Hei onko normaalia et mul ei oo alkanu viel menkat? http://steam-cards.com/?click=d1643a /JPG
Onko tää normaalia 14v ikäsenä?
4
268
Vastaukset
- -00poika
mulla alko jo 12v eli ei oo normaalii
- Jkku
Vasta 16 ikävuoden kohdilla kannattaa käydä lääkärissä jos menkat ei ole alkanut.
- Tyhmää kun...
Toi on jotenkin tosi tyhmää kun joku tyyppi kysyy esim et onko epänormaalii jos en oo viel ja oon tän ikänen nii sit tulee joku järjen jättiläinen sanomaan että ei oo normaalii, koska mulla oli jo sen ikäsenä! Et otetaan esimerkkii et oonko luuseri jos oon 16 neitsyt niin sit tulee joku tyyppi sanoovet on epänormaalii ja sen perustelu on se että se ite harrasti sitä jo 14v!!!
- .....
toi.on.vitun.trolli. idiootit..anteeks mutta oikeesti kulinkissä lukee vittu steam cards nii luulis tietävän... Ainii...ettehän te tiiä steamista mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384518Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183641Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881535Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1081401- 1571393
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641311- 651244
- 841154