TalousPörssi myy uppopumppua nostokorkeus 55m ja sopii kuulemma porakaivoon. Hinta alle 40€. Voikohan se toimia? Onko kokemuksia ja kannattaako yleensä alkaa noiden kanssa värkkäämään.
Porakaivo pumppu
2
200
Vastaukset
- d.i.y
Onhan se porakaivopumpun vaihto jonkinmoinen homma, eli en ehkä..? kokeilisi. Toisaalta, jos itse tekee, eikä laske omalle työlle mitään, niin eipä tuossa paljon häviäkään.
Aika onnettomat nettisivut tuolla Talouspörssillä, en löytänyt pumppua, enkä oikein mitään muutakaan.. Onko sulla laittaa linkkiä tuosta pumpusta, kiinnostaisi minuakin.. - Hinta ja laatu
kulkee usein käsi kädessä. Kunnon ruostumattomat merkkipumput taitaa huidella 500e huonommalla puolella. Vaan eipä tuossa paljon häviäkään jos kokeilee. 55m ei ole kovin hurja nostokorkeus jos reikä pruukaa tyhjetä käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835