Tästä uudesta foorumista...
Mä en tykkää...
7
979
Vastaukset
- ska
Tämä koko foorumi näyttää nykyään ihan Tarjoustalon mainokselta. Liian räikee ja epäselvä. Entinen oli parempi. Tai johtuneekohan siitä että alan jo nuorella iällä olemaan vaan ihan periaatteessa kaikkea muutosta vastaan? Tai sitten nykyään kaikesta tehdään liian modernia ja monimutkasta. Mene ja tiedä.
- essi
..en tykkää minäkään..
- Jennifer40
..että ihmiset huomaakin kaikenlaista.
Esimerkiksi tuon taustavärin, että se on erilainen kuin ennen. En minä vaan olisi sitä huomannut, vaikka yleensä 'luulen' huomaavani kaiken..;)
Mutta tosiaan, jokin silmälle ystävällisempi taustaväri olisi parempi kuin tämä nykyinen. Toisaalta myös fontti ei minua miellytä. Tai oikeastaan sekin on vaihteleva. Kumma juttu. Välillä se on ihan erilainen.
Joopa. Vanhaksi tulossa....ei voi mitään.
Muuten foorumin uudistus on mielestäni ihan ok. Rekkarinikit ovat jees. Nyt KUN minäkin vihdoin muistin painaa yhtä Tallenna kohtaa toisenkin kerran ja onnistua rätkäytin rekkaamaan itselleni nikin. - Klaudia
Minusta tämä on hyvä. Vähän parempi kuin ennen. Minä ainakin erotan kirjaimet paremmin valkoista taustaa vasten. Se harmaa tausta ja ne pienet kirjaimet rasittivat joskus silmiä. Rekisteröitymismahdollisuuskin on edistystä. Toivottavasti tämä ei muutu maksulliseksi. Joskus minä mietin sitä, miten on mahdollista, että tällainen palvelu on ilmaista. Mainoksillako tämä pyörii?
- Hapsu
.. tähän varmaan vähitellen, vaikka oudolta näytti ensikerran saapuessani. Piti ikäänkuin katsella ympärilleen, missä mikäkin on...,
- Zor-ro
Minäkään en pidä, mutta sisällön takia pysynen täällä yhä.
Entinen oli aika vaatimaton mutta pidin siitä kovasti. - tikrube
kyllä enemmän tästä uudesta ulkonäöstä, selkeämpi kuin aiempi tyyli. Vielä kun oikeesti saisivat ketjun, johon viimeksi vastattu, siirtymään listan ylimmäksi niin alkais olla enemmänkin käyttäjäystävällinen. Ois helpompi seurata keskustelujakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396