ovatko kaikki: *.log
*.dll
*.tmp
*.chk
tiedostot "kiellettyjä" jakoja? Mikä seuraamus (kick,ban,huomautus) niiden jakamisesta tulee?
Jos jotain muitakin kielettyjä tiedosto muotoja löytyy niin voisitteko sivistää minua?
DC++ sallitut filet?
3
542
Vastaukset
- .....
nuo ovat kaikki kiellettyjen listalla ja niistä seuraa yleensä kick, varoituksia harvemmin annetaan... useammasta potkusta seuraa bannit.. op:t etsivät yleensä searchilla noita ja potkaisevat yleensä kerralla kaikki pihalle, jolloin ei ole merkitystä onko yksi vai useampi jaossa...
muita kiellettyjen listalle pääseviä ovat: asennetut pelit/ohjelmat,
keskeneräiset tiedostot (mm. download10, part.met, _incomplete, incomplete~, .antifrag),
sairas porno (kiddy, preteen, pre-teen, lolita, raygold, rape, incest jne),
samoin kuin ei kannata pitää jaossa modattuja/fake dc clienttejä, kaistan rajoittamiseen tarkoitettuja ohjelmia (esim. netlimiter)... myöskään mitään moraalisesti arveluttavaa ei kannata jakaa; rasistista materiaalia, hakkerointi/pommin teko-ohjeita, faces of death pätkiä jne... aika hyvä ohje on että jos miettii että kannataakohan tätä laittaa jakoon niin silloin yleensä on varminta olla laittamatta... sekä aina kannattaa lukea hubin säännöt... löytyvät yleensä tervetuloviestistä tai sitten siinä on kerrottu komento jolla ne saa näkyviin...Mulla oli joku tommonen faces of death juttu. Siinä vaan näytettii ku tiedemiehet jysäytti jonku ydinpommin jossain aavikolla. Tuli muutaman tunnin bannit. Sitten vaihdoin nimeksi jonku ydinpommi jutun.
- ......
lammas-jr kirjoitti:
Mulla oli joku tommonen faces of death juttu. Siinä vaan näytettii ku tiedemiehet jysäytti jonku ydinpommin jossain aavikolla. Tuli muutaman tunnin bannit. Sitten vaihdoin nimeksi jonku ydinpommi jutun.
kannattaakin aina tarkistaa tiedostojen nimet ja se että nimi kuvaa sisältöä... pornon osalta erityisesti kannattaa olla tarkka noiden nimien kanssa, niissä kun on yleensä nimessä mainittu kaikki mahdolliset vähänkään pornoon viittaavat sanat (usein mukaanlukien rape, incest, preteen jne.)... nimet ovat usein myös nimetty siinä mielessä hämäävästi että välissä saattaa olla lukuisia välilyöntejä ja siten "piilotettu" loppuun kaikki muu ylimääräinen...
tokihan op:lle sattuu välillä vahinkoja, ihmisiä kun ovat, boteille sattuu vielä enemmän kun ne eivät ole kykeneviä ajattelemaan... mutta yleensä potkuista ei voi syyttää muita kuin itseään, sen ei luulisi oleva iso homma vilasta miten tiedostot ovat nimetty ja mitä ne sisältävät ennen jakoon laittamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568