Matkaseuraa

Tasapainoinen

Hei!
Olen 59v hetero nainen ja olen hakenut matkaseuraa naisesta. Nyt kun olen eläkkeellä minulla ei ole semmoista ystävää joka lähtisi kanssani vaikka kaupunkilomalle (esm.Rooma) tai eurooppaan rantalomalle.
Kirjauduin matkaseuraa .fi sivulle, mutta jostainsyystä sivu ei huoli minua, eikä sitä jos vastaan jonkun hakuun, pyysivät ottamaan yhteyttä operaattoriin (englanniksi?) en kuitenkaan viitsinyt, koska sinne on niin vaikea muutenkin päästä.
Olen rehellinen, harrastan liikuntaa ( en silti mikään hoikka), valokuvausta, käsitöitä ja leivontaa. Kiinnostaisiko lähte minun kanssani? olen varsinais-suomen alueelta. :)

8

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heteronainen

      Hei! Milloin olit ajatellut lähteä matkalle ja minkä pituinen reissu suunnitelmissa? Entä mitä odotuksia sinulla on matkakumppanin suhteen? Itse olen myös eläkkeellä, mutta teen keikkaluontoisia töitä hoitoalalla, etelä-Suomesta olen.

      • Tasapainoinen

        No, hei! Ajattelin lähteä joskus elo-syyskuussa, kun välimerenmaissakin on vielä lämmin. Kaupunkilomakin kiinnostaa, mutta senhän voisimme päättää yhdessä.
        Olisiko 1-3 viikkoa hyvä aika.
        Matkaseuraksi toivoisin ihantavallista mukavaa ihmistä, itsekkin olen ammatiltani perushoitaja :) , joten ehkä voisimmekin tulla hyvin toimeen.


      • heteronainen
        Tasapainoinen kirjoitti:

        No, hei! Ajattelin lähteä joskus elo-syyskuussa, kun välimerenmaissakin on vielä lämmin. Kaupunkilomakin kiinnostaa, mutta senhän voisimme päättää yhdessä.
        Olisiko 1-3 viikkoa hyvä aika.
        Matkaseuraksi toivoisin ihantavallista mukavaa ihmistä, itsekkin olen ammatiltani perushoitaja :) , joten ehkä voisimmekin tulla hyvin toimeen.

        Moi Tasapainoinen! Minulla pitänyt vähän kiirettä, iltavuoro ja nyt perään yövuoro, kun ei saatu ketään sairastuneen tilalle, ja yön jälkeen huomenna taas iltavuoroon. Mutta laittelen postia kunhan aika antaa myöten ja funtsin sillä välin noita reissujuttuja. Voitaisi hyvinkin tulla mukavasti juttuun, palailen asiaan piakkoin. Mutta tuo elokuu on minulla pois laskuista, sen verran tiedän jo. Heissan!


      • heteronainen
        heteronainen kirjoitti:

        Moi Tasapainoinen! Minulla pitänyt vähän kiirettä, iltavuoro ja nyt perään yövuoro, kun ei saatu ketään sairastuneen tilalle, ja yön jälkeen huomenna taas iltavuoroon. Mutta laittelen postia kunhan aika antaa myöten ja funtsin sillä välin noita reissujuttuja. Voitaisi hyvinkin tulla mukavasti juttuun, palailen asiaan piakkoin. Mutta tuo elokuu on minulla pois laskuista, sen verran tiedän jo. Heissan!

        Hei Tasapainoinen! Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka voisit lähettää? Itselläni on vain omalla nimellä oleva s-postiosoite, jota en halua tähän laittaa.


      • Tasapainoinen
        heteronainen kirjoitti:

        Hei Tasapainoinen! Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka voisit lähettää? Itselläni on vain omalla nimellä oleva s-postiosoite, jota en halua tähän laittaa.

        Moi! heteronainen! Ei ole minullakaan muuta, kuin tuo henk.koht. s-postiosoite. Olisikohan mahdollisesti jokin muu reitti käytettävissä?, voisikohan joku lukija valaista meille tietämättömille asiaa?.


      • heteronainen
        Tasapainoinen kirjoitti:

        Moi! heteronainen! Ei ole minullakaan muuta, kuin tuo henk.koht. s-postiosoite. Olisikohan mahdollisesti jokin muu reitti käytettävissä?, voisikohan joku lukija valaista meille tietämättömille asiaa?.

        Tasapainoinen moikka! No minäpä ajattelin niin, että jos laitan rohkeana puhelinnumeroni tänne, eli 358505464189, ja luotan siihen, että häiriköitä ei tällä palstalla ole. Jos laitat minulle tekstaria, niin voitaisi sitten vaihtaa sähköpostiosoitteet.Iltavuoroon nyt lähdettävä. Palaillaan asiaan!


    • mukanaolija

      Jos olette Facebookissa niin sieltä löytyy nimellä reissunaiset matkapiiri,
      mukaan sopii ja matkakavereita löytyy.

    • 999999

      avatkaa anonyymi s-posti, luukku, gmail tai hotmail

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe