Surullisen kuuluisa Herttoniemen Sairaala os 4 lopetetaan

Pelastuin

Hyvä niin.
Siellä sitä osattiin puukottaa oikein kunnolla työntekijöitä selkään. Monelle on jäänyt todella pahat arvet! Toiset työntekijät ovat selvinneet, toiset eivät.
Otan osaa!

15

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullisa

Ei mitää uutta muissakaan työpisteissä. Paljon korjattavaa eri työyhteisöissä.
      Miten voi olla mahdollista, että hyvin usein ja paljon löytyy selkään puukottajia, ilkeilyä ja kollegan aliarvioimista esimies, ylihoitaja-tasolta alkaen.

Joskus tulee mieleen onko ihmiset oikeissa työtehtävissä ja hoitamassa potilasta?

Tuntuu todella oudolta, miten henkilöitä valitaan työtehtäviin ja miten petollisia voivatkaan työtoverit eri työyhteisöt hoitoaloilla olla. Tämä kaikki heijastuu työyhteisöihin ja potilaiden huonoon hoitoon.

• entinen9

Vetääkö ala jotenkin puoleensa kieroontuneita ihmisiä?

• ämä-ämä
        entinen9 kirjoitti:

Vetääkö ala jotenkin puoleensa kieroontuneita ihmisiä?

Joo vetää. Älkää vaan koskaan, ikinä, hakeutuko mihinkään hoitoon. Vetäkää yrttejä ja rukoilkaa kotonanne.

• alan vaihtaja
        ämä-ämä kirjoitti:

Joo vetää. Älkää vaan koskaan, ikinä, hakeutuko mihinkään hoitoon. Vetäkää yrttejä ja rukoilkaa kotonanne.

Tutulta kuulostaa.Samaa p...askaa monessa muussakin sairaalassa.Ei pelkästään ketjun aloituksessa mainitussa.Naisvaltainen hoitoala on täynnä selkäänpuukottajia ja kaiken maailman muita juoruakkoja.Itse vaihdoin jo kauan sitten pois alalta.

• enemmin vaikka niin
        ämä-ämä kirjoitti:

Kotiin jäämällä,yrttejä vetämällä ja rukoilemalla pysyy takuuvarmasti paremmassa kunnossa,mitä kunnallisissa nimeltämainitsemattomissa puoskarisairaaloissa.Hallelujah,Aamen:)

• alan vaihtaja
        enemmin vaikka niin kirjoitti:

Kotiin jäämällä,yrttejä vetämällä ja rukoilemalla pysyy takuuvarmasti paremmassa kunnossa,mitä kunnallisissa nimeltämainitsemattomissa puoskarisairaaloissa.Hallelujah,Aamen:)

Minulla nousevat "karvat pystyyn" heti jos mainitaan Herttoniemen Sairaala.Niin kamalia muistoja sieltä jäi.Sairaanhoitajaksi opiskellessani olin siellä harjoittelemassa.Kyseisellä paikalla oli tuolloin jo TODELLA HUONO maine opiskelijoiden keskuudessa ja oppilaitoskin oli aiheesta tietoinen.Opiskelijoita kuitenkin siitä huolimatta lähetettiin sinne "suden suuhun",koska harjoittelupaikoista oli pulaa.Opiskelijana minua kohdeltiin siellä TODELLA epäinhimillisesti ja törkeästi.Osa hoitajista ei puhunut minulle mitään.Osa taas kohteli kuin jotain vajaaälyistä.Pahin oli eräs vanhempi eläkeikää lähestyvä Perushoitaja,joka haistatteli päin naamaa ilman syytä kokoajan.Hän tuntui kohdistavan kaiken vihansa ja katkeruutensa opiskelijoihin.Koska kaikkia muitakin opiskelijoita oltiin kyseisessä paikassa kohdeltu yhtä törkeästi tiesin ettei siinä ollut mitään henkilökohtaista.Olin vain tullut keskelle käsittämättömän myrkyttynyttä työyhteisöä.Vakituinen henkilökunta voi niin huonosti etteivät he enää yksinkertaisesti jaksaneet olla ystävällisiä uusille ihmisille ja opiskelijat koettiin ylimääräisenä stressinä ja riesana.Kyllä oli helpotus harjoittelujaksin päätyttyä kun tiesi ettei enää IKINÄ tarvitse mennä kyseiseen paikkaan.Valitettavasti opiskelujeni edetessä jouduin tippumaan "korkealta ja kovaa" huomatessani sen tosiasian,että monessa muussakin paikassa on yhtä hirveää tai jopa vielä hirveämpää kuin Herttoniemen Sairaalassa.Koko hoitoala vaikuttaa olevan läpimätä.Sairaanhoitajakoulun suoritin hammastapurren loppuun.alalla en ole kuitenkaan työskennellyt päivääkään.Enkä aio työskennelläkkään.

• alan vaihtaja
        alan vaihtaja kirjoitti:

Minulla nousevat "karvat pystyyn" heti jos mainitaan Herttoniemen Sairaala.Niin kamalia muistoja sieltä jäi.Sairaanhoitajaksi opiskellessani olin siellä harjoittelemassa.Kyseisellä paikalla oli tuolloin jo TODELLA HUONO maine opiskelijoiden keskuudessa ja oppilaitoskin oli aiheesta tietoinen.Opiskelijoita kuitenkin siitä huolimatta lähetettiin sinne "suden suuhun",koska harjoittelupaikoista oli pulaa.Opiskelijana minua kohdeltiin siellä TODELLA epäinhimillisesti ja törkeästi.Osa hoitajista ei puhunut minulle mitään.Osa taas kohteli kuin jotain vajaaälyistä.Pahin oli eräs vanhempi eläkeikää lähestyvä Perushoitaja,joka haistatteli päin naamaa ilman syytä kokoajan.Hän tuntui kohdistavan kaiken vihansa ja katkeruutensa opiskelijoihin.Koska kaikkia muitakin opiskelijoita oltiin kyseisessä paikassa kohdeltu yhtä törkeästi tiesin ettei siinä ollut mitään henkilökohtaista.Olin vain tullut keskelle käsittämättömän myrkyttynyttä työyhteisöä.Vakituinen henkilökunta voi niin huonosti etteivät he enää yksinkertaisesti jaksaneet olla ystävällisiä uusille ihmisille ja opiskelijat koettiin ylimääräisenä stressinä ja riesana.Kyllä oli helpotus harjoittelujaksin päätyttyä kun tiesi ettei enää IKINÄ tarvitse mennä kyseiseen paikkaan.Valitettavasti opiskelujeni edetessä jouduin tippumaan "korkealta ja kovaa" huomatessani sen tosiasian,että monessa muussakin paikassa on yhtä hirveää tai jopa vielä hirveämpää kuin Herttoniemen Sairaalassa.Koko hoitoala vaikuttaa olevan läpimätä.Sairaanhoitajakoulun suoritin hammastapurren loppuun.alalla en ole kuitenkaan työskennellyt päivääkään.Enkä aio työskennelläkkään.

Ja ne kaikista ilkeimmät hoitajat varmaan lukevat ylläolevaa kirjoitusta ja kovaan ääneen kauhistelevat että kyllä se on hirveää miten jotkut kohtelevat opiskelijoita tänä päivänä.Työntekijät ovat järkyttävän kaksinaamaisia.Osastonhoitajan kuullen ollaan niin mielin kielin ja mukavia,mutta heti kun he selkänsä kääntävät muututaan ihmishirviöiksi.Minä en muuten puhu osasto nelosesta.Osaston numeroa en halua mainita.Olkoot se jutussani "nimeltämainitsematon" osasto.

• ...
        alan vaihtaja kirjoitti:

Ja ne kaikista ilkeimmät hoitajat varmaan lukevat ylläolevaa kirjoitusta ja kovaan ääneen kauhistelevat että kyllä se on hirveää miten jotkut kohtelevat opiskelijoita tänä päivänä.Työntekijät ovat järkyttävän kaksinaamaisia.Osastonhoitajan kuullen ollaan niin mielin kielin ja mukavia,mutta heti kun he selkänsä kääntävät muututaan ihmishirviöiksi.Minä en muuten puhu osasto nelosesta.Osaston numeroa en halua mainita.Olkoot se jutussani "nimeltämainitsematon" osasto.

Ai jaa. Minä taas rakastin Hersaa. Olinkin kyllä toisella osastolla, enkä olisi koskaan voinut aavistaa mitä alapuolella tapahtuu.

• Pelastuin minäkin

Ihan naurettavan sairasta meininkiä ...

• EVP HOITAJA

Kertoo naisvaltaisen alan ongelmista, itse mies ja lähärinä 10 vuoden työura ennen kuin vaihoin alalta pois, ennen hoitoalaa olin rakennus ja sähköhommissa, asfalttihommissa jne..ajattelin että hoitoala olisi hyvä ja duunia riittää no niitä kyllä riitti juu mutta se mihin en ollut tottunut jatkuva juoruilu, selkään puukotus ja kun olin ainoa työntekijä liki 24 naisen kanssa niin siellä oli jotain ihme skismaa naisten kesken välillä kuka on minun kanssa työssä jne perättömiä juttuja että minulla suhde jonkun kanssa ja siksi minä en voi jonkun kanssa olla samassa vuorossa..asiakkaat tosi mukavia ja mahtavia ihmisiä vaan se työyhteisö..huh! harmitti kun en jäänyt alalle päiväkotityössä siellä viihdyin ja lapset on mukavia samoin henkilökunta ja lasten vanhemmat olivat iloisia miehestä sekä monella isällä oli aina halu jutella futiksesta , autoista se oli aikas tärkeää ja itselle tuli siitä kiva mieli, ehkäpä vielä menen mutta se palkka jota nykytyöstäni saan en saa hoitoalaln päivätyössä ikinä...valitettavasti.mutta alkuperäinen olen ollut siellä hersalla keikalla aika monella osastolla ja ilmapiiri tosi myrkyllinen , no tuosta on jo kotvasen aikaa mutta en usko että mihinkään olisi muuttunut tilanne.Tsemppistä vaan kaikille ketkä jaksatte raskaassa työssä niin naiset kuin miehetkin

• ...

No kelkkailijat siellä vaihtui joka pv, että minusta keikkailija ei voi minusta arvioida miten muut kokevat työntekonsa. Tiedän paljon pahempia paikkojakin. Yksi opiskelija istui koko harjoittelunsa kansliassa. Että sitä vaan, että asioissa on kaksi puolta.

• uunoutelias

Oliko sairaalan lääkäritkin samaa kastia ?

• Enolepitänyt

Lopetettu jo koko sairaala! Samanlaista luonteeltaan on koko sairaahoitopuolen genre. Kaikki jotenkin koomisia. Tosissaan ei ketään kannata ottaa!

• kovemmatvaatimukset

Ei ollut lääkärit samaa kastia. Yleensä ottaen lääkärit hoitaa työnsä tosi hyvin. Muuten on entinen lääkäri.

• Hihtz

Lol...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      45
      3224
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      65
      2631
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      66
      2457
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1338
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      303
      1273
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      3
      1129
    7. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1016
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      102
      1013
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      997
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      981
    Aihe