Hei!
Olen 59v hetero nainen ja olen hakenut matkaseuraa naisesta. Nyt kun olen eläkkeellä minulla ei ole semmoista ystävää joka lähtisi kanssani vaikka kaupunkilomalle (esm.Rooma) tai eurooppaan rantalomalle.
Kirjauduin matkaseuraa .fi sivulle, mutta jostainsyystä sivu ei huoli minua, eikä sitä jos vastaan jonkun hakuun, pyysivät ottamaan yhteyttä operaattoriin (englanniksi?) en kuitenkaan viitsinyt, koska sinne on niin vaikea muutenkin päästä.
Olen rehellinen, harrastan liikuntaa ( en silti mikään hoikka), valokuvausta, käsitöitä ja leivontaa. Kiinnostaisiko lähte minun kanssani? olen varsinais-suomen alueelta. :)
Matkaseuraa
8
129
Vastaukset
- heteronainen
Hei! Milloin olit ajatellut lähteä matkalle ja minkä pituinen reissu suunnitelmissa? Entä mitä odotuksia sinulla on matkakumppanin suhteen? Itse olen myös eläkkeellä, mutta teen keikkaluontoisia töitä hoitoalalla, etelä-Suomesta olen.
- Tasapainoinen
No, hei! Ajattelin lähteä joskus elo-syyskuussa, kun välimerenmaissakin on vielä lämmin. Kaupunkilomakin kiinnostaa, mutta senhän voisimme päättää yhdessä.
Olisiko 1-3 viikkoa hyvä aika.
Matkaseuraksi toivoisin ihantavallista mukavaa ihmistä, itsekkin olen ammatiltani perushoitaja :) , joten ehkä voisimmekin tulla hyvin toimeen. - heteronainen
Tasapainoinen kirjoitti:
No, hei! Ajattelin lähteä joskus elo-syyskuussa, kun välimerenmaissakin on vielä lämmin. Kaupunkilomakin kiinnostaa, mutta senhän voisimme päättää yhdessä.
Olisiko 1-3 viikkoa hyvä aika.
Matkaseuraksi toivoisin ihantavallista mukavaa ihmistä, itsekkin olen ammatiltani perushoitaja :) , joten ehkä voisimmekin tulla hyvin toimeen.Moi Tasapainoinen! Minulla pitänyt vähän kiirettä, iltavuoro ja nyt perään yövuoro, kun ei saatu ketään sairastuneen tilalle, ja yön jälkeen huomenna taas iltavuoroon. Mutta laittelen postia kunhan aika antaa myöten ja funtsin sillä välin noita reissujuttuja. Voitaisi hyvinkin tulla mukavasti juttuun, palailen asiaan piakkoin. Mutta tuo elokuu on minulla pois laskuista, sen verran tiedän jo. Heissan!
- heteronainen
heteronainen kirjoitti:
Moi Tasapainoinen! Minulla pitänyt vähän kiirettä, iltavuoro ja nyt perään yövuoro, kun ei saatu ketään sairastuneen tilalle, ja yön jälkeen huomenna taas iltavuoroon. Mutta laittelen postia kunhan aika antaa myöten ja funtsin sillä välin noita reissujuttuja. Voitaisi hyvinkin tulla mukavasti juttuun, palailen asiaan piakkoin. Mutta tuo elokuu on minulla pois laskuista, sen verran tiedän jo. Heissan!
Hei Tasapainoinen! Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka voisit lähettää? Itselläni on vain omalla nimellä oleva s-postiosoite, jota en halua tähän laittaa.
- Tasapainoinen
heteronainen kirjoitti:
Hei Tasapainoinen! Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka voisit lähettää? Itselläni on vain omalla nimellä oleva s-postiosoite, jota en halua tähän laittaa.
Moi! heteronainen! Ei ole minullakaan muuta, kuin tuo henk.koht. s-postiosoite. Olisikohan mahdollisesti jokin muu reitti käytettävissä?, voisikohan joku lukija valaista meille tietämättömille asiaa?.
- heteronainen
Tasapainoinen kirjoitti:
Moi! heteronainen! Ei ole minullakaan muuta, kuin tuo henk.koht. s-postiosoite. Olisikohan mahdollisesti jokin muu reitti käytettävissä?, voisikohan joku lukija valaista meille tietämättömille asiaa?.
Tasapainoinen moikka! No minäpä ajattelin niin, että jos laitan rohkeana puhelinnumeroni tänne, eli 358505464189, ja luotan siihen, että häiriköitä ei tällä palstalla ole. Jos laitat minulle tekstaria, niin voitaisi sitten vaihtaa sähköpostiosoitteet.Iltavuoroon nyt lähdettävä. Palaillaan asiaan!
- mukanaolija
Jos olette Facebookissa niin sieltä löytyy nimellä reissunaiset matkapiiri,
mukaan sopii ja matkakavereita löytyy. - 999999
avatkaa anonyymi s-posti, luukku, gmail tai hotmail
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882