Missä vika et mies ei halua seksiä? Anelen miestäni panemaan,kuljen alasti,vilauttelen,pukeudun seksikkäästi, hieron ym,mitään ei tapahdu!! Mitä teen? :o mikä voi olla syynä? Seksi on ihanaa,kun sitä on. Molemmat nauttii siitä vaikka se kestääkin vain hetken! Oon 20,mies pari vuotta vanhempi. Olen normaali kroppanen,hyvä rintanen ja nätti takamus,joten ei luulis syyn olevan ulkonäössä. Oon nymfo,haluan seksiä,mutta sitä ei vaan ole. Siksi leikin paljon leluilla,masturboin salaa ym. Miettinyt jopa sala seuraa!!
Miten saan poikakaverin haluamaan mua ja seksiä?!!
kertokaapa miehet...
8
124
Vastaukset
Olen kirjoittanut aiheesta tälläkin palstalla useaan kertaan. Kirjoituksestasi päättelen, että et voi tehdä asian parantamiseksi mitään enempää. Asia on juuri niin, että parisuhteessa elävien halun määrä on harvoin yhtenevä. Sikäli olette poikkeava pari, että teillä nainen on se joka saa liian vähän seksiä.
Miehillä jotka elävät seksisttömässä suhteessa jää yleensä se lihaton luu käteen. Tulet varmaan saamaan tässäkin keskustelussa sen tyypillisen neuvon; vaihda miestä! Nainen todennäköisesti löytääkin nopeasti seksiä haluavan miehen. Jos rakastat nykyistä miestäsi, etkä halua vaihtaa häntä toiseen seksiä saadaksesi, niin sinun täytyy sopeutua pieneen puutteeseen.- Jotain vinkkejä
Yksi mikä auttaa miehillä lisäämään seksihaluja on sinkki lisä. Sitä myy melkein joka marketit ja luontaistuotekaupat, sekä apteekit. Sinkki on tärkein mieshormoonin valmistuksessa tarvittava mineraali. Terveelliset ja säännölliset elämäntavat lisäävät myös haluja.
Liikunta auttaa myös lisäämään haluja, mutta liika määrä liikuntaa vie halut.
Eipä silti jos mies ei näe vähäisiä halujaan ongelmana eikä halua panostaa asiaan terveellisillä elämäntavoilla tai liikunnalla mitään ei oikein ole tehtävissä.
Itselläni auttaa myös se jos tyttöystäväni pukeutuu normaalia seksikkäämmin ja menee ennenkuin menemme nukkumaan sängylle makaamaan sen näköisenä, että haluaisi minun tekevän jotain. Yleensä vinkki menee perille. - Jotain vinkkejä
Jotain vinkkejä kirjoitti:
Yksi mikä auttaa miehillä lisäämään seksihaluja on sinkki lisä. Sitä myy melkein joka marketit ja luontaistuotekaupat, sekä apteekit. Sinkki on tärkein mieshormoonin valmistuksessa tarvittava mineraali. Terveelliset ja säännölliset elämäntavat lisäävät myös haluja.
Liikunta auttaa myös lisäämään haluja, mutta liika määrä liikuntaa vie halut.
Eipä silti jos mies ei näe vähäisiä halujaan ongelmana eikä halua panostaa asiaan terveellisillä elämäntavoilla tai liikunnalla mitään ei oikein ole tehtävissä.
Itselläni auttaa myös se jos tyttöystäväni pukeutuu normaalia seksikkäämmin ja menee ennenkuin menemme nukkumaan sängylle makaamaan sen näköisenä, että haluaisi minun tekevän jotain. Yleensä vinkki menee perille.Mies voi myös syödä tietämättäsi lääkkeitä jotka vievät halut tai vähentävät niitä. Kaikki eivät aina kerro toiselle lääkkeiden käytöstään varsinkin jos suhteessa ei ole oltu pitkään.
Tällöin mitään ei oikein ole tehtävissä, mutta yleensä lääkkeitä ei syödä loppu elämää, jolloin halut palaavat.
- sek.elm.ap
Olen sanonut poikakaverille että "enpä tiennyt että mun seksi elämä loppuu näin nuorena". Hän nauraa,tai sanoo että "no on meillä seksiä". Aijemmin mies oli se,joka ehotteli koko ajan,nyt se on ollut yli 6kk minä joka tekee alotetta. Tuon miehen kans on hyvä olla ja nautin ajasta hanen kans,mutta kaipaan ja tarvin seksiä. Oon miettinyt,että haluan erota,mutta ajatellut että onko se ihan naurettavaa seksin takia erota?
Suhteenne on siis kestänyt vielä hyvin lyhyen ajan. Katso vielä rauhassa kuinka asiat etenevät. Kuusi kuukautta on lyhyt aika suhteen kehittelyyn.
- naurettavaa?
Parempi erota ajoissa ystävinä kuin kitua. Suhteessa molempien pitää saada mitä haluaa, muuten ei kannata jatkaa toisen ja itsensä kiusaamista.
- sek.elm.ap
naurettavaa? kirjoitti:
Parempi erota ajoissa ystävinä kuin kitua. Suhteessa molempien pitää saada mitä haluaa, muuten ei kannata jatkaa toisen ja itsensä kiusaamista.
olen ehdottanut samaa,ett erotaan ystävinä,mutta mies sanonut että ei siihen pysty. Haluaa että joko me ollaan yhdessä tai ei sitten ollenkaan,eli menetän hänet täysin.
- sek.elm.ap
Nokun itseasiassa, me ollaan 5vuotta tunnettu ja säädettiin aikanaan ja seurusteltiinkin ja myöhemmin taas säädettiin. Nyt ollaan oltu 9kk yhdessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963