Pari kuukautta sitten tuli kaveripyyntö facebookissa, no puhelimeen tuli ensimmäisenä ilmoitus pyynnöstä ja vilaisin puhelimella, mutta en tehnyt mitään vaan jätin odottamaan, että koneella käytyessä hyväksyn sitten pyynnön jos hyväksyn. No menen fb:hen ja kaveripyyntö kadonnut taivaan tuuliin...
Jätin asian sikseen, kun ajattelin että ehkäpä sitten pyynnön lähettäjä on tullut katumapäälle ja perunut pyynnön. Ihmetellen sillä kyseessä kuitenkin aikuinen ihminen.
No nyt kävi jälleen samallailla. Pari päivää sitten tuli kaveripyyntö, jonka ensimmäisenä vilkaisin puhelimen ilmoituksen kautta. Koneelle mentäessä kaveripyyntö on kuitenkin kadonnut? Jälleen kyseessä aikuinen ihminen, joten ihmettelen jos jälleen kerran olisi perunut (aikuinen, mutta eri ihminen) kaveripyynnön...
Mitään muuta en oikein keksi, kuin että puhelin olisi hylännyt pyynnöt, kun ne puhelimen kautta ensin katsoin. Onko mahdollista, jos on niin miten? :D
Hylkäsikö puhelin kaveripyynnöt?
ounou3
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298