netin hintapyyntöjä ja myytyjen hintoja. Persaukisethan nyt haluaisi kaikki saada ilmatteeks, kun ei rahaa ole.

• Canonisti minäkin

Rajalalla oli myynnissä juuri 50D hintaan 280€. Vanhempi 40D on sitä halvempi. Ehkä jotain 240€ liikkeessä. Yksityisen myydessä ilman kuluttajansuojaa, hinta on kolmanneksen pienempi. Eli 160€ on ihan käypä hinta toimivasta, jolla ei ole hirveän paljoa kuvattu.

Sulkimen elinikää voidaan arvioida matemaattisesti, jos saadaan riittävästi pohjatietoja.

http://www.olegkikin.com/shutterlife/canon_eos40d.htm

Tätä venäläistä sivustoa pidetään parhaana alan koonnoksena.

Itse en myisi 40D:tä pois, jos jatkaisin samalla kameramerkillä. Se on toiseksi paras kymppi Canon 50D:n jälkeen. Seuraava 60D down grade'ttiin, koska 50D söi liikaa semipro runkojen, ennen kaikkea 7D:n, markkinoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7535
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      100
      5453
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4708
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4622
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3332
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2738
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      54
      2391
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2388
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2224
    Aihe